Edited by juozzas666, 2014 March 20 - 23:44.
p307 2.0 HDI pučia šlangas
#1
Posted 2014 March 20 - 23:31
#2
Posted 2014 March 21 - 08:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Posted 2014 March 21 - 09:04
Varo tik užkaitus. Prieš važiuojant pripilu antifrizo iki normos, užsuku. Kažkiek nuvažiavus, varikliui užkaitus, šlangos būna kietos (ne kaip akmuo, bet tikrai ne minkštos), o išsiplėtimo bakelis tuščias. Atsukus kamštį, antifrizas su spaudimu grįžta ir vėl normaliam lygyje būna.Aušinimas ten paprastas, kaip 3 kapeikos.
Antifrizą varo lauk tik užkaitus, ar iškart užvedus? Jei šaltą užvedus su nuimtu kamščiu, arba tik užvedus prasukus kamštį, iškart kala fontaną į viršų - tik tarpinė, arba pati galva trūkus. Jei tik užkaitus, tai kitas klausimas - kiek kieots tos šlangos yra? Nereik norėt, kad būtų minkštutėlės, kaip šaltam varikliui, nes jei kamštis laiko gerai - prie darbinės temperatūros tas skystis jau gan nemažai išsiplėtęs.
Toks jausmas lyg kažkoks kamštis susidarytų, o kamščio atsukimas kaip koks nuorinimas gaunasi
Edited by juozzas666, 2014 March 21 - 09:12.
#4
Posted 2014 March 21 - 11:39
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Posted 2014 March 21 - 11:57
#6
Posted 2014 May 29 - 20:19
#7
Posted 2014 May 29 - 22:24
aš galvojau kad taip turi būtMan tas pats gal radai sprendima? Visa bakeli pakeiciau nes kamstis neprisisugdavo gerai ir pasilus ispusdavo antifriza.Tepalas svarus jokio dumo nemeta. Po bakelio keitimo buvau uzvedes laikiau ilgai kol oras isvaiksciojo ir uzvestai prie darbines temperaturos viskas ok buvo tik pravaziuoju atsidarau kapota ir jau skyscio buna pilnas bakelis oras matos eina is slangu i bakeli oras iseina skistis subega ir vel viskas ok buna nesuprantu gal ora pro kazkur traukia?Ar kas dar gali buti.. Prie pompos yra nuorintojas ir ta sukinejau ir dar viena rades buvau nk nepadeda.
#8
Posted 2014 May 29 - 23:56
#9
Posted 2014 May 30 - 00:03
#10
Posted 2014 May 30 - 00:06
Kosmosas tarpine pakeisti kainuoja, kad siulai parduoti?galvoju kad parduok arba keisk tarpine
#11
Posted 2014 May 30 - 19:52
anglies dioksida-angliarukste varomas auto!?kiek supratau CO2 reikiai tikrinti?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Posted 2014 May 30 - 21:22
Gal tu pasimk viena karta vadoveli irankas ir paziurek po degimo susidariusias dujas.Ir taip teisingai tas testas vadinasi co2 testas.Anglies dvidegenis gerai tirpsta vandenyje ir susidaro angliarukste.Keista girdeti toki brieda is zmogaus darancio diagnostika.anglies dioksida-angliarukste varomas auto!?
#13
Posted 2014 May 30 - 21:25
1000 maziausiai iseisKosmosas tarpine pakeisti kainuoja, kad siulai parduoti?
#14
Posted 2014 May 31 - 05:28
Vadovelius skaityk pats tamsta,mokinti mokyta tai pat kas gadinti.Nematau prasmes gaisti laika zaisti,tikrinti co jei pucia slangas ar dingsta skysciai/tepalas ausinime,tam yra savo tikrinimo metodai,iranga bei tuo paciu nustatymo vietos esant nesandarumui.Visos ismetimo emisijos bei kuro sanaudos salygines nete ar vartotojo vadove galima rasti. Retorinis klausimas,Lietuvoje TA Dyzeliuose co matuoja?Bendzininese,taip HC ir CO,bet dyzeliuose DUMINGUMA m-1/% 1980-01-01 - 2008-06-30 - 2,5 m-1/%Gal tu pasimk viena karta vadoveli irankas ir paziurek po degimo susidariusias dujas.Ir taip teisingai tas testas vadinasi co2 testas.Anglies dvidegenis gerai tirpsta vandenyje ir susidaro angliarukste.Keista girdeti toki brieda is zmogaus darancio diagnostika.
(be turbo) ir 3,0 (su turbo) 2008-07-01 - 2011-12-31 - 1,5 -1 m-1/%
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Posted 2014 May 31 - 06:53
#16
Posted 2014 May 31 - 11:01
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#17
Posted 2014 May 31 - 11:55
Edited by tadas1991, 2014 May 31 - 12:00.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Posted 2014 June 02 - 23:16
#19
Posted 2014 June 02 - 23:21
Edited by kokonas, 2014 June 02 - 23:22.
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#20
Posted 2014 June 03 - 22:20
Tai del co2 tikrinimo pilnai sutinku.Tegul ji ten tikrinasi labai mandri vairuotojai labai mandruose servizuose.Tuo labiau ,kad co2 praktiskai dvigubai maziau issiskiria dyzelyje nei benzininiame variklyje.Vadovelius skaityk pats tamsta,mokinti mokyta tai pat kas gadinti.Nematau prasmes gaisti laika zaisti,tikrinti co jei pucia slangas ar dingsta skysciai/tepalas ausinime,tam yra savo tikrinimo metodai,iranga bei tuo paciu nustatymo vietos esant nesandarumui.Visos ismetimo emisijos bei kuro sanaudos salygines nete ar vartotojo vadove galima rasti. Retorinis klausimas,Lietuvoje TA Dyzeliuose co matuoja?Bendzininese,taip HC ir CO,bet dyzeliuose DUMINGUMA m-1/% 1980-01-01 - 2008-06-30 - 2,5 m-1/%
(be turbo) ir 3,0 (su turbo) 2008-07-01 - 2011-12-31 - 1,5 -1 m-1/%
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users