Jump to content


Photo

2.0hdi 2006 dumija juodais kamuoliais


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 25 - 23:42

307 2.0hdi 136hp 2006m. Tik nusipirko zmona masiniuka ir uzsikiso fap aklinai. Manes nebuvo tai virukai isarde ir pragreze arba jau buvo grestas pries perkant. Zodziu dabar uzmynus gaza dumija nesveikai daug juodais dumais lieka debeselis nemazas virs kelio:) imant is vietos jungiant pavara is 1 i 2 jausmas lyg apsukos uzsilaiko kokias 2 sekundes kol sankaba isminta. Uzmynus dugna jausmas lyg traukimas kaitaliojas tai pagereja tai pablogeja, kad butu buka nepasakuciau tik lagina gal kiek. Turiu autocom plus nuskaite klaidas tokias: U1118 - CAN: BSI communication fault - Permanent P1693 - Reawakening of the ECU controlled remotely. Starting or switching-off requests not valid or absent - Permanent E001 - Unknown fault code P1351 - Pre-heating relay controlled and spark plugs not supplied - Permanent P0472 - Differential exhaust pressure signal. Short circuit to earth or pipes kinked - Intermittent Ir dar cia is realiu parametru ant mases, be starto (pressure difference between inlet and outlet in particle emission filter -443 mbar) ar neturetu buti 0 mbar? Nezinau nuo ko pradeti ieskoti problemos, tad buciau dekingas uz pasiulimus o gal kam jau ir buve taip tai zino konkreciai:) ai dar temperatura pakyla tik iki 80 celcijaus, Dekui.
  • 0

#2 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 25 - 23:53

kuro sanaudos 7 litrai vidurkis. nzn kiek seip ju eina tai nzn ar kura pila piltinai ar oro truksta. gal regeneracija pastoviai vygdo? ar vidui skydeli dega koks zenkliukas kai daro regeneracija?
  • 0

#3 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 May 26 - 01:53

307 2.0hdi 136hp 2006m. Tik nusipirko zmona masiniuka ir uzsikiso fap aklinai. Manes nebuvo tai virukai isarde ir pragreze arba jau buvo grestas pries perkant. Zodziu dabar uzmynus gaza dumija nesveikai daug juodais dumais lieka debeselis nemazas virs kelio:) imant is vietos jungiant pavara is 1 i 2 jausmas lyg apsukos uzsilaiko kokias 2 sekundes kol sankaba isminta. Uzmynus dugna jausmas lyg traukimas kaitaliojas tai pagereja tai pablogeja, kad butu buka nepasakuciau tik lagina gal kiek.
Turiu autocom plus nuskaite klaidas tokias:

U1118 - CAN: BSI communication fault
- Permanent

P1693 - Reawakening of the ECU controlled remotely. Starting or switching-off requests
not valid or absent
- Permanent

E001 - Unknown fault code

P1351 - Pre-heating relay controlled and spark plugs not supplied
- Permanent

P0472 - Differential exhaust pressure signal. Short circuit to earth or pipes kinked
- Intermittent


Ir dar cia is realiu parametru ant mases, be starto (pressure difference between inlet and outlet in particle emission filter -443 mbar) ar neturetu buti 0 mbar?

Nezinau nuo ko pradeti ieskoti problemos, tad buciau dekingas uz pasiulimus o gal kam jau ir buve taip tai zino konkreciai:)

ai dar temperatura pakyla tik iki 80 celcijaus,

Dekui.

Dėl P1693... Šito variklio turbinos aktuatorius turi tokį turbo geometrijos mentelių padėties daviklį. Kai jos nevaikšto,daviklio parodymai nesikeičia. Galimi keli klaidos aiškinimo variantai,nuo signalo nebuvimo iki reikšmių neatitikimo.Manau,pas patį pastarasis variantas.
P1351,-čia pakaitinimo rėlių kontrolė. Dūmams įtakos neturi turėti.Gal tikrino žvakes užvedę ir nenuresetino klaidos.
P0472,-Fapas atlieka dūmų surinkimo ir utilizavimo funkciją. Kad procesas nevyktų chaotiškai,fapo pralaidumas matuojamas diferencialiniu slėgio davikliu. Šio daviklio rodmenys testuojami prieš užvedant auto ir toliau atliekamas pastovus monitoringas variklio darbo metu. Kai rodmenys tampa nekorektiški,atsiranda klaida. Das davikliukas pajungtas prie fapo dviem vamzdeliais. Gal meistreliai pamiršo juos užmauti?
Dabar blogiausia žinia. Klaida P1693 greičiausiai yra turbinos mentelių "prisvilimo" nuo suodžių pasekmė. Ta prasme,kai fapas užsikiso,turbina pradėjo malti tą juodą šūdą ir tuo juodu šūdu užsipikiavo pati...Greičiausiai reiks imti žemėn turbiną,ardyti,plauti ir tikėtis,kad po viso to mentelės dar gyvos. O dėl P0472,tai atsakymas vienareikšmiskas,-kastracija be jokio gailesčio. Reiks ir išprogramuoti. Tada ir tas daviklis taps nebereikalingas su visomis tomis klaidomis. Jei dar neiskastruotas,tai kuo greičiau tai daryk,nes turbinoms tokie bajeriai oi kaip nepatinka. Ir dar brangiai nepatinka...
  • 0

#4 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 26 - 06:36

Aciu uz atsakima. Blogiausia, kad prie turbinos labai sunku prieit... O del fap programavimo reiks laukt kol i lietuva grysiu.. Zinot gal kur geriausia tai daro pajurije?
  • 0

#5 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 May 26 - 07:16

Aciu uz atsakima. Blogiausia, kad prie turbinos labai sunku prieit... O del fap programavimo reiks laukt kol i lietuva grysiu.. Zinot gal kur geriausia tai daro pajurije?

Kai parvarysi pasiguosk. Yra kontaktų.
  • 0

#6 Makerinis

Makerinis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 39
  • Automobilis:407 SW

Posted 2014 May 26 - 08:27

miestą iš kavos tirščių atspėt? :) pagal jį ir kontaktai :)
  • 0

#7 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 26 - 09:32

Klaipeda, gargzdai, palanga, kretinga, plunge... Zodziu is sito galo:)
  • 0

#8 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 26 - 09:59

O gal tas diferencialinis slegio daviklis parejes? Nes jei fapas sugraziotas slegio skirtumai turetu but ko ne nuliui mbar? O man yra virs 400 mbar uzgesinta arba ant laisvu apsuku. Bet vaziuojant uzmynus dugna pakyla iki 520mbar. Kai ziurejau buvo viena slangute pries fapa kaip apsilydziusi ir nusimovusi, ciuju kaip uzsikiso taip ir nuspjove. Uzmoviau ja vel bet nieko nepasikeite. Klaidas visas nutrinu, kol neuzkuriu o tik mase ijungiu tada tik pakaitinimo zvakiu ir kontrolines klaida ismeta, bet kai uzkuriu vel visos klaidos gryzta. Fapas yra garantuotai tik sugraziotas ir nieko neperprogramuota nes eolio siurbliukas suveikia po kuro uzpilimo. Dar klausimas kai fapa isprogramins ka daryt su egr? Programint lauk ir ji ar palikt? Ir kokia nauda ji pasalinus?
  • 0

#9 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 26 - 10:06

Cia slangute jau buvo uzmauta kai ziurejau ant gazo. Stengiuos issiaiskint ir ziuret pats nes gyvenam svedijoj o cia niekas nezais servise... Sakys va nauja fap idejom uz 15000sek klaidas nutrynem uz 500 sek naujos zvakes pakaitinimo ir kontrolinis nu ir gale visko suma bus ko ne kiek pati masina kainavo:)
  • 0

#10 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 May 26 - 11:26

O gal tas diferencialinis slegio daviklis parejes? Nes jei fapas sugraziotas slegio skirtumai turetu but ko ne nuliui mbar? O man yra virs 400 mbar uzgesinta arba ant laisvu apsuku. Bet vaziuojant uzmynus dugna pakyla iki 520mbar. Kai ziurejau buvo viena slangute pries fapa kaip apsilydziusi ir nusimovusi, ciuju kaip uzsikiso taip ir nuspjove. Uzmoviau ja vel bet nieko nepasikeite. Klaidas visas nutrinu, kol neuzkuriu o tik mase ijungiu tada tik pakaitinimo zvakiu ir kontrolines klaida ismeta, bet kai uzkuriu vel visos klaidos gryzta. Fapas yra garantuotai tik sugraziotas ir nieko neperprogramuota nes eolio siurbliukas suveikia po kuro uzpilimo. Dar klausimas kai fapa isprogramins ka daryt su egr? Programint lauk ir ji ar palikt? Ir kokia nauda ji pasalinus?

Na taip...Slėgio daviklis natūroje tai pjezo sensorius. Jie yra labai jautrūs slėgio perviršiui. Jei jis parėjo,tai vadinas buvo smūgis žemiau bambos...Nebeatsigaus. Taigi...fap-as pradurtas. Ten dar yra ir katalizas . Ar dar yra? Jei yra,tai blogai. Tas vaikis parūkęs pradeda čiaudėti. Išmušk ir gausi apie 400 lietuviškų. Toliau: tipo viskas švaru,reikia programuoti ECU. Tai "Siemens"sistema. Kiek daugiau problemų.Kol neišprogramuosi,tol normaliai nevažiuosi. Daug kuro tas motoras neims,dinamikos nebus,paspaugus tapkę pavarys juodo dūmo,bet važiuosi ilgai ir laimingai. Išmok važiuoti "ekologiškai" ir viskas bus gerai . Aš pats pramyniau kokius 3 kkm taip ir nieko. Tiesa,fapą išmušiau iškart. P1693 irgi buvo,bet ,regis,radau ką mano atveju reiškė tas P1693. Šiuo metu "eksperimentuoju"....
  • 0

#11 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 May 26 - 11:46

O gal tas diferencialinis slegio daviklis parejes? Nes jei fapas sugraziotas slegio skirtumai turetu but ko ne nuliui mbar? O man yra virs 400 mbar uzgesinta arba ant laisvu apsuku. Bet vaziuojant uzmynus dugna pakyla iki 520mbar. Kai ziurejau buvo viena slangute pries fapa kaip apsilydziusi ir nusimovusi, ciuju kaip uzsikiso taip ir nuspjove. Uzmoviau ja vel bet nieko nepasikeite. Klaidas visas nutrinu, kol neuzkuriu o tik mase ijungiu tada tik pakaitinimo zvakiu ir kontrolines klaida ismeta, bet kai uzkuriu vel visos klaidos gryzta. Fapas yra garantuotai tik sugraziotas ir nieko neperprogramuota nes eolio siurbliukas suveikia po kuro uzpilimo. Dar klausimas kai fapa isprogramins ka daryt su egr? Programint lauk ir ji ar palikt? Ir kokia nauda ji pasalinus?

Dar...Fap-o gyvavimo laikas apie100-150 kkm. Toliau loterija.Leisgyvis fapas užmuš turbiną,egr-ą,katalizą,reikalaus dažnesnių juodo šūdo utilizacijų (eolio sąnaudos)...Galiausiai viskas baigsis kaip visiems. Stebūklų nebūna. Arba važiuoji "ekologiškai pagal europą",arba kaip visi. Tik tas "kaip visi" papildomai kainuoja..Bet tai tikrai dauuuuuuug pigiau,nei ES direktyvos nori TAMSTĄ išmelžti. Varyk Lietuvon,grįši kaip naujas. HDI varikliai ir be viso to šūdo yra labai ekologiški. Po kastracijos ir TEISINGO išprograminimo jokių dūmų nebūna. Nebent dar yra koks variklio gedimas.[B]
  • 0

#12 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 26 - 11:46

Ta prasme dabar eksperimentuoju?:) katalizatorius tebera. Kaip su TA jei nebebus nei kataliko nei fapo?
  • 0

#13 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 May 26 - 11:57

Ta prasme dabar eksperimentuoju?:) katalizatorius tebera. Kaip su TA jei nebebus nei kataliko nei fapo?

Dyzeliuose,kaip ir visuose kituose motoruose yra yra ribinės išmetamųjų dujų taršos normos. HDI varikliai net be jokių katalizu ir fapų atitinka "Euro 3 " standartą.Naujesni ir "Euro 4" įkerta. Tavo yra "naujesnis". Po kastracijos variau pasitikrinti,tai buvo tik pusė "Euro 3". O jei dar žibalo per pusę prieš technikinį įsipiltum.....Čia,žinoma,sąlyga tokia,kad visa kita OK.
  • 0

#14 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 May 26 - 12:08

Ta prasme dabar eksperimentuoju?:) katalizatorius tebera. Kaip su TA jei nebebus nei kataliko nei fapo?

Mano "eksperimentas"paprastas. Pats esu elektronikas su patirtimi. Eksperimento mintis paprasta kaip trys kapeikos,-niveliuoti turbinos mentelių padėties daviklio gedimo reikšmes. Tas daviklis,tai paprasčiausias potenciometras,kurio šliaužilkis nuolat malasi vienoje ir toje pačioje vietoje. Atsiranda išdilimai,klaidos,kurios šiaip yra labai laikinos,bet užknisa.... Bandau prailginti gyvenimą daviklio.kurio kaina nuo 300. Dar klausimų bus?
  • 0

#15 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 26 - 19:54

Mano "eksperimentas"paprastas. Pats esu elektronikas su patirtimi. Eksperimento mintis paprasta kaip trys kapeikos,-niveliuoti turbinos mentelių padėties daviklio gedimo reikšmes. Tas daviklis,tai paprasčiausias potenciometras,kurio šliaužilkis nuolat malasi vienoje ir toje pačioje vietoje. Atsiranda išdilimai,klaidos,kurios šiaip yra labai laikinos,bet užknisa.... Bandau prailginti gyvenimą daviklio.kurio kaina nuo 300. Dar klausimų bus?

Ne nebebus. Du kartus skaiciau kol supratau bet vistiek ne pilnai isitikines ka tu ten himicinsi :) nu as ne elektrikas...
  • 0

#16 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,131
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 May 26 - 22:15

Klaipeda, gargzdai, palanga, kretinga, plunge... Zodziu is sito galo:)

Pasiskambink, bet as busiu lt tik uz savaites.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#17 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Posted 2014 May 27 - 20:08

Pasiskambink, bet as busiu lt tik uz savaites.

Tikrai garantuoji kad siemens iveiksi teisingai ?
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt

#18 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 27 - 22:13

Pasiskambink, bet as busiu lt tik uz savaites.

Pasuksiu. Tik mes i lt liepa grysim. Tiks?
  • 0

#19 ramunis888

ramunis888
  • Senbuviai
  • posts 16
  • Automobilis:307cc 2.0 Hdi

Posted 2014 May 27 - 22:28

Butu gerai, kad pasakytum "taip iveiksiu, jau dariau ne viena" :) nesinoretu but bandomuoju triusiu;)
  • 0

#20 aricardas

aricardas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 204
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:laukiu dovanu

Posted 2014 May 30 - 21:36

zinau eropoje kelete TIPU KURIE GALI PROFISIONALIAI IVEIKTI SIEMENS SITEMA Visi kiti apsisaukeliai moka keleta budu 1, istrinti klaidu lentele 2,dali fap funkciju visa kita atomobilis dalinai kastruotas ir apsimeta kad padare DPF-FAP OF PISA PROTA jus mokat po 250 -300 lt bet realiai nieko negaunat su bosch dar idomiau bet gal veliau apie tai .,,,,.................
  • 0
PSA diagnostika ir elektronikos remontas --- nu gal nevien PSA---tinka ir kiti prancuzai www.raktaijums.lt 8 681 63199 www.prancuzas.lt




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users