Peugeot 307 (3A/C) 2001 m. TU5J4 (1.6 16V) (dujų niekada nebuvo).
Važiuojant pradėjo rodyti "Catalytic converter fault" bei "Anti pollution fault" ir nustojo veikti vienas cilindras.
Uždegimo ričių blokas geras - tikrinta su analogišku varikliu.
Atjungus 4 cilindro (arčiausiai paskirstymo diržo) kuro purkštuką, variklio darbas nesikeičia, t.y. vibruoja, veikia 3 cilindrai. Įtampa purkštuko jungtyje yra. Tikrinant išimtą purkštuką jis klaksi ir purškia.
Žvakės geros - pakeistos į kitas. 4 cilindro žvakės šonai po ~100 km tokio važiavimo buvo apsinešę suodžiais, nors elektrodai buvo švarūs.
Paprasta diagnostika su ELM327 rodo "Random/multiple cylinder(s) - misfire detected".
Ką galėtumėte patarti dar patikrinti? Ar "Peugeot Planet 2000" ką nors konkretesnio nustatytų? Ar gali būti, kad ECM neduoda uždegimo blokui komandos skelti kibirkšties tam cilindrui? Ar gali purkštukas veikti testuojant su kitu maitinimo šaltiniu, o pajungtas mašinoje - ne?
Peugeot 307 1.6 16V nedirba vienas cilindras
Sukūrė vdt, 2014 Bir 03 09:18
Temoje atsakymų: 3
#1
Parašyta 2014 birželio 03 - 09:18
#2
Parašyta 2014 birželio 03 - 09:25
Parodytu viska betkokia normali diagnostika ELM yra vertas tiksiuskliu dezes, nesupyk tik, bet realiai taip yra
As sakyciau visada reikia pradeti nuo diagnostikos, nes ziuriu jau praleidai daug laiko be reikalo.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2014 birželio 04 - 20:34
O gal pradziai dar ir kompresija pamatuoti.... buvo atvejis kai 2,2 variklis ant triju cilindru atvaziavo ir pradejom zvakes sukyti,babinu blokus tikrinti ,purkstukus jau norejom lupti nes kompas irgi "keikesi" visokiais zodziais net ir abs/esp i pagalba "paburnoiti" buvo pasikvietes, bet pamatavom kampresija ir ......voztuvelis vienas prakiures...
Citroen C8 2,2HDI
#4
Parašyta 2014 birželio 06 - 22:15
Matuok kompresija, misfire klaida rodo ir kai nera kompresijos, ne tik del rites.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0