Peršokti prie turinio


Nuotrauka

peugeot 106 meta melyna duma


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 hakeris321

hakeris321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 106

Parašyta 2014 balandžio 12 - 00:13

Sveiki taigi mano peugeot 106 1.0 1994metu pradejau jau mesti melyna duma. Klausimas kur galima butu ieskoti problemos ar verta jos ieskoti? dar klausimas sunku butu pakeisti alkuninio veleno salnika?
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 12 - 01:01

Gali būti dėl mėlyno dūmo tik vožtuvų gumytės. Šitam lengvai keičiasi ir gan pigiai. Ypatingai, jei šaltą užvedus pradžioj meta mėlyną, o paskui nustoja - tuomet gumeles pasikeist galima bandyt. Na o dėl alkūninio salnyko - diržo pusės lengva pakeist, dėžės sunkiau. Elementaru, vienok...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 hakeris321

hakeris321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 106

Parašyta 2014 balandžio 14 - 22:22

buna taip kad uzkurus meta tada nebemeta bet kur nors nuo sankrizos davus gazo meta melyna arba anlaisvu pagazavus
  • 0

#4 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2014 balandžio 15 - 09:29

buna taip kad uzkurus meta tada nebemeta bet kur nors nuo sankrizos davus gazo meta melyna arba anlaisvu pagazavus

Nu tai Tadas rašo, kad gumeles reikia keist o, kad galutinai įsitikinti gali kompresiją pasimatuot ar ne žiedai, bet jei važiuoja, tai bus gumelės. Yra durnas niuansas keičiant gumeles - atpalaidavus velenėlį atsipalaiduoja ir galva, todėl reikia viską daryt kaip reikia :hmm:
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#5 hakeris321

hakeris321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 106

Parašyta 2014 balandžio 15 - 21:26

va apie sita ir as irgi pagalvojau kad ir galava atsipalaiduoja tai toku atveju ir galvos tarpine keisti reik:/ vazuoti vazuoja
  • 0

#6 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2014 balandžio 17 - 14:36

Taigis, kad TU matarams nėra taip paprasta tas gumeles pakeist. Kaip teisingai pastebėta, tenka lupti galvą.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#7 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 17 - 19:51

Arba knisat protą, arba TU1 motoras reikšmingai skiriasi nuo TU3. Na, arba pas šį pežuką šone nėra (ir neišeina atsilaisvint vien babinos arba paskirstytojo ir akumo ir t.t. nuėmimu) vietos ištraukt papildomam karomyslų velenukui. Nes TU3 tai pasikeičia be jokių galvų ėmimų ir velenėlio laikiklių nuėmimo, ir velenėlis lieka savo vietoj, nes vožtuvai ne po juo, o šone, ir gumelės ne giliai lizduose, o paviršiuj, tad nereikia specialių įrankių jų nuėmimui (galima ir su atsuktuvu ar kaltu). Nereikia pasileisti diržo, keičiant P306tam - man net nereikėjo lįsti po mašina, nes veleną sukau su raktu iš viršaus :) 100Lt ir pakeičiu, prieš tai įvertinęs, ar nereiks visgi imt galvos, kaip kad Darka sako. Gumelių kaina įvairi, bet matęs nuo 1 iki 4Lt už vienetą. Dar dangtelio tarpinė reikalinga, jei seniai keista. Į tą darbą ir vožtuvų reguliavimas įeina, nes ten papildomai 10min teprisideda.

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 balandžio 17 - 19:54

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#8 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2014 balandžio 18 - 13:22

Arba knisat protą, arba TU1 motoras reikšmingai skiriasi nuo TU3. Na, arba pas šį pežuką šone nėra (ir neišeina atsilaisvint vien babinos arba paskirstytojo ir akumo ir t.t. nuėmimu) vietos ištraukt papildomam karomyslų velenukui. Nes TU3 tai pasikeičia be jokių galvų ėmimų ir velenėlio laikiklių nuėmimo, ir velenėlis lieka savo vietoj, nes vožtuvai ne po juo, o šone, ir gumelės ne giliai lizduose, o paviršiuj, tad nereikia specialių įrankių jų nuėmimui (galima ir su atsuktuvu ar kaltu). Nereikia pasileisti diržo, keičiant P306tam - man net nereikėjo lįsti po mašina, nes veleną sukau su raktu iš viršaus :)
100Lt ir pakeičiu, prieš tai įvertinęs, ar nereiks visgi imt galvos, kaip kad Darka sako. Gumelių kaina įvairi, bet matęs nuo 1 iki 4Lt už vienetą. Dar dangtelio tarpinė reikalinga, jei seniai keista.
Į tą darbą ir vožtuvų reguliavimas įeina, nes ten papildomai 10min teprisideda.

Ką turi galvoje sakydamas "papildomas karomyslų velenukas"? Geriausiu atveju karomyslai sumauti ant ašių, kurios ar išsitraukia, kad pabert karomyslus netyrinėjau, kiek tekę šitam "litrui" keist gumeles visada su galvos nuėmimu :doh: nu geras bajeris, jeigu eina kitaip :clap: Jei atvirau nepamenu koks ten tikslus vaizdas po galvos dangteliu :blush:

Šį pranešimą redagavo twarius: 2014 balandžio 18 - 13:22

  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 18 - 13:45

Forumietis Jonkis puikiai parodęs, kaip pasikeičia be galvos ėmimo. Karomyslai eina virš velenėlio ir turi savo nuosavą velenėlį. Tas velenėlis užfiksuotas spyruokline šaiba ir įsukamu šplintuku ir išsiima gana nesunkiai. Aišku, ne ranka, nes vožtuvai laiko karomyslus, taigi ir velenėlį, užspaudę, tad reikia su kokiu įrankiu pastumti. Traukiant tą velenuką, tvarkingai traukki ir dedi taip pat ir visas šaibas bei pačius karomyslus ir susidedi paeiliui, ypatingai jei po to nenori ar nemoki reguliuot vožtuvų. Išėmus karomyslus ir tą jų velenėlį - priėjimas prie vožtuvų pasakiškas.
Tik prieš išsisucharinant svarbu nepamiršt pasikelt to cilindro stumoklio viršun, kad nepamest vožtuvo vidun - išsisukus žvakę ir įkišus vielą puikiai jaučiamas VMT.
Sudedant karomyslus ir velenuką atgal, reikia vis pasukti alkūninį, kad velenėlio kumštelis ties atitinkamu karomyslu nebūtų pakilęs, nes tada neišeis užmauti. Žodžiu, nežinau, trumpiau ar ilgiau gaunasi darbas, bet kainuoja centus, lyginant su galvos kėlimu :)
Visa tai 1,4i TU3 varikliui, bet bent serviceboxas rodo tas pačias dalis ir tokį pat vaizdą ir pas litrinį, tad nedrįstu nematęs ir nebandęs dar rėkti, bet dabar jau kiekvienam, keičiančiam 1,4 8v gumeles galvos nuėmimo metodu, galima rėkti :)
va nuoroda, tiesa http://www.peugeot-k...3&t=29116&st=60
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 twarius

twarius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 364
  • Vieta:Šalia Kauno, ant kalno...
  • Automobilis:Citroen C8o7

Parašyta 2014 balandžio 18 - 14:13

Kaip keisti gumeles nenuimtai galvai aiškus reikalas, keista ir 16V o dėl galvos ėmimo gumelių keitimui TU varikliui nėra ko rėkauti :) kiekvienas daro kaip išmano, juk savo pinigus leidžiam, aš asmeniškai kitiems nieko nedarau :rolleyes:, bet jei dar kada reiks tą atlikti, būtinai pamėginsiu šiuo iš pažiūros lengvesniu keliu :beer:
  • 0
Konegali pinigai, tą gali dideli pinigai

#11 hakeris321

hakeris321
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 25
  • Automobilis:Peugeot 106

Parašyta 2014 balandžio 18 - 23:40

sveiki visi forumieciai taigi klausima del pegeot 106 1.0cc klausimas tas kad kaip susspausti tas spiruokles voztuvu kad nepamesti voztuvu ir koki galima pigu nuspaudeja naudoti ar pasidaryti ji? gal yra kitokiu budu kaip nujimti tas spiruokles ir uzdeti atgal?
  • 0

#12 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 19 - 02:37

Nuspaudėją gali pasidaryti pats, jei išmonės užtenka. Sriegių ten mažoka, fiksavimo bazei įsukti, bet keli yra, o to pakanka. Jei neužtenka arba tingi, gali pirkti. Kad neįkristų į cilindrą vožtuvas, turi pasikelti to cilindro stumoklį į viršų, kad vožtuvas kristų ne daugiau, kaip iki stumoklio, o ten centimetras ar mažiau - pakankamai. Taip spyruoklę teks spausti daugiau, negu pasidėjus galvą ant stalo ir iš apačios kažką pakišus, bet pasidaro ir taip. O jei kažas labai neaišku - nedaryk pats, nes vietos prisidirbti daugiau nei užtenkamai. Vieną iš 16vnt. sucharikų pamesi (jie būna šauna, kai pokšteli prikepęs vožtuvas) ir galėsi ieškot donoro (jei neturi pasidėjęs atsarginių krūvelės). Dar blogiau - je įmesi jį į tepimo kanalą...
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0