Būsiu dėkingas.
Šiandien dar pabandžiau, sulaukęs, kol tas varikliukas nuleis sklendę iki pat galo (nes įjungus degimą ir neužvedus - jis pats malasi ten ir sukinėja tą sklendę pastoviai nedideliam diapazone) ir atjungiau fiškę.
Troseliu pasidariau apsukas tokias, kad visai normaliai dirba ir šaltas, ir apsukos tik šiek tiek didesnės karštam, dirba ir važiuoja normaliai, ir apsukos savaime nebeužkyla iki dausų.
Kogero, problema pačiame laisvos eigos varikliuke. Pasirodo, ko nesužiūrėjau kadais ardydamas ir tepdamas jį, ten dar yra ir galinės eigos jungiklis, t.y. toks, kuris fiksuoja, kad sklendė liečiasi prie varikliuko ir apsukas valdo būtent jis, o ne vairuotojas gazo pedalu (kai sklendė pasukta ir neliečia varikliuko kojos). Apie tą davikliuką radau sename etanolio kuro gerbėjų puslapyje, kurie su tais monopurškalais žaidžia, kadangi juose daug lengviau apgauti kompą, kad purkštų tinkamo riebumo mišinį. Buvo parašyta, kad jis yra dažnas laisvos eigos problemų kaltininkas, ir įsivaizduoju kodėl. Nes šitam purškale daviklių toks minimumas, kad kiekvienas beveik mirtinos svarbos. Gazo potencas fiksuoja sklendės pasukimą, o laisvos eigos varikliukas turi daviklį, kuris kompui parodo, kada reikia reguliuoti sūkius. Kadangi kompas nejaučia, kur yra tas varikliukas (potenco jame nėra, tik tas vienas mygtukas), tai turėtų tik duoti komandas "mažinti" ir "didinti", t.y. sukti į vieną arba kitą pusę, bet jis to nė nebando daryti, nes mygtukas neduoda signalo, vadinas jam atrodo, kad sklendę pasuko pats vairuotojas, vadinas tokių apsukų ir reikia.
O varikliukas nusisuka belekur aukštai galbūt dėl to, kad kai staigiai atleidi gazą, kompas fiksuoja potenco varžos kritimą ir duoda signalą varikliukui "pasitikti" sklendę.
Visai žavi ir itin elementari sistema, gryna kompo (tikriausiai mikrokontrolerio ar kaip ten vadinas) valdoma elektromechanika.
Reiks tą varikliuką išsitraukt ir patikrint mygtuką, gal ten bus kaip sutvarkyt dar, o gal išeitis tiesiog pakeist veikiančiu.
Bet pirkimo idėjos neatsisakau kolkas vistiek