Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pakaitinimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 vallenttinas

vallenttinas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:Peugeot 307 sw 2.0 hdi 100 kw

Parašyta 2014 kovo 31 - 21:50

Sveiki forumieciai, turiu teorini klausima is praktines puses. Man uzsidega pakaitinimo lemput enesvarbu kokioje temperaturoje, ar minus 15 ar plius 15 .. Zvakes tikrinti problematiska kadangi zvakes is salono puses. gal kas turit kokiu minciu del to? kas gali buti ?
  • 0

#2 Scorpy

Scorpy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 159
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 2.0 HDi 80kw

Parašyta 2014 kovo 31 - 22:03

Man su senukais ir prie +30 kaitindavo ;) Ir dabar +15 kaitina vistiek ;) Maniau čia normalu :)
  • 0
Nuotrauka

#3 vallenttinas

vallenttinas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:Peugeot 307 sw 2.0 hdi 100 kw

Parašyta 2014 kovo 31 - 22:08

anksciau prie minuso ir tai trumpai , o cia prie pliuso ir gana ilgai ..
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 01 - 00:40

Scorpy > kai kalba apie senukus dyzeliukus, tai taip, ten kaitina visada. Paskui, nuo kažkurių metų, maždaug ties P605 modeliu, pradėjo relė pagal oro temperatūrą reguliuoti kaitinimo trukmę. Dar vėliau, pradėjo reguliuoti pagal aušinimo skysčio temperatūrą, kas yra efektyviau, nes pati relė nėra prie pat variklio ir temperatūros pojūtis joje ir aušinimo skystyje su varikliu susijęs visiškai skirtingai. Beje, seni dyzeliokai netiesioginio įpurškimo ir kitaip išpurškia kurą (fontanu), todėl jiems reikia kaitinimo net ir gan aukštoj temperatūroj, o HDi varikliuose purškiama migla ir tiesiai į cilindrą, todėl vedasi net ir iki nemažų šalčių gan neblogai be kaitinimo. Iki -5C lemputė prieš užvedimą mirkteli arba dega ar tai pusė sekundės, paskui tik šiek tiek dar kaitina užvestam varikliui. Po to, esant jau didesniam minusui, trukmė ilgėja palaipsniui. Bet lemputė trumpam turėtų užsidegti ir prie didžiausio pliuso. Sakyč, reiktų čiupt diagnostikos įrangą ir tikrint, ką rodo temperatūriniai davikliai bei šiaip kompas. Žvakes patikrinti preliminariai (varžos metodu) šitam motoriukui turėtų būt galima ir visai nelendant prie pačių žvakių ir variklio - žvakių relė kompo dėžėj ar kažkur panašiai (reik pasidomėt konkrečiai pagal modelį) ir į visas žvakes po atskirą laidą. Kaune galiu patikrint kurį vakarą. Nesimato, kaip jos kaitina ir pan, bet puikiai matosi, kurios negyvos.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 balandžio 01 - 00:44

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 balandžio 01 - 10:58

tadai, o normalu, kad pas mane 1.6hdi, iki -5 - -7 isvis net neuzsidega pakaitinimo lempute? ja pamatau uzsidegancia tik ties tokia temperatura minusine. Seip kaitina gerai, vedas variklis puikiai kaip sakoma is puses abaroto ir prie -20 pastovejus pora dienu nevazineta masina
  • 0

#6 SaRpEjUs

SaRpEjUs
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 balandžio 01 - 14:59

tadai, o normalu, kad pas mane 1.6hdi, iki -5 - -7 isvis net neuzsidega pakaitinimo lempute? ja pamatau uzsidegancia tik ties tokia temperatura minusine. Seip kaitina gerai, vedas variklis puikiai kaip sakoma is puses abaroto ir prie -20 pastovejus pora dienu nevazineta masina

pas mane tas pats, irgi 407 1,6HDI, diagnostika jau rodo kad 2 pakaitinimo zvakes reikia keist, nors kuriasi be vargo
  • 0

#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 01 - 15:23

Manau, kad normalu - esu matęs ir tokių, kur prie šilumos net nemirkteli, ir tokių, kur tik mirkteli. Kame skirtumas - nežinau, matomai metuose ar valdymo kompe. Tai jei prie minuso veikia, lemputė šviečia ir kaitina bei užsiveda - viskas ten gerai, nėr ko sukt galvos.

pas mane tas pats, irgi 407 1,6HDI, diagnostika jau rodo kad 2 pakaitinimo zvakes reikia keist, nors kuriasi be vargo

O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 zaliuks

zaliuks
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 476
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI 80KW+Chip

Parašyta 2014 balandžio 01 - 17:00

Manau, kad normalu - esu matęs ir tokių, kur prie šilumos net nemirkteli, ir tokių, kur tik mirkteli. Kame skirtumas - nežinau, matomai metuose ar valdymo kompe. Tai jei prie minuso veikia, lemputė šviečia ir kaitina bei užsiveda - viskas ten gerai, nėr ko sukt galvos.


O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.

as kaip tik zagluske issukciau ir palikciau kaip yra, vrud ispjaus vazinejant, 206 1.4HDi 3 zvakes nuluzusios, visos paliktos . po 6men vazinejimo 1 issjove lauk. maziau darbo ir pinigu reikejo paklot kaip likusias 2 issukinejo.
  • 0

#9 SaRpEjUs

SaRpEjUs
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 11
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 balandžio 01 - 17:27

Manau, kad normalu - esu matęs ir tokių, kur prie šilumos net nemirkteli, ir tokių, kur tik mirkteli. Kame skirtumas - nežinau, matomai metuose ar valdymo kompe. Tai jei prie minuso veikia, lemputė šviečia ir kaitina bei užsiveda - viskas ten gerai, nėr ko sukt galvos.


O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.

Na matai si ziema kokia buvo net nezinau ar kada buvo -20 laipsniu :hmm: Bet ziema bedu neturejau, kitas dalykas matai pas mane masina garaze miega tai ten vistiek kazkiek silciau buna negu lauke. Tai va ir galvoju ar cia jau sunerimt ar dar neskubet :hmm: kaip ten jas sudetinga keist? kokias geriausia pirkt? :)
  • 0

#10 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 balandžio 01 - 20:58

na Tadai tikrai nesuku galvos, tiesiog norejau isitikint, nes cia buvo kaskada didele diskusija, visi mane puole, kad pas mane kaskas blogai, kad turi bet kurioje temp uzsidegt bent akimirkai, paklausiau pazystamo kuris kaskada dyrbo peugeot centre auto vici Kaune, tai sake viskas cia gerai, taip turi but, orginaliai taip yra 100%
  • 0

#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 01 - 21:12

Manau, kad normalu - esu matęs ir tokių, kur prie šilumos net nemirkteli, ir tokių, kur tik mirkteli. Kame skirtumas - nežinau, matomai metuose ar valdymo kompe. Tai jei prie minuso veikia, lemputė šviečia ir kaitina bei užsiveda - viskas ten gerai, nėr ko sukt galvos.


O kuriasi be vargo tik tokioj temperatūroj ar ir prie -20C? Šią žiemą keičiau pakaitinimo žvakes vienam tai P407 2,2Hdi 125kw, kuris nebeužsivedė gal prie -18C. Tebuvo gyva vos viena žvakė, o iki tol kūrėsi, iki -12C sakė ir išvis be vargo, o ties -15 tiesiog ilgiau pasukus su prasipurtymu. Bet apie 1,4 ir 1,6HDi žvakių keitimą ir trioškėjimą sklando legendos, tai gal dėl vienos neveikiančios net nesukčiau galvos, o dėl dviejų reiktų pažiūrėt, kaip ten vedas. Visą žiemą dėdulė mano atvažinėjo su Peugeot 406 2,0Hdi 80kw su trim žvakėm. Vietoj ketvirtos įsukta kažkokia zagluškė, nes nulūžo ir neišsikrapšto galiukas. Kūrėsi puikiausiai, tik prie didesnių šalčių užvestas pasipurtydavo truputį.

Na matai si ziema kokia buvo net nezinau ar kada buvo -20 laipsniu :hmm: Bet ziema bedu neturejau, kitas dalykas matai pas mane masina garaze miega tai ten vistiek kazkiek silciau buna negu lauke. Tai va ir galvoju ar cia jau sunerimt ar dar neskubet :hmm: kaip ten jas sudetinga keist? kokias geriausia pirkt? :)

Neturėjau reikalo su šito variklio žvakių keitimu, tiesiog žinau, kaip meistriukai retkarčiais pasiskundžia jomis, kad mėgsta lūžinėti. Va matai ir ką zaliuks parašė :)
Žvakės iš galo, gan plonos ir labai ilgos, todėl ir mėgsta triokštelti. Dėl priėjimo reikia žiūrėti konkrečioj mašinoj, nes tarkim P307 išpildyme tai ten rankos neužkiši gerai neapsiardęs, bet pas 407 ir su tokiu sąlyginai nedideliu varikliuku, turėtų vietos pakakti ir priėjimui iš viršaus.

as kaip tik zagluske issukciau ir palikciau kaip yra, vrud ispjaus vazinejant, 206 1.4HDi 3 zvakes nuluzusios, visos paliktos . po 6men vazinejimo 1 issjove lauk. maziau darbo ir pinigu reikejo paklot kaip likusias 2 issukinejo.

Na matai, kadangi ne pats keičiau, tai ir galvos nesuku. Darė meistriukai visai neblogam Čiučio servisiuke Kaune. Sakė, kad įsuko kažką į tą elementą, kad neįtrauktų vidun, ir užsuko zagluškę, kad jei atsilaisvins - nepradėtų iškart pūst lauk, o būtų galima parvažiuot. Tada pas juos nulėkus žadėjo nemokamai tai sutvarkyt - ištraukt atsilaisvinusį elementą ir įsukt žvakę.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 balandžio 01 - 21:16

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 vallenttinas

vallenttinas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:Peugeot 307 sw 2.0 hdi 100 kw

Parašyta 2014 balandžio 02 - 19:31

Nu dekui, meginsiu kazka su diagnostika ziureti, veliau zvakes keisiu. tikrinti netikrinsiu nes taip ar kitaip manau laikas jas keisti, as su juo 70k jau pravaziaves, o ki manes jame niekas nieko nekeite. Tai manau kad viskas iki siol dar original stovi.
  • 0

#13 vallenttinas

vallenttinas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 13
  • Automobilis:Peugeot 307 sw 2.0 hdi 100 kw

Parašyta 2014 balandžio 02 - 20:33

Kitas klausimas, kas nustato kada jungti pakaitinimo zvakiu rele ?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0