peugeot 106 meta melyna duma
#1
Parašyta 2014 balandžio 12 - 00:13
#2
Parašyta 2014 balandžio 12 - 01:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2014 balandžio 14 - 22:22
#4
Parašyta 2014 balandžio 15 - 09:29
Nu tai Tadas rašo, kad gumeles reikia keist o, kad galutinai įsitikinti gali kompresiją pasimatuot ar ne žiedai, bet jei važiuoja, tai bus gumelės. Yra durnas niuansas keičiant gumeles - atpalaidavus velenėlį atsipalaiduoja ir galva, todėl reikia viską daryt kaip reikiabuna taip kad uzkurus meta tada nebemeta bet kur nors nuo sankrizos davus gazo meta melyna arba anlaisvu pagazavus
#5
Parašyta 2014 balandžio 15 - 21:26
#6
Parašyta 2014 balandžio 17 - 14:36
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#7
Parašyta 2014 balandžio 17 - 19:51
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 balandžio 17 - 19:54
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2014 balandžio 18 - 13:22
Ką turi galvoje sakydamas "papildomas karomyslų velenukas"? Geriausiu atveju karomyslai sumauti ant ašių, kurios ar išsitraukia, kad pabert karomyslus netyrinėjau, kiek tekę šitam "litrui" keist gumeles visada su galvos nuėmimu nu geras bajeris, jeigu eina kitaip Jei atvirau nepamenu koks ten tikslus vaizdas po galvos dangteliuArba knisat protą, arba TU1 motoras reikšmingai skiriasi nuo TU3. Na, arba pas šį pežuką šone nėra (ir neišeina atsilaisvint vien babinos arba paskirstytojo ir akumo ir t.t. nuėmimu) vietos ištraukt papildomam karomyslų velenukui. Nes TU3 tai pasikeičia be jokių galvų ėmimų ir velenėlio laikiklių nuėmimo, ir velenėlis lieka savo vietoj, nes vožtuvai ne po juo, o šone, ir gumelės ne giliai lizduose, o paviršiuj, tad nereikia specialių įrankių jų nuėmimui (galima ir su atsuktuvu ar kaltu). Nereikia pasileisti diržo, keičiant P306tam - man net nereikėjo lįsti po mašina, nes veleną sukau su raktu iš viršaus
100Lt ir pakeičiu, prieš tai įvertinęs, ar nereiks visgi imt galvos, kaip kad Darka sako. Gumelių kaina įvairi, bet matęs nuo 1 iki 4Lt už vienetą. Dar dangtelio tarpinė reikalinga, jei seniai keista.
Į tą darbą ir vožtuvų reguliavimas įeina, nes ten papildomai 10min teprisideda.
Šį pranešimą redagavo twarius: 2014 balandžio 18 - 13:22
#9
Parašyta 2014 balandžio 18 - 13:45
Tik prieš išsisucharinant svarbu nepamiršt pasikelt to cilindro stumoklio viršun, kad nepamest vožtuvo vidun - išsisukus žvakę ir įkišus vielą puikiai jaučiamas VMT.
Sudedant karomyslus ir velenuką atgal, reikia vis pasukti alkūninį, kad velenėlio kumštelis ties atitinkamu karomyslu nebūtų pakilęs, nes tada neišeis užmauti. Žodžiu, nežinau, trumpiau ar ilgiau gaunasi darbas, bet kainuoja centus, lyginant su galvos kėlimu
Visa tai 1,4i TU3 varikliui, bet bent serviceboxas rodo tas pačias dalis ir tokį pat vaizdą ir pas litrinį, tad nedrįstu nematęs ir nebandęs dar rėkti, bet dabar jau kiekvienam, keičiančiam 1,4 8v gumeles galvos nuėmimo metodu, galima rėkti
va nuoroda, tiesa http://www.peugeot-k...3&t=29116&st=60
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#10
Parašyta 2014 balandžio 18 - 14:13
#11
Parašyta 2014 balandžio 18 - 23:40
#12
Parašyta 2014 balandžio 19 - 02:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0