Šį pranešimą redagavo gin: 2014 gegužės 29 - 22:39
Peugeot 407 vairo stiprintuvas
#1
Parašyta 2014 gegužės 29 - 22:34
#2
Parašyta 2014 gegužės 29 - 23:00
Hm, keista. As kaip tik turejau pries tai is tevo pusmeciui pasiemes pavazineti 406, tai man dabartinis P407 coupe vairo stiprintuvas kaip pukas atrodo. Net neitiketina kai maziuoju pirsteliu vietoj stovedamas dabartiniampe P407 coupe galiu vaira sukineti. Senajame P406 buvo tikrai sunkesnis jis. Ir dar. Jis tikrai elektrinis? Nes pas mane didziausias juodas bakelis stovi skysciui. Kiek zinau pas elektrinius bakelis skysciui minimalus buna... gal pas coupe kitaip nei pas paprasta P407?Sveiki,o kaip turi veikt 407 vairo stiprintuvas? As turiu 406 HDi ,pas ji vairo stiprintuvas ant generatoriaus dirzo,tai veikia fainai,vairas lengvas ir i kelio nelygumus labia mazai reaguoja.O nesenai nusipirkau 407 dar, tai elektrinis ir kazkaip labai jaucia kelio nelygumus ir sukinant nera toks lengvas kaip 406 lyg tokie nezymus pasunkejimai kai sukioji i kaire desine greit ir daznai.Mastau ar cia taip turi but,ar kas su juo negerai.
Siaip jei nebutu su kuo lygint atrodytu kaip ir gerai viskas,vaira suki vietoj stovedamas su viena ranka be problemu,bet faktas kad minkstesnis ir lengvesnis vairas ant 406.Ar taip jau yra kad elektrinis stiprintuvas prastesnis uz mechanini?
P.S. pas 406 195 padangos,o pas 407 215.
#3
Parašyta 2014 gegužės 30 - 06:36
Jei strigineja vairas kartais ant posukio ar sukant i kazkuria puse, tai turbut skysti reiktu pasikeisti arba gal skyscio truksta, normoj jis pas tave?Sveiki,o kaip turi veikt 407 vairo stiprintuvas? As turiu 406 HDi ,pas ji vairo stiprintuvas ant generatoriaus dirzo,tai veikia fainai,vairas lengvas ir i kelio nelygumus labia mazai reaguoja.O nesenai nusipirkau 407 dar, tai elektrinis ir kazkaip labai jaucia kelio nelygumus ir sukinant nera toks lengvas kaip 406 lyg tokie nezymus pasunkejimai kai sukioji i kaire desine greit ir daznai.Mastau ar cia taip turi but,ar kas su juo negerai.
Siaip jei nebutu su kuo lygint atrodytu kaip ir gerai viskas,vaira suki vietoj stovedamas su viena ranka be problemu,bet faktas kad minkstesnis ir lengvesnis vairas ant 406.Ar taip jau yra kad elektrinis stiprintuvas prastesnis uz mechanini?
P.S. pas 406 195 padangos,o pas 407 215.
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#4
Parašyta 2014 gegužės 30 - 18:56
#5
Parašyta 2014 gegužės 30 - 19:49
#6
Parašyta 2014 gegužės 31 - 01:11
#7
Parašyta 2014 gegužės 31 - 23:10
#8
Parašyta 2014 gegužės 31 - 23:34
Pala pala. Kokio plocio ratai pas tave? Taigi kai provezose tampo vaira, tai absoliuciai nesusije su vairo stiprintuvu Patikek, as kiek turejes masinu, tiek visom uzdedavau didelius ratus ir automatiskai placias padangas. Ir visos pradedavo tampyti vaira provezose furu ar truliku paiktose asfalte. Dabartinis mano P407 coupe jau gamykliaksai su R18 ir 235/45 plocio volais, ir taip pat tamposi provezose. Tai NORMALU NesiparinkSiaip strigt gal tik labai nezymiai stringa,pagrinde tai man nepatinka kad vairas jaucia kelio nelygumus,ivaziuoji i provezas ir vaira ratai sukteli.406 to tai nejaucia kazkaip visiskai,o del skyscio tai reiks pasiziuret lygi,neziurejau,o jei keist tai ten kazkaip netaip paprasta kiek girdejau tiem elektriniams stiprintuvams,kazkaip reikia ir pylt tuo paciu ir isleidinet?
Paimk koki golpuka su R13, jam gyvenime niekas nieko netampys
#9
Parašyta 2014 birželio 01 - 09:56
#10
Parašyta 2014 birželio 01 - 10:26
R15 ir R17 drastiskas skirtumas, kas liecia tampyma po kelia Viskas ok pas tave. Pas mano zmona saab 9/3 su R17 tampo patikek kaip...Nu nera baisus tie ratai pas mane,R17 215 55,pas 406 R15 195.
Reikia pasigaut ka su 407 pezu ir paprasyt duot pravaziuot tada aiskiau butu
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0