pegeot307 2 hdi
#1
Posted 2014 April 25 - 23:04
#2
Posted 2014 April 26 - 07:36
#3
Posted 2014 April 26 - 09:13
#4
Posted 2014 April 26 - 09:16
#5
Posted 2014 April 26 - 11:55
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#6
Posted 2014 April 26 - 12:07
#7
Posted 2014 April 26 - 14:51
Man po starterio remonto si problema issisprende.bet kartais uzsikuria geriau nei reikia o kartais suki nezinau kiek ir per kokius tris kartus uzsikuria,ir zejau i kuro filtra paduoda kura viska...as galvoju purkstukai pas mane Bocho sistema...ir turiu jau ta masina 4 metus ir pirma beda tokia viska keiciu kaip ir reikia...ir dar ne lietuvoje tas nervuoja
#8
Posted 2014 April 26 - 20:12
#9
Posted 2014 April 26 - 20:28
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#10
Posted 2014 April 26 - 21:34
bendeksa, sepetelius.o ka butent tvarkei is straterio?
#11
Posted 2014 April 27 - 15:59
zinok net nezinau kokia programa,bet junge kompa tik degimas buvo ijunktas o kai kompas buvo pajunktas net nekurem..tai jauciu lieva ta degnostika...ir matai uzsenyje nlb kur pasirinkimo yra..tai net nezinau...nebet jau varut i pegeot centa bet kainuos kaip tas pezas lietuvoje ta degnostikakompa pajungi ir zhiuri koks slegis po siurblio kai vedi. ka rodo?
koks skirtumas kad kalidu nerodo? reikai zhiureti parametrus.
Su kokia proga kompa junge?
#12
Posted 2014 April 27 - 16:51
#13
Posted 2014 April 27 - 17:52
#14
Posted 2014 April 27 - 19:38
#15
Posted 2014 April 27 - 19:41
Gali pasijungęs prie kompo temperatūrinius daviklius pasižūrėt, bet ta temperatūra nuo -5 iki +5 šitiems HDinans ir yra pati ta, prie kurios ilgiausiai starteriu sukt reikia, nes praktiškai žvakių dar nelabai šildo (jei šildo, tai vos mirkteli), o kuro tekėjimas ir sklaidymasis ore šioje temperatūroje jau šiaip sau.Cia siek tiek ne i tema, bet paklausiu. Jei kurimasis priklauso nuo oro temp. kaltos zvakes ar kas kita gali but? Prie +20 praktiskai sukt nereik, o prie kokiu +5 apie 2-3 sec. Kai buna auto nekurtas para. 2.0 hdi 100 kw.
Jei HDi reikia sukti 2-3s prie nulinės ar artimos jai temperatūros, net nesuk galvos - normalu. Nereik norėt, kad kurtųs spol abarota, kaip senieji mechaniniai dyzeliai, nes visai kitas veikimo principas kuro sistemos.
Pas dėdulę 406 2,0HDi būna dar ilgiau suka, bet tiek pat suka ir prie -20, ir užsikuria be problemų su trim veikiančiom žvakėm (viena nulaužta), tad viskas čia normaliai
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2014 April 27 - 19:54
Del kompresijos nezinau,nematuota. Na pakaitinimas palyginus ilgai dega prie -5 nei, kad prie pliuso. Iprates prie 2.1 buvau, kad is puse sukimo prie -25 uzsikuria, o cia..kompresija pabegusi?
#17
Posted 2014 April 27 - 21:29
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users