Man buvo panašūs simptomai, tai buvo kaltas kiauras stabdžių stiprintuvas. Pakeitus į kitą problemos pasibaigė
Man va irgi itarimas kyla kad cia jo problema gali buti... kiek stiprintuvas naujas kainavo?
Parašyta 2016 vasario 22 - 23:16
Man buvo panašūs simptomai, tai buvo kaltas kiauras stabdžių stiprintuvas. Pakeitus į kitą problemos pasibaigė
Parašyta 2016 vasario 23 - 08:15
paziurek ar tinka nuo kokio citro c5 galesiu nebrangiai atiduot, jei ka. vaziuojam i kauna kartkartem taip pat- davestume iki kauno..
bet jei tau kerta per pedala pakeitus ABS pompa ar ne ji kalta dar bus ? ne po to viskas prasidejo ?
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2016 vasario 23 - 08:18
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 vasario 23 - 08:59
Man su 306 tai būdavo, kad pirma paspaudi ir gan toli eina pedalas, tada spaudi iškart vėl ir normaliai stabdo, kitaip sakant veikdavo iš antro karto Tai reikėjo cilindriuką pagrindinį keist ir susitvarkė viskas.
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2016 vasario 23 - 10:23
paziurek ar tinka nuo kokio citro c5 galesiu nebrangiai atiduot, jei ka. vaziuojam i kauna kartkartem taip pat- davestume iki kauno..
bet jei tau kerta per pedala pakeitus ABS pompa ar ne ji kalta dar bus ? ne po to viskas prasidejo ?
Man su 306 tai būdavo, kad pirma paspaudi ir gan toli eina pedalas, tada spaudi iškart vėl ir normaliai stabdo, kitaip sakant veikdavo iš antro karto Tai reikėjo cilindriuką pagrindinį keist ir susitvarkė viskas.
Parašyta 2016 vasario 23 - 10:27
dėl ABS suveikimo tai beveik 100proc kad ABS žiedas trūkęs
Parašyta 2016 vasario 23 - 10:29
Del kirtimo tai as speju kad del abs ziedo galinio rato, nes ties ta vieta kur skaito daviklis yra isesta(buvo iskrites rankinio kaladeliu laikiklis ir isgrauze kol pastebejau) tai speju susigrybauja kazkas. Pries abs bloko keitima nieko tokio nebuvo. Abs irgi visa ta laika neveike. Ir klaida ismeta tik po kurio laiko pavazinejus. Kartais neismeta. Visada nusiima uzgesinus ir uzkurus.
tai cia tame beda ir bus, pas tevuka picasike tas pats buvo, tik ten buvo berods ziedas trukes ar tai kazkas tokio
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 vasario 23 - 10:34
tai cia tame beda ir bus, pas tevuka picasike tas pats buvo, tik ten buvo berods ziedas trukes ar tai kazkas tokio
Parašyta 2016 vasario 23 - 13:31
Man va irgi itarimas kyla kad cia jo problema gali buti... kiek stiprintuvas naujas kainavo?
Parašyta 2016 vasario 23 - 13:52
O kompą pasijungt ir pasižiūrėt, ant ko lemputė keikiasi?
Ant guolio žiedas ar tikrai vientisu metalu su pačiu guoliu?
Nes esu matęs ne vieną, kur tiesiog užpresuotas būna, pas Xantia, pas 406. Tai tada lupi lauk, imi šrotinį lievą ar gerą (bet pigų) guolį ir dedi nuo jo. Aišku, guolio vidinės oboimos nuo ašies paprastai nenuimsi, greičiausiai tik pjovimo būdu, bet tau jos imti ir nereikia - gražiai viską nuvalysi, prikrausi į guolio vidų per atsivėrusią skylę šviežio tepalo ir užmauni atgal ant tos oboimos.
O ABS geriau turėt arba veikiantį, arba ne. Nes tas nenuspėjamumas dažnai širdelę sudrebina, kai netikėtai suveikia arba netikėtai nesuveikia, dar blogiau - kai nori stabdyt staigiai, o tau daužo per pedalą ant sausos dangos, arba kai tikiesi, kad jis suveiks, ir drąsiau minteli pedalą, o jis išmeta klaidą ir galas pasiveja priekį. Prasčiausiai - kai nori staigiai stabdyt ant sausos dangos ir klaidos neišmeta, o muša per pedalą ir nifiga nestabdo. Tai kadangi yra tekę taip pavažinėti truputį, tai antrą dieną nuėjau ir atjungiau fiškę nuo bloko.
Pabandyk ir tu taip padaryt, ir tuomet fiksuok pokyčius, ar tik nebemuš per pedalą, ar ir nebesmigs pedalas gilyn. Nes gali ir smigti dėl fiksuojamo skirtingo ratų greičio, pvz jeigu ABSo siurblys jau nebespėja iškočioti reikiamo slėgio. Čia paaiškint labai nesunku - kai spaudi pedalą, sukeli slėgį su koja. Jei atsidaro kažkurio rato vožtuvas ir išleidžia slėgį, kad tas ratas nestabdytų, kai slėgis krenta, todėl staigiai jungiamas siurblys ir slėgis papildomas jo pagalba. Todėl ir yra mušimas per pedalą, kuris rodo vožtuvų atidarinėjimo ir siurblio darbo skirtingas pedalo judesio kryptis.
Vakar naktį raižiau ant šviežio pašalo Kėdainių aerodrome, tai prasibandžiau, kaip ABS gelbėja ir negelbėja, ir kaip ESP/ASR gelbėja ar negelbėja ir kaip padeda ar nepadeda. Danga buvo labai įdomi, nes ledukas tik ten, kur lygu ar žemiau. Kadangi asfaltas nėra lygus, tai daug kur, kur aukščiau ir užšalant buvo kaip ir sausa - kyšo plėmai beveik sausos dangos, kuri turi daug mažiau slidumo, o tas reikalas plika akim su šviesom apšvietus, praktiškai nesimato, naudos jokios. Tai įsibėgėjus iki 140 ir spaudžiant stabdį iki dugno be ABS būtų staigi žopa, nes galas net su ABSu iškart bando pabėgti ir reikia vairu stipriai gaudyt, bet gaunasi pagaut nesunkiai. Ir begaudydamas iškart supranti, kad tie kyšantys asfalto plėmai tokiam greityje sportui neruoštą mašiną, užslydusią šonu, kas tikrai greit įvyktų stipriai maktelėjus (netgi mokant stabdyti be ABSo, tiesiog nenumačius dangos slidumo) per stabdį, verstų ant stogo mygom.
Dar įdomiau, kai padanga įlūžta po šviežiu leduku ir iš po vandens pakabina truputį geresnio sukibimo.
Dangos įdomumą puikiai perteikia ir bėgėjimosi charakteristika. Užmynus dugną, ESP lemputė tai mirski, tai ne, tai mirksi, tai ne. Išjungus ESP - bėgėjasi smūgiais: ant ledo apsukos staigiai šoka aukštyn, kartais pasiekia ir ribotuvą, tada pakabina asfalto, timpteli ir krenta apsukos, tada vėl apsukos iki ribotuvo. ESP nuo kažkokio greičio įsijungia pats atgal, bet vistiek taip pilnai neveikia, kaip jo neišjungus, tai ne visai spėja gaudyti variklio galios. Žodžiu kokį ZXą tikriausiai būčiau apvertęs, nes ir normalių 180saulių pavyko tik dvi normalias išpiešt, kur matomai pataikėm ant vientiso leduko.
Šalia mergaitė sėdėjo, kuriai visai patinka saugiai pasidrąskyti, bet jai buvo nelabai įdomu, nes praktiškai be efektų, be ilgų šoninių slydimų ir panašių nesąmonių, o man kaip tik įdomu, nors ir neefektinga.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 23 - 13:57
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 vasario 23 - 16:30
tai cia tame beda ir bus, pas tevuka picasike tas pats buvo, tik ten buvo berods ziedas trukes ar tai kazkas tokio
ne žiedas kaltas buvo, kažkoks auksarankis buvo pritaikęs ABS daviklį neaišku nuo kokio automobilio:) Įdėjus ABS daviklį iš 306 viskas susitvarkė
Parašyta 2016 vasario 23 - 19:32
ne žiedas kaltas buvo, kažkoks auksarankis buvo pritaikęs ABS daviklį neaišku nuo kokio automobilio:) Įdėjus ABS daviklį iš 306 viskas susitvarkė
prisiminiau, tikrai taip ;) ziedas buvo visiskai kitoks nei turetu buti
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2016 vasario 23 - 22:46
Ant guolio žiedas ar tikrai vientisu metalu su pačiu guoliu?
Nes esu matęs ne vieną, kur tiesiog užpresuotas būna, pas Xantia, pas 406. Tai tada lupi lauk, imi šrotinį lievą ar gerą (bet pigų) guolį ir dedi nuo jo. Aišku, guolio vidinės oboimos nuo ašies paprastai nenuimsi, greičiausiai tik pjovimo būdu, bet tau jos imti ir nereikia - gražiai viską nuvalysi, prikrausi į guolio vidų per atsivėrusią skylę šviežio tepalo ir užmauni atgal ant tos oboimos.
kadangi nusipirkęs mašiną keičiau guolį, tai 100proc. esu tikras kad ten vientisas metalo gabalas stovi ir atskirai niekas nesikeičia. o va dėl visai atjungimo abs gal ir gerai pasiūlei, reikės ryt prieš važiuojant į darbą atjungti. pačiam tokia mintis nebuvo atėjus.
Parašyta 2016 kovo 08 - 06:52
Parašyta 2016 kovo 13 - 20:17
Parašyta 2016 kovo 14 - 01:34
Gedmantai,kokios kuro sąnaudos benzu,dujomis pas tave mieste ,trasoje,ramiai važiuojant ir duodant darbo v6—tam?Ar trauka prastesnė dujomis labai?
Šį pranešimą redagavo Gedmantas: 2016 kovo 14 - 01:49
Parašyta 2016 kovo 19 - 19:05
Parašyta 2016 gegužės 03 - 00:14
Parašyta 2016 gegužės 03 - 00:22
Parašyta 2016 gegužės 03 - 00:34
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0