oro filtro deze
#1
Posted 2014 May 13 - 21:11
https://plus.google....986851226288401
Problema tame, kad jis pastatytas taip kad visad ims vien tik karsta ora nuo variklio. Gal patartumet kaip perdaryti ar siaip ka sumeistrauti, kad ora imtu ne nuo variklio. Arba gal kas nors turit originalias plastmases parduot oro filtrui sustatyt?
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#2
Posted 2014 May 13 - 21:55
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#3
Posted 2014 May 13 - 22:17
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#4
Posted 2014 May 13 - 22:35
#6
Posted 2014 May 14 - 11:18
Gedmantai, ženkliai padidėjęs tepalo lygis parodo, kad įmanomas dalykas (nesakau, kad tavo atvejis toks), kad į jį patenka papildomi skysčiai. Šiuo atveju būtų aušinimo skystis. Gali tiesiog alyvos užpylimo dangtelį dabar nuvalyti ir pasižiūrėk po kiek laiko ar vėl neprisikaupė. Kai kuriuose peugeot modeliukuose čia dažna problema, ypač paopėjanti žiemą, kai variklis neįkaista iki darbinių temperatūrų. Gali būti tiesiog kondensato nuo stovėjimo ir labai mažo eksploatavimo prisikaupę, bet kažkaip šitie trilitriai nesiskundžia šitom problemom.. (Eddy gal mane čia papildys, jis ilgai labai turėjo 2.9, tai drąsiai į jį kaip žinovą gali kreiptis)O ko butent tam lygi ieskoti tepalo? Sumazejas/padidejas, ar spalva nepasikeitus?ar dar ko nors?
Jeigu alyvos spalva tamsiai ruda/skaidriai rusva - viskas ok - tavo variklis varomas benzinu/dujom (dujos neduoda tiek deginių, tad alyva išoriškai nepraranda išvaizdos, bet netgi jeigu akyva skaidri, nereiškia, kad jos galima ir nekeist, nes ji praranda savo savybes iš vidaus). Čia tik šiaip leptelėjau, pamaniau, gal įdomu bus
Jeigu spalva yra nepermatoma, kreminė, pilka, įmanomas variantas, kad kaip jau minėjau, maišosi skysčiai, kas gali grėsti variklio užkalimu dėl indėklų, esančių aplink alkūninio veleno sukimosi taškus, negaunančių tepimo. Lygiai taip pat su kitų dalių nepakankamu tepimu. Anksčiau minėtas aušinimo skysčio patekimas į alyvą gali būti galvutės tarpinės problema.
O dabar - mes absoliučiai nepradedam panikuoti anksčiau laiko, nes tikriausiai viskas OK ir einam pasižiūrėt prie to paties ar automobiliui veikiant atsukus aušinimo skysčio bakelio dangtelį (nepasiekus darbinės temperatūros) kyla burbuliukai aušinimo skysčio bakelyje. Gali vos vos patampyti su ranka tą troselį virš oro įsiurbimo sklendės(ji yra ~20-30cm toliau nei oro filtras). Burbuliukai eiti neturi.
p.s. Kadangi aušinimo skysčio sistemoje būna šioks toks slėgis, ir ten būna velniškai karšta, prieš kurdamas mašiniuką būtinai įsitikink, ar neįkaitęs iki darbinės temperatūros. Jeigu įkaitęs - geriau neatsukinėk aušinimo skysčio dangtelio ir palauk, kol truputį atvės. Kol atauš - gali arbatos išgert Kai atvės, atsukinėk lėtai veidą patraukęs kiek toliau
Edited by Silogizmo, 2014 May 14 - 11:22.
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#7
Posted 2014 May 14 - 22:52
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users