Peršokti prie turinio


Nuotrauka

FIAT STILO arba...?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.198
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 kovo 10 - 09:54

Sveiki, na va ieškomas automobilis... Pagrinde norai kaip ir visų lietuvių - pigiai ir gerai... o jei plačiau tai sudomino FIAT STILO ~2002-2004 metų. Naujesnio matyt neįpirksiu. Domina tik su 1.9JTD varikliu 85 KW. Apie variklius girdėjau tik gerus atsiliepimus, kaip su korozija? Girdėjau jog cinkuoti? Pakaba galinė balkis? Gal kas iš klubiečių vairavo ar jų pažystamų? Pagrinde tai domina detalių kainos, kad nebūtų kaip su Alfom... Nespjaunu dar ir į Peugeot, bet realiai kas už panašią sumą išeina tai 206 - o jį jau turėjau, tad sėsti vėl nelabai noriu, plius tas galinis tiltas... :/ Taigi iš esmės galit pakalbėti ir apie kitus auto, į ką dairausi tai: BMW 3 compact 1.8TDS - matyt mažiausiai vertas dėmėsio... ~98-2000 metai; VW GOLF 4 - 98-2000 metai - kuro tipas nelabai svarbu, bet jei benzas ne galingesnis nei 1.6 Vistik prirašau dar ir 206 (galbūt netgi cc domintų bet vėlgi tik su 1.6 benzininiu - gali būti daužtas tik į priekį) Visi kiti 206 variatnai, turi būti naujesnio modelio nuo 2002m. 1,4hdi - prioritetas, tada 2.0hdi. į 307 nesidairau, nes jis labiau paveikiamas korozijos nei 206 ir sunkiai rasi už panašią sumą. Na, ir kolkas Fiat Stilo - manau favoritas iš išvardintų automobilių - dydžiu panašus į 307, daugelis su navarotais. Tik va nepažystu Fiat visai... o norisi jau kažko naujo nei peugeot :)

Šį pranešimą redagavo sieras206: 2014 kovo 10 - 09:58

  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#2 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2014 kovo 10 - 10:46

kadangi nesi profanas nei vienos is paminetu auto, siulau imti ta, kuri yra geriausio stovio :beer:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#3 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 kovo 10 - 10:52

Sveiki,

na va ieškomas automobilis... Pagrinde norai kaip ir visų lietuvių - pigiai ir gerai... o jei plačiau tai sudomino FIAT STILO ~2002-2004 metų. Naujesnio matyt neįpirksiu. Domina tik su 1.9JTD varikliu 85 KW.

Apie variklius girdėjau tik gerus atsiliepimus, kaip su korozija? Girdėjau jog cinkuoti? Pakaba galinė balkis? Gal kas iš klubiečių vairavo ar jų pažystamų? Pagrinde tai domina detalių kainos, kad nebūtų kaip su Alfom...

Nespjaunu dar ir į Peugeot, bet realiai kas už panašią sumą išeina tai 206 - o jį jau turėjau, tad sėsti vėl nelabai noriu, plius tas galinis tiltas... :/

Taigi iš esmės galit pakalbėti ir apie kitus auto, į ką dairausi tai:

BMW 3 compact 1.8TDS - matyt mažiausiai vertas dėmėsio... ~98-2000 metai;
VW GOLF 4 - 98-2000 metai - kuro tipas nelabai svarbu, bet jei benzas ne galingesnis nei 1.6
Vistik prirašau dar ir 206 (galbūt netgi cc domintų bet vėlgi tik su 1.6 benzininiu - gali būti daužtas tik į priekį)
Visi kiti 206 variatnai, turi būti naujesnio modelio nuo 2002m. 1,4hdi - prioritetas, tada 2.0hdi.
į 307 nesidairau, nes jis labiau paveikiamas korozijos nei 206 ir sunkiai rasi už panašią sumą.
Na, ir kolkas Fiat Stilo - manau favoritas iš išvardintų automobilių - dydžiu panašus į 307, daugelis su navarotais. Tik va nepažystu Fiat visai... o norisi jau kažko naujo nei peugeot :)

Sakai balkis ant stilo ? ar ne torsijoninis ? nes zmonos brava torsijoninis kaip ir pezo.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#4 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.198
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 kovo 10 - 10:58

Ką tik radau paveiksliuką :)

Posted Image

Taigi balkis... jau pliusas prieš 206 :hmm: Kolkas favoritas Stilo, nes vienas najausiu automobilių - automatiškai būklė teoriškai turėtų būti geresnė, o praktiškai reik tirkint. Kas dėl stilo, tai juoste stovi tik elektriniai vairo stiprintuvai ir yra mygtukas CITY, kuris vairą padaro super lengvą, tad dar vienas pliusas miesto automobiliui... Bet minusas elektronikai, ir dažnai durniuoja oro pagalvės... Bet ir peugeot sako jog problemos, o važinėju ir bėdų nematau... Vokiečiai iš principo nelabai domina...

Eddy,

O kaip su korozija fiatų? Noriu kad būtų cinkuotas automobilis... :/ Žinau kad jei buvo daužtas rudys, bet vistiek...

Šį pranešimą redagavo sieras206: 2014 kovo 10 - 11:20

  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#5 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 kovo 10 - 11:02

Dvieju durų Stilo nieko visai, keturių man nepatinka.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#6 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 kovo 10 - 12:03

307 korozija? cha cha, kurioje vietoje? plastikinis kėbulas. manajam jau 10metų nei vienas varžtas nesupuvęs, dabar keičiau trauke priekį, tai varžtai lyg vakar prisukti...
  • 0

#7 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.198
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 kovo 10 - 12:13

Aš su tamsta nesiginčysiu, bet mano pasakymas ne iš piršto laužtas. o sparnai tik plastmasiniai ir kapotas aliuminis... didžiausia bėda 307 slypi dugne, ir galinis balkis labai mėtsta rudyti, ir slenkščiai... Pas 206 antikorozinė danga geresnė. taviškis greičiausiai beje pirkatas ne lietuvoje... paimk automobilius 206 ir 307, kurie buvo eksplotuojami lietuvoje nuo pat pirkimo... manau nustebsi pamatęs jog 307 bus labiau papuvęs. pasikartosiu - informacija patikrinta ir patikima.... Su peugeot automobiliais susidurta nuo 96metų iki pat dabar...
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#8 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 10 - 12:31


Taigi balkis... jau pliusas prieš 206 :hmm:

:blink: :blink: :blink: :blink:
  • 0
kažkaip.....

#9 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 kovo 10 - 12:42

Aš su tamsta nesiginčysiu, bet mano pasakymas ne iš piršto laužtas. o sparnai tik plastmasiniai ir kapotas aliuminis... didžiausia bėda 307 slypi dugne, ir galinis balkis labai mėtsta rudyti, ir slenkščiai... Pas 206 antikorozinė danga geresnė. taviškis greičiausiai beje pirkatas ne lietuvoje... paimk automobilius 206 ir 307, kurie buvo eksplotuojami lietuvoje nuo pat pirkimo... manau nustebsi pamatęs jog 307 bus labiau papuvęs. pasikartosiu - informacija patikrinta ir patikima.... Su peugeot automobiliais susidurta nuo 96metų iki pat dabar...

Sorry - peace :good: gal ir tavo tiesa
  • 0

#10 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.198
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 kovo 10 - 12:48



Taigi balkis... jau pliusas prieš 206  :hmm:

:blink: :blink: :blink: :blink:

Stopforce?

Argumentuok prašau :) Okey, tarkim tu gali susitvarkyti pats galinį tiltą tad torsioną tvarkysi galbūt kas 100k km.

Bet pvz jei nusiperku as mašiną, ir jau galinis tiltas ant ribos - nelabai norisi investuoti į jį ~700lt jei pats to padaryti negali (bet tarkim kolkas galima pasitvarkyti) žiūrint į ateitį, tiek į pasitvarkymą sode, man atrodo jog paprastas balkis paprasčiau už torsioną? o ir šiaip, jei užmausi ant 206 ratus geresnius, tai nelaikys tas tiltas... ant saviškio tik išsilaikęs teises susidėjau r17, tai greit ir ratas vienas išvirto, ir guoliai pradėjo užti, ir stiprintuvas vairo greit leisti pradėjo... :)
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#11 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 10 - 18:39

Torsionine pakaba uzima maziau vietos = daugiau vietos salone. Amortizatoriu atramos nnuolat veziojami du kibirai bagazineje; Ratai vaiksto nepriklausomai vienas nuo kito = masina stabilesne, geresnis komforto/stabilumo santikis, Amortizatoriai guli ir gauna mazai apkrovos, ko pasekoje tarnauja 10 metu, Remonto islaidos salyginis dalykas. Nusiperki masina ir neturi i pakaba suinvestuoti 700 Lt? Tai lygiai taip pat gali nupirkti masina (su balkiu) su amortizatoriais ant ribos kurie tuos pacius 700 kainuos. Tai gal tada geriau masinos nepirkti.
  • 0
kažkaip.....

#12 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2014 kovo 10 - 19:33

Torsionine pakaba uzima maziau vietos = daugiau vietos salone. Amortizatoriu atramos nnuolat veziojami du kibirai bagazineje;
Ratai vaiksto nepriklausomai vienas nuo kito = masina stabilesne, geresnis komforto/stabilumo santikis,
Amortizatoriai guli ir gauna mazai apkrovos, ko pasekoje tarnauja 10 metu

Kyla klausimas kodėl PSA atsisakė torsionų vėlesniuose modeliuose.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#13 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.198
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 kovo 11 - 11:06

va va, 207 modelio galinis tiltas jau truputi pakeistas lyginant su 206. Tad man rodos su tais torsionais daugiau bedu, ypac kai remontas darytas pries n metu, jie uzpuna ir pan... Jei niekas nepasikeis, bandysiu gariunuose isbandyti viena stilo, bet 4 duru... o veliau jau galvosiu ar verta galvoti apie toki automobili rimciau...
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#14 brizas

brizas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 777
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot605 2.1 td 1997m

Parašyta 2014 kovo 11 - 11:46

stilo neblogas,bet didelio komforto is jo nesitikek. buna ju ir atnaujintu..
  • 0
joks materialus kunas ,turintis rimties mase, negali virsyti sviesos greicio

#15 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.395
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2014 kovo 11 - 17:33

va va, 207 modelio galinis tiltas jau truputi pakeistas lyginant su 206. Tad man rodos su tais torsionais daugiau bedu, ypac kai remontas darytas pries n metu, jie uzpuna ir pan... Jei niekas nepasikeis, bandysiu gariunuose isbandyti viena stilo, bet 4 duru... o veliau jau galvosiu ar verta galvoti apie toki automobili rimciau...

pas 207 ne torcionai :ax:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#16 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2014 kovo 11 - 18:50

Manau torsionine pakaba pakanklabai ilgai buvo montuojama i mazuosius psa, ir nebuvo nei atsaukiama, nei kazkaip peikiama. Cia tik garaziniai lietuviai pripaise etikete, kad cia kazkokia "liga". Mazai masinai torsionine pakaba tikrai turi daugiau pliusu nei minusu. O gamintoju keliai nezinomi. Vienas technologijas keicia kitos, nes jos yra pazangesnes. Kitais atvejais kazkas keiciama nes tai yra pigiau ir pan. Net ir Honda pataupe ir 8 kartos civikui isude paprasta balki gale. Tikrai ne todel, kad geriau. Tiesiog dinamines savybes aukojamos, del mazesnes kainos.
  • 0
kažkaip.....




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0