Gedmantas P406c V6 3l. '99m.04mėn.
#301
Posted 2016 May 31 - 06:09
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#302
Posted 2016 May 31 - 06:35
Kažkaip labai jau nelaimingas tau tas pežas, kai tik užsuku į temą, vis kokia nelaimė. Beveik kaip man
Jei nuspręstum eiti prie rwd, turėčiau ką rekomenduoti ;)
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
#303
Posted 2016 May 31 - 07:41
#304
Posted 2016 May 31 - 07:49
Gatavos brangiai gaunasi. Plius jei pirkti ir daryti tvarkingai, tuomet tektų visas stebules nusiimti, ir špilkas presuoti iš vidinės pusės. O bet tačiau šiuo atveju ar varžtus pirkti ar žaisti su tokiu perdarymu, kaštai gausis vienodi, tik su špilkom darbo daugiau.Nusiperkinstrypo, tekintojas padaro spilkas ir susisuki. Gal net gatavai pagamintas rastum.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#305
Posted 2016 May 31 - 11:18
Gatavos brangiai gaunasi. Plius jei pirkti ir daryti tvarkingai, tuomet tektų visas stebules nusiimti, ir špilkas presuoti iš vidinės pusės. O bet tačiau šiuo atveju ar varžtus pirkti ar žaisti su tokiu perdarymu, kaštai gausis vienodi, tik su špilkom darbo daugiau.
Klausimas, ar nuėmus suportą ir diską, nebūtų priejimo prie stebulės iš kitos pusės. Nepamenu...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#306
Posted 2016 May 31 - 19:18
Klausimas, ar nuėmus suportą ir diską, nebūtų priejimo prie stebulės iš kitos pusės. Nepamenu...
Gale tai tikrai nepavyktų, apsauginė skardelė nusiima tik stupicą nuėmus. Prieky gal ir pavyktų rasti tašką per kurį pavyktų supresuoti ir nenuėmus stupicos.
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#307
Posted 2016 May 31 - 19:23
Aš būtent apie priekiuką ir kalbėjau
Kažkaip neužfiksavau, kad kalbama apie visus ratus.
Bet aš špilkų nedaryčiau. Nes nors jos ir patogu, bet labai mažai variacijų lieka skirtingiems ratams uždėti. O kai esame dar jauni, tai norim pavarijuoti tais ratais. Taip sakant 2cm rastavkei padarysi - tai paskui skardoms užmaut reikės veržlės 5cm ilgio, arba kiauros, ir tada bus kovos vežimas su spygliais ratų viduryje, kitiems žirgams kojas pjaustančiais
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#308
Posted 2016 May 31 - 21:42
Oj, Tadai, mačiau kaip ratukai buvo prisukti ant špilkų su 3cm rastafke, įdėta paprasta šaiba ir veržlė su kapronke . O darant pežui špilkas, rasti 14.5 kiauras veržles problemų nebūtų, nes jų pasirinkimas ir naudotų pakankamas....Bet aš špilkų nedaryčiau. Nes nors jos ir patogu, bet labai mažai variacijų lieka skirtingiems ratams uždėti. O kai esame dar jauni, tai norim pavarijuoti tais ratais. Taip sakant 2cm rastavkei padarysi - tai paskui skardoms užmaut reikės veržlės 5cm ilgio, arba kiauros...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#309
Posted 2016 May 31 - 23:25
aš apie variantą, kai ant tų šplkų, tinkamų 3cm rastafkėms ir lietiems ratams užmauti, paskui norim prisukti skardinukus be rastafkės
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#310
Posted 2016 June 01 - 07:06
Verzliu rast visokiu tada galima ir ilgu ir su skyle ir su saibom
#311
Posted 2016 June 02 - 00:03
aš apie variantą, kai ant tų šplkų, tinkamų 3cm rastafkėms ir lietiems ratams užmauti, paskui norim prisukti skardinukus be rastafkės
Pas mane jokiu skardinuku neuzdesi be rastfkes
..atsižymi ties kuria vieta "sugadinti" sriegį, kad toliau nesisuktų, tepi klijus ir susuki.
Iki šitos vietos kaip ir aišku. O su tuo sugadinimu....? :/ kuria vieta gadinti? Susisuku iki tiek kiek eina spilkas ir sugadinu ties stupica? Ir koks tikslas gadinimo? Kad giliau nenulyztu? Neuztektu vien gero kiekio kliju?
Jei nuspręstum eiti prie rwd, turėčiau ką rekomenduoti ;)
Jei jau sugalvosiu kažką rwd imt tai butinai į tave kad ir konsultacijos kreipsiuos bet labiau linkstu prie fwd arba 4x4. Su rwd dar greičiau prisiplosiu kur
O bet tačiau šiuo atveju ar varžtus pirkti ar žaisti su tokiu perdarymu, kaštai gausis vienodi, tik su špilkom darbo daugiau.
Špilkų kaštai ilgesniam bėgyhe gal net mažesni butų. Žiemai galvoju naudoti originalius ratus r16, tik jiem reikes skyles padidinti, netelpa 14 varžtai(jau tikrinau). Tad jei ne špilkos būtų, tada reiktų dar gal komplektą varžtų su šaiba 14liokiniu pirkti. Nėra ratlakio skyleje konuso, tad normaliai neužspaudžia konusiniai.
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#312
Posted 2016 June 06 - 10:40
Edited by Gedmantas, 2016 June 06 - 10:40.
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#313
Posted 2016 June 06 - 16:30
Dauguma jų turi išilginio laisvumo, dėl to nesuk galvos, jei ten viskas kokio milimetro lygmeny.
Labai retai tie siurbliai nusibaigia, o kai nusibaigia - ne ūžia, bet karkia arba zyzia, pradžioj tik sukant vairą, o paskui jau ir ant laisvų tiesiai važiuojant.
Dažniausios bėdos yra tempimo rolikai, AC škyvo guolis ir generatoriaus inkaro guoliai.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#314
Posted 2016 June 14 - 16:51
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#315
Posted 2016 June 14 - 19:01
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#316
Posted 2016 June 14 - 20:26
Dar siaip variantas gal nuo kaladeliu ar suporto tas bildejimas ateina...
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#317
Posted 2016 June 22 - 23:28
Ačiū Evx'ui už paskolintus sriegiklius
Liko išsigręžti varžtą sparno nulaužtą, pabaigti šveisti sparnus abu ir špakliuot, nupūsiu gruntu iš skarbonkės ir išriedėsim vėl į trasą. Apsižiūrėjau, kad priekinių rastafkių reikia skylę gilinti ~2mm, nes neprisispaudžia prie disko, lieka tarpas, kas,spėju, nesveika
Tiesa, reikės dar iš kažkur ištraukti 3 varžtus 5cm ilgio bent, nes melga nebeturėjo. (Su varžtais atskira istorija: penktadienį užsakiau. Sako ok, pirmadieniui bus. Kadangi dirbau tai net nesidomėjau ar yra. Šiandien nuvarau ryte-pyst, pamiršom, soriukas. Už valandos bus. Atvarau už 2 valandų. Varžtai yra, tinkamų storių ir sriegių. BET netinkamo ilgio-visi pertrumpi. Nu zjbs, galvoju, atrašiau velnių-per pusvalandį parvežė ) tik gails kad ne tiek kiek reikėjo... :/
Taip pat, panašu, kad būsiu sulankstęs ratą, kai pamečiau. Kai priveržinėjau, priveržus 2 varžtus, ant kitų dviejų kzbai sunku uždėt raktą. Pasiverčia ratas matyt.
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#318
Posted 2016 June 22 - 23:53
Taip pat, panašu, kad būsiu sulankstęs ratą, kai pamečiau. Kai priveržinėjau, priveržus 2 varžtus, ant kitų dviejų kzbai sunku uždėt raktą. Pasiverčia ratas matyt.
Būsi kažkurią skylę kreivai išgrežęs, ko pasekoje varžtas kai susisuka nelieka vietos uždėti raktą . Apkeisk ratus vietomis, bus aišku
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#319
Posted 2016 June 23 - 00:27
nepagalvojau iš karto apie tai bet šiaip kai sriegiau viena skylė kėlė įtarimą, tai gali būt tavo tiesaBūsi kažkurią skylę kreivai išgrežęs, ko pasekoje varžtas kai susisuka nelieka vietos uždėti raktą . Apkeisk ratus vietomis, bus aišku
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#320
Posted 2016 June 24 - 14:00
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users