O ko butent tam lygi ieskoti tepalo? Sumazejas/padidejas, ar spalva nepasikeitus?ar dar ko nors? ![:hmm:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/g.gif)
Gedmantai, ženkliai padidėjęs tepalo lygis parodo, kad
įmanomas dalykas (nesakau, kad tavo atvejis toks), kad į jį patenka papildomi skysčiai. Šiuo atveju būtų aušinimo skystis. Gali tiesiog alyvos užpylimo dangtelį dabar nuvalyti ir pasižiūrėk po kiek laiko ar vėl neprisikaupė. Kai kuriuose peugeot modeliukuose čia dažna problema, ypač paopėjanti žiemą, kai variklis neįkaista iki darbinių temperatūrų. Gali būti tiesiog kondensato nuo stovėjimo ir labai mažo eksploatavimo prisikaupę, bet kažkaip šitie trilitriai nesiskundžia šitom problemom.. (Eddy gal mane čia papildys, jis ilgai labai turėjo 2.9, tai drąsiai į jį kaip žinovą gali kreiptis)
Jeigu alyvos spalva tamsiai ruda/skaidriai rusva - viskas ok - tavo variklis varomas benzinu/dujom (dujos neduoda tiek deginių, tad alyva išoriškai nepraranda išvaizdos, bet netgi jeigu akyva skaidri, nereiškia, kad jos galima ir nekeist, nes ji praranda savo savybes iš vidaus). Čia tik šiaip leptelėjau, pamaniau, gal įdomu bus
Jeigu spalva yra nepermatoma, kreminė, pilka, įmanomas variantas, kad kaip jau minėjau, maišosi skysčiai, kas
gali grėsti variklio užkalimu dėl indėklų, esančių aplink alkūninio veleno sukimosi taškus, negaunančių tepimo. Lygiai taip pat su kitų dalių nepakankamu tepimu. Anksčiau minėtas aušinimo skysčio patekimas į alyvą gali būti galvutės tarpinės problema.
O dabar - mes absoliučiai nepradedam panikuoti anksčiau laiko, nes tikriausiai viskas OK ir einam pasižiūrėt prie to paties ar automobiliui veikiant atsukus aušinimo skysčio bakelio dangtelį (nepasiekus darbinės temperatūros) kyla burbuliukai aušinimo skysčio bakelyje. Gali vos vos patampyti su ranka tą troselį virš oro įsiurbimo sklendės(ji yra ~20-30cm toliau nei oro filtras). Burbuliukai eiti neturi.
p.s.
Kadangi aušinimo skysčio sistemoje būna šioks toks slėgis, ir ten būna velniškai karšta, prieš kurdamas mašiniuką būtinai įsitikink, ar neįkaitęs iki darbinės temperatūros. Jeigu įkaitęs - geriau neatsukinėk aušinimo skysčio dangtelio ir palauk, kol truputį atvės. Kol atauš - gali arbatos išgert
![:beer:](https://peugeot-klubas.lt/public/style_emoticons/default/beer.gif)
Kai atvės,
atsukinėk lėtai veidą patraukęs kiek toliau
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 gegužės 14 - 11:22