Šį pranešimą redagavo juozzas666: 2014 kovo 20 - 23:44
p307 2.0 HDI pučia šlangas
#1
Parašyta 2014 kovo 20 - 23:31
#2
Parašyta 2014 kovo 21 - 08:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2014 kovo 21 - 09:04
Varo tik užkaitus. Prieš važiuojant pripilu antifrizo iki normos, užsuku. Kažkiek nuvažiavus, varikliui užkaitus, šlangos būna kietos (ne kaip akmuo, bet tikrai ne minkštos), o išsiplėtimo bakelis tuščias. Atsukus kamštį, antifrizas su spaudimu grįžta ir vėl normaliam lygyje būna.Aušinimas ten paprastas, kaip 3 kapeikos.
Antifrizą varo lauk tik užkaitus, ar iškart užvedus? Jei šaltą užvedus su nuimtu kamščiu, arba tik užvedus prasukus kamštį, iškart kala fontaną į viršų - tik tarpinė, arba pati galva trūkus. Jei tik užkaitus, tai kitas klausimas - kiek kieots tos šlangos yra? Nereik norėt, kad būtų minkštutėlės, kaip šaltam varikliui, nes jei kamštis laiko gerai - prie darbinės temperatūros tas skystis jau gan nemažai išsiplėtęs.
Toks jausmas lyg kažkoks kamštis susidarytų, o kamščio atsukimas kaip koks nuorinimas gaunasi
Šį pranešimą redagavo juozzas666: 2014 kovo 21 - 09:12
#4
Parašyta 2014 kovo 21 - 11:39
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5
Parašyta 2014 kovo 21 - 11:57
#6
Parašyta 2014 gegužės 29 - 20:19
#7
Parašyta 2014 gegužės 29 - 22:24
aš galvojau kad taip turi būtMan tas pats gal radai sprendima? Visa bakeli pakeiciau nes kamstis neprisisugdavo gerai ir pasilus ispusdavo antifriza.Tepalas svarus jokio dumo nemeta. Po bakelio keitimo buvau uzvedes laikiau ilgai kol oras isvaiksciojo ir uzvestai prie darbines temperaturos viskas ok buvo tik pravaziuoju atsidarau kapota ir jau skyscio buna pilnas bakelis oras matos eina is slangu i bakeli oras iseina skistis subega ir vel viskas ok buna nesuprantu gal ora pro kazkur traukia?Ar kas dar gali buti.. Prie pompos yra nuorintojas ir ta sukinejau ir dar viena rades buvau nk nepadeda.
#8
Parašyta 2014 gegužės 29 - 23:56
#9
Parašyta 2014 gegužės 30 - 00:03
#10
Parašyta 2014 gegužės 30 - 00:06
Kosmosas tarpine pakeisti kainuoja, kad siulai parduoti?galvoju kad parduok arba keisk tarpine
#11
Parašyta 2014 gegužės 30 - 19:52
anglies dioksida-angliarukste varomas auto!?kiek supratau CO2 reikiai tikrinti?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#12
Parašyta 2014 gegužės 30 - 21:22
Gal tu pasimk viena karta vadoveli irankas ir paziurek po degimo susidariusias dujas.Ir taip teisingai tas testas vadinasi co2 testas.Anglies dvidegenis gerai tirpsta vandenyje ir susidaro angliarukste.Keista girdeti toki brieda is zmogaus darancio diagnostika.anglies dioksida-angliarukste varomas auto!?
#13
Parašyta 2014 gegužės 30 - 21:25
1000 maziausiai iseisKosmosas tarpine pakeisti kainuoja, kad siulai parduoti?
#14
Parašyta 2014 gegužės 31 - 05:28
Vadovelius skaityk pats tamsta,mokinti mokyta tai pat kas gadinti.Nematau prasmes gaisti laika zaisti,tikrinti co jei pucia slangas ar dingsta skysciai/tepalas ausinime,tam yra savo tikrinimo metodai,iranga bei tuo paciu nustatymo vietos esant nesandarumui.Visos ismetimo emisijos bei kuro sanaudos salygines nete ar vartotojo vadove galima rasti. Retorinis klausimas,Lietuvoje TA Dyzeliuose co matuoja?Bendzininese,taip HC ir CO,bet dyzeliuose DUMINGUMA m-1/% 1980-01-01 - 2008-06-30 - 2,5 m-1/%Gal tu pasimk viena karta vadoveli irankas ir paziurek po degimo susidariusias dujas.Ir taip teisingai tas testas vadinasi co2 testas.Anglies dvidegenis gerai tirpsta vandenyje ir susidaro angliarukste.Keista girdeti toki brieda is zmogaus darancio diagnostika.
(be turbo) ir 3,0 (su turbo) 2008-07-01 - 2011-12-31 - 1,5 -1 m-1/%
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Parašyta 2014 gegužės 31 - 06:53
#16
Parašyta 2014 gegužės 31 - 11:01
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#17
Parašyta 2014 gegužės 31 - 11:55
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 31 - 12:00
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2014 birželio 02 - 23:16
#19
Parašyta 2014 birželio 02 - 23:21
Šį pranešimą redagavo kokonas: 2014 birželio 02 - 23:22
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#20
Parašyta 2014 birželio 03 - 22:20
Tai del co2 tikrinimo pilnai sutinku.Tegul ji ten tikrinasi labai mandri vairuotojai labai mandruose servizuose.Tuo labiau ,kad co2 praktiskai dvigubai maziau issiskiria dyzelyje nei benzininiame variklyje.Vadovelius skaityk pats tamsta,mokinti mokyta tai pat kas gadinti.Nematau prasmes gaisti laika zaisti,tikrinti co jei pucia slangas ar dingsta skysciai/tepalas ausinime,tam yra savo tikrinimo metodai,iranga bei tuo paciu nustatymo vietos esant nesandarumui.Visos ismetimo emisijos bei kuro sanaudos salygines nete ar vartotojo vadove galima rasti. Retorinis klausimas,Lietuvoje TA Dyzeliuose co matuoja?Bendzininese,taip HC ir CO,bet dyzeliuose DUMINGUMA m-1/% 1980-01-01 - 2008-06-30 - 2,5 m-1/%
(be turbo) ir 3,0 (su turbo) 2008-07-01 - 2011-12-31 - 1,5 -1 m-1/%
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0