Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys Peugeot 307
#1
Parašyta 2014 gegužės 17 - 12:31
#2
Parašyta 2014 gegužės 18 - 09:26
#3
Parašyta 2014 gegužės 18 - 10:19
#4
Parašyta 2014 gegužės 18 - 11:45
NU JAU NEJAU ISTIKRUJU KETURZENKE SUMA?naujo kaina bus xxxx Lt, jei domina veikiantis naudotas, gali kreiptis
#5
Parašyta 2014 gegužės 18 - 12:29
2465ltNU JAU NEJAU ISTIKRUJU KETURZENKE SUMA?
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#6
Parašyta 2014 gegužės 18 - 12:59
Aina pypt kur radai tokias kainas? As niekur neradau2465lt
Beto ar juos kas normaliai sutwarko ar pirkt iš
laužynu ir meigint laime nes tokia suma vos nepuse
mano mašinos sumos
#7
Parašyta 2014 gegužės 27 - 20:30
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#8
Parašyta 2014 gegužės 27 - 20:58
laime galima palenkti I savo puse naudojant siems stiprintuvams skirta skysti, o ne belenkoki universal marmalaAina pypt kur radai tokias kainas? As niekur neradau
Beto ar juos kas normaliai sutwarko ar pirkt iš
laužynu ir meigint laime nes tokia suma vos nepuse
mano mašinos sumos
#9
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 06:09
#10
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 08:05
Sveiki, tai va atvazinejau 2m su tuo siurbliu dabar pradėjo smarkiai užti net nesukant vairo tiesiog stovint vietoj, kokios kainos dabar aina deveto rinkoj, pačiam namų sąlygomis aina pasikeisti ar reiks servizo
Pasikeisti namu salygom gali ir varikli, priklauso ant kiek pasiruoses darbo idet ;)
Na o jei rimciau, kad butu labai patogu, reikia imt bamperi. Aisku galima sado mazo ir be emimo. O kainos nuo 30e iki 100e
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#11
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 12:42
Matytumėt, kokie darbai yra padaromi namų sąlygomis...
Nėra čia kuo didžiuotis, aišku, bet tiesiog kai galva šiek tiek dar veikia ir trūksta sudėtingos ir brangios įrangos, būna sukiesi kaip išmanydamas ir visvien kažką sugalvoji.
Railo slėgis (ar siurblys gyvas bent tiek, kad užvestų ir dirbtų laisvom) tikrinamas užsukant ant vamzdelio seną mechaninį purkštuką ir tikrinant, ar purškia. Alkūninio veleno riebokšlis presuojamas alkūninio veleno skriemuliuku. Tepalo slėgis laisva eiga, ties turbina, matuojamas (ar pakanka) naudojant senovinį trumpas/atvira tepalo slėgio jungiklį. Nupirkus tikrą matuoklį, pasirodžius, kad trūksta antgalių, tas pats jungiklis sunaudojamas vietoj antgalio, privirinus vamzduką žarnai užmaut.
Dar kiek privardinčiau nesąmonių, kurios naudojamos tiesiog kasdien, atsiminęs...
Kokių tik nesąmonių tenka pamatyt ir pas kolegas, kurios pritaikytos tiesiog naudojantis galva ir atrodo kaip visiškas Brainstorm'o produktas. Ir svarbiausia, ir veikia, ir gerai veikia.
Kuro siurblys, tikrinamas įspaudus į spaustuvus ir sukant perforatorium.
Presas iš didelio stabdžių suporto ir mažo skersmens pagrindinio cilindro.
Kompresijos arba švaistiklių tiesumo matavimo įrankių antgaliai iš žvakės, pakaitinimo žvakės, purkštuko...
Kiekvienam darbui yra specialus įrankis, bet visus supirkęs, gali eit paduot prašymą bankrotui
Beje, labai normalu gerų rimtų elektrikų garažo kampe pamatyt "penktadienį" (plaktukas, apie jo dydį pavadinimas puikiai paaiškina). Kam jis ten reikalingas, geriau nepasakosiu, nes išsigąsit. Tiesiog, ardant salonus, kartais prireikia...
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 25 - 12:43
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#12
Parašyta 2016 lapkričio 25 - 15:46
Pasikeisti namu salygom gali ir varikli, priklauso ant kiek pasiruoses darbo idet ;)
Na o jei rimciau, kad butu labai patogu, reikia imt bamperi. Aisku galima sado mazo ir be emimo. O kainos nuo 30e iki 100e
dar klausimelis nuo kokiu metu man tiks? ir ar kilovatai svarbu turi but nuo 79kw kaip ir pas man
#13
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 17:39
radau siurbly nuo tokios paciu metu , tik kad 1.6 varyklis dizelis tiks man?
#14
Parašyta 2016 lapkričio 28 - 19:52
Geriau tokie supermeistrai su savo darbo irankiais negu sudarankiai su pilna elitine ekipiruote ,man manau pritars dauguma;)Matytumėt, kokie darbai yra padaromi namų sąlygomis...
Nėra čia kuo didžiuotis, aišku, bet tiesiog kai galva šiek tiek dar veikia ir trūksta sudėtingos ir brangios įrangos, būna sukiesi kaip išmanydamas ir visvien kažką sugalvoji.
Railo slėgis (ar siurblys gyvas bent tiek, kad užvestų ir dirbtų laisvom) tikrinamas užsukant ant vamzdelio seną mechaninį purkštuką ir tikrinant, ar purškia. Alkūninio veleno riebokšlis presuojamas alkūninio veleno skriemuliuku. Tepalo slėgis laisva eiga, ties turbina, matuojamas (ar pakanka) naudojant senovinį trumpas/atvira tepalo slėgio jungiklį. Nupirkus tikrą matuoklį, pasirodžius, kad trūksta antgalių, tas pats jungiklis sunaudojamas vietoj antgalio, privirinus vamzduką žarnai užmaut.
Dar kiek privardinčiau nesąmonių, kurios naudojamos tiesiog kasdien, atsiminęs...
Kokių tik nesąmonių tenka pamatyt ir pas kolegas, kurios pritaikytos tiesiog naudojantis galva ir atrodo kaip visiškas Brainstorm'o produktas. Ir svarbiausia, ir veikia, ir gerai veikia.
Kuro siurblys, tikrinamas įspaudus į spaustuvus ir sukant perforatorium.
Presas iš didelio stabdžių suporto ir mažo skersmens pagrindinio cilindro.
Kompresijos arba švaistiklių tiesumo matavimo įrankių antgaliai iš žvakės, pakaitinimo žvakės, purkštuko...
Kiekvienam darbui yra specialus įrankis, bet visus supirkęs, gali eit paduot prašymą bankrotui
Beje, labai normalu gerų rimtų elektrikų garažo kampe pamatyt "penktadienį" (plaktukas, apie jo dydį pavadinimas puikiai paaiškina). Kam jis ten reikalingas, geriau nepasakosiu, nes išsigąsit. Tiesiog, ardant salonus, kartais prireikia...
#15
Parašyta 2016 lapkričio 30 - 21:47
#16
Parašyta 2016 lapkričio 30 - 22:35
Tai va nusipirkau siurblį, pakeičiau tas pats, galvojom blogas siurblys tai tada islupome iš pažįstamo siurbly idėjom vėl tas pats kaip ūžė taip ūžė, bet atjungus siurblį is fiskiu garsas dingsta, kas dar gali but
o uze siurblys? tai gal uztuko sietelis esantis vamzdeliuose?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Parašyta 2016 gruodžio 01 - 03:21
Jei zyzia siurbliai, pirmiausiai tikrai reikia susižiūrėti visokius sietelius, žiklerius ir kitas nesąmones, esančias šlangose/vamzdžiuose, tik tada kaltinti patį siurblį. Dar dažnas bajeris, kad būna nukabintas į asfaltą ar bordiūrą arba meistrų nulaužtas vamzdelis ir paskui suvirintas. Aišku, virinant užsivirina ir vamzdžio vidus, tai nei vairas sukasi, nei siurblys normaliai dirba. Draugas kažkada važiavo į vieną servisą gelbėt meistrų, nes po vamzdelio suvirinimo dingo vairas, o žiūrint į stiprintuvo slėginę žarną užkūrus mašiną - atrodo, kad bet kurią akimirką gali sprogti. Praeinamumas toks, kad su burna vos prasipučia.
Beje, jei pirkai šrotinį siurblį, tai nieko nuostabaus, kad netikrintas nežinomas siurblys gali būti irgi su garsais. Bet jei tikrai iš draugo paėmei ir pasijungei tylų siurblį ir naudoji tinkamą skystį, tai viskas turėtų būti gerai. Tuomet problemos reikia ieškoti ne siurblyje, kaip Laimonas ir minėjo.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 gruodžio 01 - 03:21
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2016 gruodžio 01 - 20:41
kurioj vietoj ieskoti to sietelio?
#19
Parašyta 2017 liepos 13 - 08:36
sveiki kaune kur nors situos siurblius restauruoja? bes randu tik hidraulinius restauruoja o kaip del elektriniu?
#20
Parašyta 2017 liepos 13 - 22:52
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0