Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 207 ausinimo problema


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 8

#1 Pezouuuuu

Pezouuuuu
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 207

Parašyta 2014 birželio 01 - 18:59

Sveiki, turiu problema, gal kas yra is jusu susidure. Automobilis Peugeot 207 2008 metu, 1,4 Benzinas 70kw. Zodziu situacija tokia,automobilis yra neeksploatuotas mano, todel nezinau kaip buvo seniau, automobilis parveztas is uzsienio. Uzkurus ir kurenant automobili temperatura pakyla iki 90C, antifryze burbulu nera, atsukus probke neburbuliuoja, nekyla lauk. Variklis karstas, virsutine variklio slanga karsta, peciuko virsutine slanga taip pat karsta, apatine variklio slanga salta, peciuko taip pat, Visas radiatorius praktiskai saltas, tik radiatoriaus virsutine dalis karsta. Termostata esu jau isemes, todel tai atkrenta. Pompa buvau isemes irgi lyg ir sveika, sparniukai nenusisuke. Toks jausmas kad visiskai necirkuliuoja antifryzas, pilnai padavus gazo, issipletimo bakelyje vos vos pakyla antifryzas. Nuemus nuo radiatoriaus vamzdeli kuris eina i issipletimo bakeli per ji antifryzas nebega, nors turetu begti. Gal kas kokiu minciu?
  • 0

#2 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 birželio 02 - 09:50

Uzsikises radiatorius. Imi lauk radiatoriu ., pildamas po srove vandeni i vidu, gal pavyks atkimst., isbeks dafiga brudo.. o gal ir ne., gal nepavyks ir teks keist.. Pora situaciju tokiu jau esu apturejes. Bet ir abiem atvejais dar pavykdavo praplaut ir naudot toliau. Gal kada buvo piltas sandariklis, po kurio uzkimso radiatoriaus kanalus. Bet jei uzkiso didyji variklio, tai sansu yra, kad ir salono bus panasus.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#3 Pezouuuuu

Pezouuuuu
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 207

Parašyta 2014 birželio 02 - 17:05

Radiatoriu jau buvau isemes, buvau uzpyles verdanciu vandeniu ir visas greit ir tolygiai susilo, tai priejau isvada kad jis neuzsikimses, vandeni kai pyliau lauk tai svarus buvo, nieko nebuvo. Dabar galvoju toki dalyka bandyt su peciuko radiatoriu padaryt, arba pajungt rata ausinimo be peciuko. Kazkokie stebuklai daros :( Beje su kuo plovei radiatoriu? su druskos rugstim gal?

Šį pranešimą redagavo Pezouuuuu: 2014 birželio 02 - 17:05

  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 02 - 17:52

O kas būna, kai važiuoji? Užkaista ir muša per kamštį? Per tą ploną šlangelę iš radiatoriaus gali niekas rimtai ir nebėgti - čia ne VW, kad pastovi cirkuliacija per ją būtų. Ten kartais bėga, kartais ne, priklausomai nuo slėgio ir kitų užkaborių būklės.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Pezouuuuu

Pezouuuuu
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 207

Parašyta 2014 birželio 02 - 19:22

Jo kai vaziuoji iskarto kaista ir temperatura greit kyla. Su pajungtu kompu vaziavau kad tiksliau temperatura matyciau, bet radiatorius ir slangos vistiek saltos nors ir greit uzkaista, tada per probke pucia lauk kai jau netoli virimo temperaturos buna. Nu ryt bandysiu peciuka atjungti, be peciuko bandysiu rata pajungti, zesiu kas bus, gal pecius uzsikises.
  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 02 - 19:46

Jei termostatas išimtas - problema tikrai ne pečiuke. Klausyk, kitas reikalas - kas ten tiksliai per variklis? Galia man nelabai ką sako, nes esu geresnis senųjų variklių žinovas. Į 207 dėjo dar ir senuosius (tik modifikuotus smarkiai nuo gamybos pradžios) TU3 variklius, kuriuose pompa paprasta pagrindinio diržo sukama, ir jau ėjo naujos kartos 1,4 Prince varikliai, apie kurių aušinimo pompą rašo "On demand", ,t.y. ji sukama tada, kai reikia. Įlindau į Service boxą pažiūrėt schemų, ir matau, kad pompa sukama paprastu diržu, bet ne tiesiai nuo alkūniako ar velenėlio, o per kažkokią Friction box. Jei variklis pas tave tas naujas, nebus čia visa problema tame pompos valdyme?
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Pezouuuuu

Pezouuuuu
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 207

Parašyta 2014 birželio 02 - 20:04

Jo cia prince variklis kaip suprantu, kodas 8fs, cia ale naujasis variklis su valvetronic kur eina i minius ir bmw naujus http://www.peugeot.c...ons-techniques/ va toks variklis. Jo ten pompa suka per atskira itempeja, bet bandziau ta pompa ir su mantiruote uzstabdyti tai neisejo. O siaip tai matosi kad jin pastoviai sukasi. Ten valdymo pas ja jokio nera, kitas pompas kur ziurejau tai matesi kad kazkokia fyske eina, pas maniske tokio daigto nera. Tai kaip ir atrodo kas pastoviai suka ja.

Tiesa variklis yra su grandine, be dirzo. Gal gali imest cia tu schemu ka tau ten rodo?

Šį pranešimą redagavo Pezouuuuu: 2014 birželio 02 - 20:34

  • 0

#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.928
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 birželio 02 - 21:07

Tiesiog duodu nuorodą į šį puslapį:

http://public.servic...pages/index.jsp

Pasirink anglų arba netgi lietuvių kalbą, užsiregistruok ir galėsi net pagal savo VIN kodą atsidaryti savo mašinos detalių katalogus ir schemas.
Čia Peugeot oficialus remonto puslapis, čia ir žiūrėjau. Apie remontą aišku priėjimas mokamas, bet schemas su dalių kodais galima žiūrėt ir nemokamai.
Jei neturi arba tingi VIN kodo ieškot - pasirenki savo modelį, kėbulo tipą, variklį ir eini į Cooling - rasi prie pompos skilties. Nieko ten blatno neparodyta, tik kažkoks papildomas mechanizmukas.

Galiausiai, jei pompos sparnuotė gyva ir tikrai sukasi normaliu greičiu - nebeturiu ką pasakyt. Dar paieškočiau kažkur sistemoje oro (pereit visus nuorinimo taškus), ir jei jo ten nėra - ieškočiau kažkokios naujos technologijos, kokio vožtuvo ar antro termostato ar pan. Kažkas kažkur arba strigę ir neatsidaro, nors turėtų, arba užsiimšę. Bet taip užkimšt reikia gero skudurėlio ar kažko panašaus sistemoje. Jei būtų radiatorius užsikimšęs - burna per vieną galą pučiant - jaustųsi stiprus pasipriešinimas, kai neužsikimšęs - jokio pasipriešinimo visai nėra, nes ten praeinamumas labai didelis. Jei užsikimšus tik dalis radiatoriaus - tuomet šiltų abi jos šlangos.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Pezouuuuu

Pezouuuuu
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 6
  • Automobilis:Peugeot 207

Parašyta 2014 birželio 02 - 22:00

Tai vat kad ten sistema labai paprasta tik kelios slangos o tokios nesamones darosi. Neatmetu galimybes gal kur galvute yra itrukusi, bet kaip ir sakau, nei burbulu, nei slangu putimo, nei dumijimo nera, tai kazkaip nesinori tiket kad taip galetu buti. Bandysiu dar nuo nuorinimo tasku vesti slangutes iki bakelio kad bent taip ratu bandytu cirkuliuoti, zesiu kas gausis. Nes jau speliojimu lieka vis maziau, o rezultatu nulis.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0