Peršokti prie turinio


Nuotrauka

p307 2.0 HDI pučia šlangas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 35

#1 juozzas666

juozzas666
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 2.0 HDi

Parašyta 2014 kovo 20 - 23:31

sveiki, gal kam nors yra tekę susidurti su tuo. Žodžiu, neperseniausiai pastebėjau, kad trūksta antifrizo ir pučia šlangas. požymiai: 1. pirmu antru bėgiu staigiau paspaudus sumirksi lemputė, kad trūksta antifrizo (užkaitus varikliui, nebedega) 2. normaliai užsukus išsiplėtimo bakelio kamštį išpučia šlangas, nedasukus iki galo išvaro per viršų. 3. mašina vedasi puikiai, jokių pašalinių spalvų dūmų nemeta, greitai pradeda pūst karštą orą. 4. variklis užkaista kaip visada, laikosi 80-85 laipsnių temperatūra. 5. antifrize tepalo žymių nėra, tepale taip pat nieko pašalinio nėra. Pagal visus požymius čia turėtų būti trūkus galvos tarpinė, tačiau variklis niekad nebuvo perkaitintas, važinėta Lietuvoj nuo 0 ir prižiūrėta, negi atėjo toks laikas, kad po 320000km tarpinei amen? Galbūt yra kokių bajerių aušinimo sistemoje, vožtuvų kokių ir t.t., gal pompa, kurie užsikerta ir tas slėgis susidaro... Padėkite kas žinote

Šį pranešimą redagavo juozzas666: 2014 kovo 20 - 23:44

  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 kovo 21 - 08:23

Aušinimas ten paprastas, kaip 3 kapeikos. Antifrizą varo lauk tik užkaitus, ar iškart užvedus? Jei šaltą užvedus su nuimtu kamščiu, arba tik užvedus prasukus kamštį, iškart kala fontaną į viršų - tik tarpinė, arba pati galva trūkus. Jei tik užkaitus, tai kitas klausimas - kiek kieots tos šlangos yra? Nereik norėt, kad būtų minkštutėlės, kaip šaltam varikliui, nes jei kamštis laiko gerai - prie darbinės temperatūros tas skystis jau gan nemažai išsiplėtęs.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 juozzas666

juozzas666
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 2.0 HDi

Parašyta 2014 kovo 21 - 09:04

Aušinimas ten paprastas, kaip 3 kapeikos.
Antifrizą varo lauk tik užkaitus, ar iškart užvedus? Jei šaltą užvedus su nuimtu kamščiu, arba tik užvedus prasukus kamštį, iškart kala fontaną į viršų - tik tarpinė, arba pati galva trūkus. Jei tik užkaitus, tai kitas klausimas - kiek kieots tos šlangos yra? Nereik norėt, kad būtų minkštutėlės, kaip šaltam varikliui, nes jei kamštis laiko gerai - prie darbinės temperatūros tas skystis jau gan nemažai išsiplėtęs.

Varo tik užkaitus. Prieš važiuojant pripilu antifrizo iki normos, užsuku. Kažkiek nuvažiavus, varikliui užkaitus, šlangos būna kietos (ne kaip akmuo, bet tikrai ne minkštos), o išsiplėtimo bakelis tuščias. Atsukus kamštį, antifrizas su spaudimu grįžta ir vėl normaliam lygyje būna.

Toks jausmas lyg kažkoks kamštis susidarytų, o kamščio atsukimas kaip koks nuorinimas gaunasi

Šį pranešimą redagavo juozzas666: 2014 kovo 21 - 09:12

  • 0

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2014 kovo 21 - 11:39

Šiaip galimas variantas, kad kamštis slėgio nepalaiko, tobiš pastrigęs ir užkyla iki beproto. Bet kita vertus, jeigu skysčio dapylinėji, tai jis vistiek kažkur prapuola.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 juozzas666

juozzas666
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P307 2.0 HDi

Parašyta 2014 kovo 21 - 11:57

aš ir apie tai galvojau, naują kamštį nusipirkau, bet vis tiek tas pats. Reikės važiuot CO2 testą pasidaryt, nes taip tai nieko nesigaus priburt.. Galvojau gal kas nors jau yra susidūręs su tuo, tai pasakytų ką darė
  • 0

#6 mindeqe

mindeqe
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 gegužės 29 - 20:19

Man tas pats gal radai sprendima? Visa bakeli pakeiciau nes kamstis neprisisugdavo gerai ir pasilus ispusdavo antifriza.Tepalas svarus jokio dumo nemeta. Po bakelio keitimo buvau uzvedes laikiau ilgai kol oras isvaiksciojo ir uzvestai prie darbines temperaturos viskas ok buvo tik pravaziuoju atsidarau kapota ir jau skyscio buna pilnas bakelis oras matos eina is slangu i bakeli oras iseina skistis subega ir vel viskas ok buna nesuprantu gal ora pro kazkur traukia?Ar kas dar gali buti.. Prie pompos yra nuorintojas ir ta sukinejau ir dar viena rades buvau nk nepadeda.
  • 0

#7 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 gegužės 29 - 22:24

Man tas pats gal radai sprendima? Visa bakeli pakeiciau nes kamstis neprisisugdavo gerai ir pasilus ispusdavo antifriza.Tepalas svarus jokio dumo nemeta. Po bakelio keitimo buvau uzvedes laikiau ilgai kol oras isvaiksciojo ir uzvestai prie darbines temperaturos viskas ok buvo tik pravaziuoju atsidarau kapota ir jau skyscio buna pilnas bakelis oras matos eina is slangu i bakeli oras iseina skistis subega ir vel viskas ok buna nesuprantu gal ora pro kazkur traukia?Ar kas dar gali buti.. Prie pompos yra nuorintojas ir ta sukinejau ir dar viena rades buvau nk nepadeda.

aš galvojau kad taip turi būt :D
  • 0

#8 Rimvydas 607

Rimvydas 607
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2014 gegužės 29 - 23:56

galvoju kad parduok arba keisk tarpine :)
  • 0

#9 mindeqe

mindeqe
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 gegužės 30 - 00:03

Neturi. Saltas turi buti visalaika vienodai o kai pasyla padaugeja kazkiek.savaitgali nusimato nemazai vaziuoti ziuresiu, kaip cia bus gal tas oras issivaikscios.O galva ar nera trukus ar jos tarpine prapusta, kiek supratau CO2 reikiai tikrinti? Bet pries savaite variau visa patikrinti tai del to pagyre, kad tvarkinga ir nedumija.Peciukas irgi gerai sildo, kai toyota turejau tik truputi trugdavo skyscio peciukas iskart silto oro nepusdavo.Temperatura variklio irgi ok.
  • 0

#10 mindeqe

mindeqe
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 gegužės 30 - 00:06

galvoju kad parduok arba keisk tarpine :)

Kosmosas tarpine pakeisti kainuoja, kad siulai parduoti?
  • 0

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 gegužės 30 - 19:52

kiek supratau CO2 reikiai tikrinti?

:blink: anglies dioksida-angliarukste varomas auto!? :wacko:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2014 gegužės 30 - 21:22

:blink: anglies dioksida-angliarukste varomas auto!? :wacko:

Gal tu pasimk viena karta vadoveli irankas ir paziurek po degimo susidariusias dujas.Ir taip teisingai tas testas vadinasi co2 testas.Anglies dvidegenis gerai tirpsta vandenyje ir susidaro angliarukste.Keista girdeti toki brieda is zmogaus darancio diagnostika.
  • 0

#13 Rimvydas 607

Rimvydas 607
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2014 gegužės 30 - 21:25

Kosmosas tarpine pakeisti kainuoja, kad siulai parduoti?

1000 maziausiai iseis :)
  • 0

#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2014 gegužės 31 - 05:28

Gal tu pasimk viena karta vadoveli irankas ir paziurek po degimo susidariusias dujas.Ir taip teisingai tas testas vadinasi co2 testas.Anglies dvidegenis gerai tirpsta vandenyje ir susidaro angliarukste.Keista girdeti toki brieda is zmogaus darancio diagnostika.

Vadovelius skaityk pats tamsta,mokinti mokyta tai pat kas gadinti.Nematau prasmes gaisti laika zaisti,tikrinti co jei pucia slangas ar dingsta skysciai/tepalas ausinime,tam yra savo tikrinimo metodai,iranga bei tuo paciu nustatymo vietos esant nesandarumui.Visos ismetimo emisijos bei kuro sanaudos salygines nete ar vartotojo vadove galima rasti. Retorinis klausimas,Lietuvoje TA Dyzeliuose co matuoja?Bendzininese,taip HC ir CO,bet dyzeliuose DUMINGUMA m-1/% 1980-01-01 - 2008-06-30 - 2,5 m-1/%
(be turbo) ir 3,0 (su turbo) 2008-07-01 - 2011-12-31 - 1,5 -1 m-1/%
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 S.Vilius

S.Vilius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.048
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:EX P407sw

Parašyta 2014 gegužės 31 - 06:53

Ramus, taip čia normalu ar nenormalu, kad pavazevus kazkiek, ausino skyscio bakelyje yra zemiau normos, o atsukus dangteli grysta jis. Man atrodo kad normalu, skystis dirba savo darba, bendras kiekis skyscio nesikeicia.
  • 0

#16 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 gegužės 31 - 11:01

chebra visada sistemoje susidaro apie 1 bar slegis. shlangos neturi buti kaip deshra :) turi tureti slegi sistemoje.
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.934
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 31 - 11:55

Pas mane po rimto važiavimo irgi atsukus kamštį išvarydavo skystį ant žemės. Per mėnesį ar du irgi dapilu antifrizo apie stiklinaitę. Galvojau, kad čia irgi blogai tarpinei. Gal ir blogai, bet du metus taip atvažinėjau, o varikliukas, kai reikia, sukamas ir iki redlaino, tai pamiršau šitą reikalą, kaip bėdą. O antifrizas dingsta, tikriausiai kaip ir standartiškai seniems motorams - per žarnų antgalius, po kuriais aliuminiais oksido jau po 3mm prisikaupę. Per ten prasisunkia ir iškart nugaruoja, tai ir nesimato. Kartą nuvaliau taip visus motoro antgalius bekeisdamas, tai baigės visi dinginėjimai ir 25 metų motorui per 6000km kelionę - antifrizo lygis kaip įkaltas, nors kylant į MEGA kalnus buvo ir lemputė užkaitimo užsidegus kelis kart. Jūs žiūrėkit bendrai, kaip ji dirba važiuodama, ar kaista motoras, ar skystį išvarinėja pro kamštį bevažiuojant (jei kamštis tikrai geras). Jei su tuo viskas gerai - važiuokit ir nesukit galvos, kai prakiurs, tai ir prakiurs. Na nebent tolimas keliones į egzotinius kraštus planuojat, kur būtų krūvis MAX motorčikui. Kai man buvo kiaura tarpinė vienai mašinai, tai važiuojant autobanu 120kmh (apsukos apie 4000 su atmo dyzeliu) valiau antifrizą nuo stiklo valytuvais, kad galėčiau kelią matyt ir autobusus lenkt. Va tada tai jau tikrai tarpinė kiaura :blush: O dėl slėgio kokonas tiesą sako. Pripūskit dviračio padangą iki 1bar. Pamaigykit - va panašiai tokios turi būti šlangos darbinėj temperatūroj. Ir tai normalu. Jei taip būna šaltam varikliui - kapiec tarpinei.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 gegužės 31 - 12:00

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 mindeqe

mindeqe
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Automobilis:307

Parašyta 2014 birželio 02 - 23:16

kadangi su masina nemazai vaziuoju tai galiu pasakyti, kad savaitiai reikia 5l atifrizo tai cia faktas, kad kazkas blogai. Kol vaziuoju pastvoviu greiciu tarkim 90km/h nedega jokios lemputes ir viskas gerai buna variklio temperatura laikosi -+80 bet kai sustoji prie sankrizos ir pradedi vaziuoti pradeda degti lempute, kai pasieki didesni greiti vel viskas gerai buna, pagrinde dingsta antifrizas kai mieste vazineji. ir ji ispucia pro kamsti..visalaika aplink ji slapia ir toi pusei, sparnas masinos prie rato slapias buna. Slegio didelio nebuna ar saltas ar karstas, uzvesta, neuzvesta, kamsti galima atsukti ir niekas nesauna fontanais o kai vaziuoju nzn kas dedas su sistema. Rytoi paliksiu meistram, ziuresiu ka pasakys.
  • 0

#19 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 birželio 02 - 23:21

termostata pasikeisk ;) jis gal 25 litai kainuoja naujas ir baigsis bedos, keiciamas ish virsaus, keitimas gal koki 10 minuciu trunka :)

Šį pranešimą redagavo kokonas: 2014 birželio 02 - 23:22

  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#20 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2014 birželio 03 - 22:20

Vadovelius skaityk pats tamsta,mokinti mokyta tai pat kas gadinti.Nematau prasmes gaisti laika zaisti,tikrinti co jei pucia slangas ar dingsta skysciai/tepalas ausinime,tam yra savo tikrinimo metodai,iranga bei tuo paciu nustatymo vietos esant nesandarumui.Visos ismetimo emisijos bei kuro sanaudos salygines nete ar vartotojo vadove galima rasti. Retorinis klausimas,Lietuvoje TA Dyzeliuose co matuoja?Bendzininese,taip HC ir CO,bet dyzeliuose DUMINGUMA m-1/% 1980-01-01 - 2008-06-30 - 2,5 m-1/%
(be turbo) ir 3,0 (su turbo) 2008-07-01 - 2011-12-31 - 1,5 -1 m-1/%

Tai del co2 tikrinimo pilnai sutinku.Tegul ji ten tikrinasi labai mandri vairuotojai labai mandruose servizuose.Tuo labiau ,kad co2 praktiskai dvigubai maziau issiskiria dyzelyje nei benzininiame variklyje.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0