Šį pranešimą redagavo gud: 2014 gegužės 19 - 17:17
1.6 netolygus variklio darbas
#1
Parašyta 2014 gegužės 19 - 16:26
Peugeot 307 FL
Peugeot 407 coupe
#2
Parašyta 2014 rugsėjo 28 - 10:15
#3
Parašyta 2014 rugsėjo 28 - 10:23
#4
Parašyta 2014 rugsėjo 28 - 15:21
Apie dyzelius čia labai nekišk, nes tie varikliai visiškai skirtingai dirba.nu pas mane dyzeliuks, bet ir budavo kad lyg susipurtydavo minimaliai variklis ant laisvu, bet taip tik retsykiais, bet po FAP ir kataliko isoperavimo lyg ir dingo sita problema, nu bent kolkas nepastebejau susipurtymu tokiu kaip anksciau.
Tokie simptomai būna, kai liambda zondas į pabaigą. Dar ne tiek grybauja, kad kompas mestų klaidą ir lemputę (o gal lemputės nėra ar ji išimta), bet kompas nebe visada tiksliai suvaldo mišinį, krenta apsukas, kurias tada turi dirbtinai sukelti praverdamas laisvos eigos vožtuvą. Na ir toks pasikartojantis žaidimas. Pas mane monopurškalas, ir laisvos eigos vožtuvo nėra, o tiesiog laisvos eigos varikliukas darinėja pagrindinę gazo sklendę, tai kai baiginėjosi liambda, netgi jausdavau per pedalą, kiek daug darbo tas varikliukas gauna.
Bet čia jokia ne taisyklė, gali būti ir daug kitokių variantų. Geriausiai yra rimta diagnostika, bet kol simptomai dažnai nesikartoja, gali iškart ir nepavykti nustatyti.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 rugsėjo 28 - 15:23
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2014 spalio 07 - 10:59
Pas mane ant 206 gti ta pati beda, netolygiai dirbo ir su laiku pradejo apsukos kritineti, bet jau lambda zondas praktiskai numires buvo teko pakeisti i nauja. Deja problema nedingo, jauciasi netolygus darbas variklio, bet apsukos nesokineja
#6
Parašyta 2014 spalio 07 - 13:52
O važiuot problemų tai sukelia?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2014 spalio 24 - 22:11
Važiuoti netrukdo, bet kadangi dujos dar isidėjau, tai kol šalta užgesinėja dėl to drebėjimo.
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0