Lonžeronai savo vietose, na gal milimetrinės paklaidos, bet tokio amžiaus automobiliui tai jau mažai ką įtakoja.
Pasirodo gerokai braukta buvo apačia, tai nemenkai pasilankstęs apatinis balkiukas po radiatoriumi. Bet turėtų išsitiesint iki kažko panašaus į balkiuką, ir viskas ten susidės. Bjauru, kad bamperis neturi metalinės tvirtinimo dalies vientisos - prieky yra balkiukas, šonuose tvirtinimo skardos, o prieky sukasi prie mašinos su tokiom plastikinėm dėžėm. Tai viena tų dėžių sutrupėjus gabaliukais. Telikas irgi palaužytas, visas tas plastikinis. Ventiliatoriai bent lyg atrodo sveiki. išėmus ir pastačius teliką lygiai, netgi atsipalaidavo sparnuotės abi.
Radikas būtent dėl to apatinio balkiuko - irgi išlenktas, bet gal dar susitvarkys, reik nuvežt radiatorininam, ką pasakys.
Faros nukentėję abi. Nors stiklas dešinės sveikas - lūžęs korpusas ir nulūžę apatinės ausys - nebus sandaru ir tvirta.
Kažkur dingęs periferinis dirželis, reiks uždėti naują. Tuo pačiu rasta standartiškai kiaura goftinė šlanga tarp turbos vamzdžio ir vamzdžio iš oro filtro.
Rasta beveik kiaurai prasitrynus viršutinė radiatoriaus žarna. Keista, kaip dar laikė. O prasitrynus į tą apipintą oro filtro įsiurbimo žarną. Tas apipynimas gana grubus, o kai 20m vibruoji...
Kaip, Nerijau, ar dar neišmetei to 405? Kokia jo spalva? Išimtum, ką pasakei, ir gal ir visai logiška būtų paimti. Sunaudotume dalis, už kurias Soft32 kažką man sumokėtų, o likutis liktų man atsargoms (dar šeimoj naudojami du bolidai su XUD varikliais ir tom pačiom dėžėm ir t.t.) ir pridavimui į laužą. Arba jis pasiimtų sau, pasistatytų kur kaime arba kieme kaip donorą.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 birželio 07 - 13:17