
Pakaitinimas
#1
Posted 2014 March 31 - 21:50
#2
Posted 2014 March 31 - 22:03


#3
Posted 2014 March 31 - 22:08
#4
Posted 2014 April 01 - 00:40
Edited by tadas1991, 2014 April 01 - 00:44.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Posted 2014 April 01 - 10:58
#6
Posted 2014 April 01 - 14:59
pas mane tas pats, irgi 407 1,6HDI, diagnostika jau rodo kad 2 pakaitinimo zvakes reikia keist, nors kuriasi be vargotadai, o normalu, kad pas mane 1.6hdi, iki -5 - -7 isvis net neuzsidega pakaitinimo lempute? ja pamatau uzsidegancia tik ties tokia temperatura minusine. Seip kaitina gerai, vedas variklis puikiai kaip sakoma is puses abaroto ir prie -20 pastovejus pora dienu nevazineta masina
#7
Posted 2014 April 01 - 15:23
O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.pas mane tas pats, irgi 407 1,6HDI, diagnostika jau rodo kad 2 pakaitinimo zvakes reikia keist, nors kuriasi be vargo
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Posted 2014 April 01 - 17:00
as kaip tik zagluske issukciau ir palikciau kaip yra, vrud ispjaus vazinejant, 206 1.4HDi 3 zvakes nuluzusios, visos paliktos . po 6men vazinejimo 1 issjove lauk. maziau darbo ir pinigu reikejo paklot kaip likusias 2 issukinejo.Manau, kad normalu - esu matęs ir tokių, kur prie šilumos net nemirkteli, ir tokių, kur tik mirkteli. Kame skirtumas - nežinau, matomai metuose ar valdymo kompe. Tai jei prie minuso veikia, lemputė šviečia ir kaitina bei užsiveda - viskas ten gerai, nėr ko sukt galvos.
O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.
#9
Posted 2014 April 01 - 17:27
Na matai si ziema kokia buvo net nezinau ar kada buvo -20 laipsniuManau, kad normalu - esu matęs ir tokių, kur prie šilumos net nemirkteli, ir tokių, kur tik mirkteli. Kame skirtumas - nežinau, matomai metuose ar valdymo kompe. Tai jei prie minuso veikia, lemputė šviečia ir kaitina bei užsiveda - viskas ten gerai, nėr ko sukt galvos.
O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.



#10
Posted 2014 April 01 - 20:58
#11
Posted 2014 April 01 - 21:12
Neturėjau reikalo su šito variklio žvakių keitimu, tiesiog žinau, kaip meistriukai retkarčiais pasiskundžia jomis, kad mėgsta lūžinėti. Va matai ir ką zaliuks parašėNa matai si ziema kokia buvo net nezinau ar kada buvo -20 laipsniuManau, kad normalu - esu matęs ir tokių, kur prie šilumos net nemirkteli, ir tokių, kur tik mirkteli. Kame skirtumas - nežinau, matomai metuose ar valdymo kompe. Tai jei prie minuso veikia, lemputė šviečia ir kaitina bei užsiveda - viskas ten gerai, nėr ko sukt galvos.
O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.Bet ziema bedu neturejau, kitas dalykas matai pas mane masina garaze miega tai ten vistiek kazkiek silciau buna negu lauke. Tai va ir galvoju ar cia jau sunerimt ar dar neskubet
kaip ten jas sudetinga keist? kokias geriausia pirkt?
![]()

Žvakės iš galo, gan plonos ir labai ilgos, todėl ir mėgsta triokštelti. Dėl priėjimo reikia žiūrėti konkrečioj mašinoj, nes tarkim P307 išpildyme tai ten rankos neužkiši gerai neapsiardęs, bet pas 407 ir su tokiu sąlyginai nedideliu varikliuku, turėtų vietos pakakti ir priėjimui iš viršaus.
Na matai, kadangi ne pats keičiau, tai ir galvos nesuku. Darė meistriukai visai neblogam Čiučio servisiuke Kaune. Sakė, kad įsuko kažką į tą elementą, kad neįtrauktų vidun, ir užsuko zagluškę, kad jei atsilaisvins - nepradėtų iškart pūst lauk, o būtų galima parvažiuot. Tada pas juos nulėkus žadėjo nemokamai tai sutvarkyt - ištraukt atsilaisvinusį elementą ir įsukt žvakę.as kaip tik zagluske issukciau ir palikciau kaip yra, vrud ispjaus vazinejant, 206 1.4HDi 3 zvakes nuluzusios, visos paliktos . po 6men vazinejimo 1 issjove lauk. maziau darbo ir pinigu reikejo paklot kaip likusias 2 issukinejo.
Edited by tadas1991, 2014 April 01 - 21:16.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Posted 2014 April 02 - 19:31
#13
Posted 2014 April 02 - 20:33
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users