Jump to content


Photo

P406c cypimas stabdant


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 DariusDar

DariusDar
  • Senbuviai
  • posts 58
  • Vieta:Lietuva
  • Automobilis:Peugeot 406

Posted 2014 May 08 - 22:30

Nuo cypimo padeda toks Wurth'o Ringoreng Spray (brake cleaner) :)
  • 0

#22 jirmiuz

jirmiuz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 2
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot, 406c

Posted 2014 May 08 - 22:58

Aš prieš porą dienų keičiau ratus, tai stabdzių suportus WD40 supurškiau kiek tik pavyko pasiekti aplinkui, tai tiesiai vaziuojant ir stabdant nebecypia visai, tik kai sukant stabdau tada dar cypia :)
  • 0

#23 fanrulz

fanrulz
  • Senbuviai
  • posts 193
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 406 coupe

Posted 2015 January 30 - 09:07

Man cypia tik kaire puse. kas ten gali buti ilinde?

 

ir kokiu cia tepalu sutepia? gal sitas padetu? nes man cypia tada kai nestipriai spaudziu, stbdant, o stiupriau paspaudus necypia


Edited by fanrulz, 2015 January 30 - 09:46.

  • 0

#24 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • posts 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Posted 2015 January 31 - 01:30

Vario tepalas.
  • 0

#25 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • posts 4,533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Posted 2015 January 31 - 17:59

Teisingai parodyta, kad kaladėlių slankiojimas suporte turi būti laisvas, o kad dar greitai neužaugtų rūdim - dar ir suteptas. Vario tepalas - labai geras dalykas, bet galima naudoti ir kitus laiko patikrintus lubrikantus, pvz - grafitinis tepalas. Nesidomėjau, ar yra tokio prekyboje (kai kas painioja su tepalu granatoms), bet labai apsidžiaugiau, garaže radęs pusę litrinės skardinės užsilikusios nuo "anų" laikų. Jis gal nėra toks atsparus karščiui, bet tepalui nuvarvėjus, nusiplovus lieka grafito plėvelė. Tai pats savaime neblogas tepimas tarp slankiojančių dalių ir izoliatorius nuo atmosferinio poveikio. Labai tinka duslintuvo varžtų sutepimui, kur itin agresyvi aplinka. Dar nebuvo atvejo, kad sutepus grafitiniu reikėtų vargti atsukant.

Atsparus karščiui tepalas buvo naudojamas kryžmių adatinių guolių tepimui. Nepamenu, kaip jis tiksliai vadinosi, bet su niekuo nesumaišysi jo sodriai mėlynos spalvos. Šitas irgi labai tiktų kaladėlių galams...


  • 0
... labai piktas diedas...

#26 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 January 31 - 22:39

Tą mėlyną tepalą naudojam prie sankabų, kur irgi būna karščio, labai neblogas daiktas. Kai jo nebūna, naudoju molibdeninį.

O kaladėlėms tvarkingai sudėti tepalas nėra būtinas. Išsišveitus rūdis, ten dažniausiai viskas yra gerai ir vaikšto puikiai, nebent pačios kaladėlės brokuotos ir neteisingos formos išdrožtos. Aš sutept sutepu visada, bet yra faktas, kad žmonėms, kurie per metus nuvažiuoja 5-10tūkst. ir kaladukus keičiasi kas 3-5 metus, stabdžiai stringa ir cypia daug dažniau, negu daug važiuojantiems, pas kuriuos kaladukai keičiasi kasmet arba dažniau. Nes nespėja nei tepalai išsiplauti, nekalbant jau apie darbinių plokštumų įpuvimus :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users