Maciau kaip islekei is Draugystes gatves apie 15:50 tik as su darbiniu 59kw nedavijau
Nu jau nu jau, aš pagal taisykles važinėju, nelakstau o mane ten išvažiuojantį vos ne kasdien galima pamatyt
Parašyta 2015 vasario 04 - 06:45
Maciau kaip islekei is Draugystes gatves apie 15:50 tik as su darbiniu 59kw nedavijau
Parašyta 2015 vasario 04 - 08:33
Parašyta 2015 vasario 04 - 10:42
As viska maciau tik is posukio islindai,maciau kaip masina pritupe ir toliau jau dingai is vaizdo
Parašyta 2015 vasario 04 - 20:34
Is draugystes i pramones☺
Parašyta 2015 vasario 09 - 21:44
Parašyta 2015 vasario 10 - 08:45
Siurblio reiktu masinai
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Parašyta 2015 vasario 21 - 07:03
Parašyta 2015 vasario 25 - 09:20
Lygį tai galima pažiūrėt spėju tik atsukus mietkos varžtą ir dapilinėjant tepalo. Bent jau man patogiausia dapilt buvo per viršų, išsukus atbulinio daviklį, o ne per ten, kur priklauso.
Parašyta 2015 vasario 25 - 09:43
tepalo ipilimo vieta tai teisingai sake, lengviausiai per atbulinio davikli
bet ne tepaluose esme - jei deze neuzia - nekaukia vaziuojant.
Esme susidevejes sinchronizatorius ketvirtos pavaros.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 vasario 25 - 19:56
tepalo ipilimo vieta tai teisingai sake, lengviausiai per atbulinio davikli
bet ne tepaluose esme - jei deze neuzia - nekaukia vaziuojant.
Esme susidevejes sinchronizatorius ketvirtos pavaros.
O tie sincronizatoriai keičiami? ar kitą dėžę reiktų pradėt ieškot? ir kažin kiek kainos vaikšto dėžių?
Parašyta 2015 vasario 25 - 20:44
keiciamo ir palyginus su automatu, mieliau desimciai mechaninems dezems dalis pakeisciau nei zerciau automata ir galvociau ar ji vaziuos ar ne
zinoma - tik keisti sinchronizatoriu., cia mechanine dalis - gali ir pats susitvarkyt - tik reik deze skleist ir ismanyt sandara, bet nieko sudetinga. cia klube yra tokiu nemazai kas pagelbetu vilniui tai padaryt. baisiausia bus tik deze isimt. daugiausia darbo.. bet jei neerzina dzerzgimas vaziuok. v6 puikiai vaziuoja ir is 3 - i 5 musant iskart
teiravausi 152kw varikliui deziu.. jos beveik tos pacios tik sankabos cilindriukai skirias.. .. 607 ir c5 v6 dezes sauke 200 eur... is 406 152kw prase 100 eur...
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 vasario 25 - 23:03
cia klube yra tokiu nemazai kas pagelbetu vilniui tai padaryt. baisiausia bus tik deze isimt. daugiausia darbo.. bet jei neerzina dzerzgimas vaziuok. v6 puikiai vaziuoja ir is 3 - i 5 musant iskart
teiravausi 152kw varikliui deziu.. jos beveik tos pacios tik sankabos cilindriukai skirias.. .. 607 ir c5 v6 dezes sauke 200 eur... is 406 152kw prase 100 eur...
Šį pranešimą redagavo Gedmantas: 2015 vasario 25 - 23:05
Parašyta 2015 vasario 26 - 07:59
sumaisiau - maniau jog vilnietis
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 vasario 26 - 11:07
hm... aš už savąją dėžę ar tik ne 300lt mokėjau.
Parašyta 2015 vasario 26 - 11:08
hm... aš už savąją dėžę ar tik ne 300lt mokėjau.
ivede eura tai gali metalynai plest dabar kaip is tikru europieciu
ta deze nei 200 lt nebutu verta.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Parašyta 2015 kovo 04 - 21:17
Jei labai nesportuoji, o perjungti nori tyliai, prieš jungdamas iš trečio ar penkto į ketvirtą, luktelk truputėlį, taip padėsi ilgiau išsaugoti kitas dėžės dalis, o taip pat ir nesudroši dantračių, jeigu dėžę planuoji remontuoti, o ne keisti.
Turim šeimoj vieną dyzeliuką, pas kurį analogiška bėda - praeitas savininkas pavažinėjo su vedančia sankaba ir matomai taip ir supylė antro bėgio sinchroną. Pakeitus nauja sankabą ir tinkamai sureguliavus visi kiti bėgiai pradėjo jungtis lengvai, o antras su DŽIRKŠT.
Tai pirmu įsibėgėji, mintyse suskaičiuoji iki 2 ir tuomet įlenda kaip per sviestą. O jei ir džirkšteli kartais truputėlį, jei nekantriai jungi arba jei nėra laiko laukt, labai nesiparinam. Yra padėta atsarginė dėžė, bet niekas nenori jos taip sau keisti. Taip ta dėžė merdėja jau trečius metus ir dar nenumirė, progresuot irgi kolkas neprogresuoja, jaučiu mes jos ir nesudrošim iki kėbulo mirties
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 kovo 04 - 21:19
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2015 kovo 08 - 03:20
Arba galima naudoti klasikinį būdą kaip senais laikais, kai sinchronizatorių nebūdavo - du kart nuspaust sankabą t.y iš bėgio į laisvą ir tada iš laisvo į bėgį. Kai 306 turėjau for fun praktikuodavau kartais, gerai išmokus galima praktiškai taip pat greitai mėtyt bėgius
1997 BMW e36/5 323Ti 3l 215KW 325Nm project
2003 MB W211 E500 Avantgarde 5l 225kw 460Nm daily
Ex 1993 MB W124 200E 2l
Ex 1997 Honda civic 1,5
EX 2000 Peugeot 306 Gti-6
When in doubt, when in fear, drop a gear & disappear!
Parašyta 2015 kovo 08 - 17:08
Be sinchronizatorių gali prireikti ne tik du kartus sankabą minti, bet ir gazo pedalu truputį apsukas pareguliuoti.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0