Peršokti prie turinio


Nuotrauka

pegeot307 2 hdi


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 16

#1 Andrius307sw

Andrius307sw
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:pegeot 307 sw 2.0 hdi

Parašyta 2014 balandžio 25 - 23:04

sveiki turiu problemele,su uzkurimu saltas varyklis vedasi tik kai du kartus perjungiu degima,o kai tik uzkuriu ir uzgesinu ir vel kuriu tada jau nebesikuria ir labai ilgai reikia drosti starteri,ir kai uzsikuria nera jokio dumo nieko kuopuikiausiai dirba varyklis ir kai pakaista varyklis taipat lb sunkiai kuriasi,tai nzn kas per bedos gali buti.gal kas koki patarima gali pasakyti?ir dabar dar ne lietuvoje.....
  • 0

#2 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 balandžio 26 - 07:36

Pasiskaityki foruma.Tikrai rasi .Priedo neparasei koks variklio galingumas.
  • 0

#3 Andrius307sw

Andrius307sw
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:pegeot 307 sw 2.0 hdi

Parašyta 2014 balandžio 26 - 09:13

2 hdi 79 kw
  • 0

#4 Andrius307sw

Andrius307sw
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:pegeot 307 sw 2.0 hdi

Parašyta 2014 balandžio 26 - 09:16

ir dar buvau pajunges kompa jokiu klaidu nerodo...
  • 0

#5 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2014 balandžio 26 - 11:55

Nesikurti gali dėl daugumos priežaščių. Nuo blogo kuro filtro iki ...... . Dažniausia nesikūrimo priežastis - blogas kuro slėgio reguliatorius. Bet tai ne taisyklė.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#6 Andrius307sw

Andrius307sw
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:pegeot 307 sw 2.0 hdi

Parašyta 2014 balandžio 26 - 12:07

bet kartais uzsikuria geriau nei reikia o kartais suki nezinau kiek ir per kokius tris kartus uzsikuria,ir zejau i kuro filtra paduoda kura viska...as galvoju purkstukai pas mane Bocho sistema...ir turiu jau ta masina 4 metus ir pirma beda tokia viska keiciu kaip ir reikia...ir dar ne lietuvoje tas nervuoja :wacko:
  • 0

#7 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2014 balandžio 26 - 14:51

bet kartais uzsikuria geriau nei reikia o kartais suki nezinau kiek ir per kokius tris kartus uzsikuria,ir zejau i kuro filtra paduoda kura viska...as galvoju purkstukai pas mane Bocho sistema...ir turiu jau ta masina 4 metus ir pirma beda tokia viska keiciu kaip ir reikia...ir dar ne lietuvoje tas nervuoja :wacko:

Man po starterio remonto si problema issisprende.
  • 0

#8 Andrius307sw

Andrius307sw
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:pegeot 307 sw 2.0 hdi

Parašyta 2014 balandžio 26 - 20:12

o ka butent tvarkei is straterio?
  • 0

#9 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 balandžio 26 - 20:28

kompa pajungi ir zhiuri koks slegis po siurblio kai vedi. ka rodo? koks skirtumas kad kalidu nerodo? reikai zhiureti parametrus. Su kokia proga kompa junge?
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#10 NEWPEZO

NEWPEZO
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 575
  • Vieta:Panevezys
  • Automobilis:Peugeot 307 2.0 hdi 66kw

Parašyta 2014 balandžio 26 - 21:34

o ka butent tvarkei is straterio?

bendeksa, sepetelius.
  • 0

#11 Andrius307sw

Andrius307sw
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:pegeot 307 sw 2.0 hdi

Parašyta 2014 balandžio 27 - 15:59

kompa pajungi ir zhiuri koks slegis po siurblio kai vedi. ka rodo?
koks skirtumas kad kalidu nerodo? reikai zhiureti parametrus.
Su kokia proga kompa junge?

zinok net nezinau kokia programa,bet junge kompa tik degimas buvo ijunktas o kai kompas buvo pajunktas net nekurem..tai jauciu lieva ta degnostika...ir matai uzsenyje nlb kur pasirinkimo yra..tai net nezinau...nebet jau varut i pegeot centa bet kainuos kaip tas pezas lietuvoje ta degnostika :blink:
  • 0

#12 Sawsajnej

Sawsajnej
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 238
  • Automobilis:Peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2014 balandžio 27 - 16:51

tikrai nekainuos si diagnostika tiek... net norvegijoje ji kainuoja 400 lt. brangu, bet algomis tai nera brangus dalykas :) geriau jau sumoketi brangiau, bet kur yra patikimi darbininkai.
  • 0

#13 pitt

pitt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 126
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI 100 kw

Parašyta 2014 balandžio 27 - 17:52

Cia siek tiek ne i tema, bet paklausiu. Jei kurimasis priklauso nuo oro temp. kaltos zvakes ar kas kita gali but? Prie +20 praktiskai sukt nereik, o prie kokiu +5 apie 2-3 sec. Kai buna auto nekurtas para. 2.0 hdi 100 kw.
  • 0

#14 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 balandžio 27 - 19:38

kompresija pabegusi?
  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 27 - 19:41

Cia siek tiek ne i tema, bet paklausiu. Jei kurimasis priklauso nuo oro temp. kaltos zvakes ar kas kita gali but? Prie +20 praktiskai sukt nereik, o prie kokiu +5 apie 2-3 sec. Kai buna auto nekurtas para. 2.0 hdi 100 kw.

Gali pasijungęs prie kompo temperatūrinius daviklius pasižūrėt, bet ta temperatūra nuo -5 iki +5 šitiems HDinans ir yra pati ta, prie kurios ilgiausiai starteriu sukt reikia, nes praktiškai žvakių dar nelabai šildo (jei šildo, tai vos mirkteli), o kuro tekėjimas ir sklaidymasis ore šioje temperatūroje jau šiaip sau.
Jei HDi reikia sukti 2-3s prie nulinės ar artimos jai temperatūros, net nesuk galvos - normalu. Nereik norėt, kad kurtųs spol abarota, kaip senieji mechaniniai dyzeliai, nes visai kitas veikimo principas kuro sistemos.
Pas dėdulę 406 2,0HDi būna dar ilgiau suka, bet tiek pat suka ir prie -20, ir užsikuria be problemų su trim veikiančiom žvakėm (viena nulaužta), tad viskas čia normaliai :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 pitt

pitt
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 126
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI 100 kw

Parašyta 2014 balandžio 27 - 19:54

kompresija pabegusi?

Del kompresijos nezinau,nematuota. Na pakaitinimas palyginus ilgai dega prie -5 nei, kad prie pliuso. Iprates prie 2.1 buvau, kad is puse sukimo prie -25 uzsikuria, o cia.. :blink:
  • 0

#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 balandžio 27 - 21:29

2,1TD siurblio plunžeris kala slėgį tiesiai į purkštuką ir be jokių apribojimų į degimo kamerą. HDi plunžeris kelia slėgį trasoje (rail'e), kol jis pasiekia minimalų darbinį slėgį, tik tuomet kompas pradeda darinėti purkštukus. 2,1TD purkštukas atsidaro prie 100-200bar (gamykliškai sureguliuotas 150Bar, bet senstant ten viskas keičiasi, bet didžiausios esmės veikime nesudaro) HDi purkštukas - nežinau kiek, bet darbinis slėgis trasoj virš 1000Bar.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0