Jump to content


Photo

Temperaturos daviklis


  • Please log in to reply
37 replies to this topic

#21 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2014 December 29 - 10:33

O francas turi rodyt, kai gale perdega gabaritų lemputė?


  • 0

#22 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 December 29 - 10:44

Tikras francas RODO VISKĄĄĄĄ =]


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#23 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2014 December 29 - 11:10

Tikras francas RODO VISKĄĄĄĄ =]

Aš rimtai klausiu, nes prieš tai (ir dabar važinėju) su japonu, tai parodydavo, kai gale kokia lemputė nedega, o 807 kažkodėl nerodo.


  • 0

#24 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 December 29 - 11:58

Tai as ir atsakiau, pas tave matai LANCIA FIAT PEUGEOT CITROEN.  TAIGI - netikras Francas. Kaip pvz pas 407 607 parodo REAR LEFT PARKING BULB DOWN, arba FRONT RIGHT MAIN BEAM DOWN ir panasiai. Nera taip kaip pas fricus uzsidega skydelyje raudonas lemputes simbolis ir katulink aplink masina ieskodamas kas sgariel. Netgi numeriu apsvietima pasako ;]


Edited by Laimonas, 2014 December 29 - 11:59.

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#25 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2014 December 29 - 12:01

Tai ką daryt? :)


  • 0

#26 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • posts 6,130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Posted 2014 December 29 - 13:40

Tai ką daryt? :)

Pasijunk PP2000 ir BSI reikia uzkalt viena varnele ;]


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#27 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2014 December 29 - 13:47

Pasijunk PP2000 ir BSI reikia uzkalt viena varnele ;]

Mielai pasijungčiau, bet niekas parsiųst nenori :)


  • 0

#28 Eilinis

Eilinis
  • Senbuviai
  • posts 376
  • Vieta:Mažeikiai - Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 407 2,0 2004m

Posted 2014 December 29 - 15:06

Užtai ir sakau, kad jei nesupranta, tegul išsiverčia ką reiškia tas užrašas.

Nu atsiprašau. Jeigu prie +7 išmeta (net kampe rodo +7) tai kaip gali būti ledas ir kaip padės tas manualas
  • 0

#29 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • posts 1,293
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Posted 2014 December 29 - 15:19

Jei nuo tiek užprogramuota rodyt, tai ir rodys.

Kas žino kokiuos kalnuos ji važinėjo.


  • 0

#30 FreTel

FreTel
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 12
  • Automobilis:Peugeot 607

Posted 2015 July 23 - 17:29

Sveiki ! turiu tokia problemele automobilis peugeot 607 2.2hdi automatas  nekuriant naujos temos meginsiu pagalbos ieskoti cia. taigi, prasidejo viskas nuo to kad anksciau laikydavo temperatura  pasiles variklis visada 90 neswarbu mieste ar trasoj, bet kazkada pastebejau kad islekus i trasa nukrenta ir buna apie 80 gal siektiek daugiau, nieko nedariau ir vazinejau taip kjp buwo, bet neilgai karta vaziuojant ( rodykle ties 80 laipsniu) staiga eme ir nukrito iki 70 zodziu vos vos pakilus rodykle. uzgesinau motora uzkuriau isnaujo nepadejo, vaziuojant toliau ji wel tj pakilo tj nusileido na galvoju atejo laikas termostata keist, pakeiciau vaziuoju, temperatura iki 90 laipsniu jau laimyngas ir na ji staigiai iki 70 ir nebejuda, kartais net nespeja uzkilti iki 90 ir krenta, kartais buna kad kelis kart ta rodykle pakyla nusileidzia, tai vat  pakeitus termostata nuorinau na manau kad nuorinau kj uzkaito pradejo spjaudyt antifrieza uzsukau, siaip ji keiciant tj ten tiek ir tenubego to antifriezo keli lasai, dabar galvoju keisti temperaturos davikli ir wel tiketis kad pades,bet gal visai netame cia problema ? o jei daviklije tj as nerandu jo, zinau tik tiek kad kazkur sukasi i varikli, jeigu kas turit kokiu minciu pasidalinkit,noreciau susitwarkyt :)


  • 0

#31 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2015 July 28 - 15:19

83 laipsniai yra tavo motoro darbinė temperatūra, čia tik informacijai kolkas. O tuo metu, kai rodyklė šokinėja, reiktų žiūrėti, ką rodo kompas ir ką rodo mechaninis ar infraraudonų spindulių termometras, tuomet galėtumei įsivertint, ar čia temperatūros, ar jos svyravimo bėda. Aš dėl tokio skirtumo nesukčiau galvos, bet jei noris idealiai, tai čia gali būti net ir laidų bėda.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#32 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • posts 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Posted 2015 July 28 - 16:54

Kalba einasi apie peugeot 307 2.0hdi 66kw siemens sistema,Ar gali del variklio temperaturos daviklio masina trukcioti? ir kiek tu davikliu yra? Nes pasmane vazinejant automobiliukas nei kaista nei ka,visada temperatura normaliai stovi bet jei pastovi laisva pavara 10min birbenant tai pradeda kilt temperatura iki raudonos linijos skydeli,ventiliatorius viskas sudirba taciau taip vistiek neturi buti.O taip pat 2metus nerandu priezasties del ko masiniukas trukcioje prie nedideliu apsuku iki 2tuksanciu.Purkstukai turbina viskas tikrinta ir yra idealus

Na as prisijungsiu, bet uzduosiu klausima profams. Taigi jei uzdaroma oro sklende per kuria oras patenka is intercoolerio, o atidaroma antra kur tiesiai eina is turbo neausinamas gali kaist variklis ir isijungt ventiliatorius ir taip vadinant trukcioti irgi, jei variklio temperaturos daviklis tarkim rodo -40. Nes bet kaip masciau ir sugalvojau kad kaltas daviklis, sklendziu uzdaryma atidaryma stebejau vizualiai, kazkodel sugeba perjungt jas kompas tada kai nereikia ir oras lauke +20, kaip ir neturetu taip buti. Gal nelabai aiskiai parasiau jei nesuprasit imesiu schema. Aparatas: 407 2004 2.0 hdi 100kw. Oro skirstytuva keiciau pats pries tai patikrines abi sklendes (zinau kad su jomis beda buna) ir jame bedos nera.


Edited by xzibit, 2015 July 28 - 16:56.

  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#33 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2015 July 28 - 22:44

Na as prisijungsiu, bet uzduosiu klausima profams. Taigi jei uzdaroma oro sklende per kuria oras patenka is intercoolerio, o atidaroma antra kur tiesiai eina is turbo neausinamas gali kaist variklis ir isijungt ventiliatorius ir taip vadinant trukcioti irgi, jei variklio temperaturos daviklis tarkim rodo -40. Nes bet kaip masciau ir sugalvojau kad kaltas daviklis, sklendziu uzdaryma atidaryma stebejau vizualiai, kazkodel sugeba perjungt jas kompas tada kai nereikia ir oras lauke +20, kaip ir neturetu taip buti. Gal nelabai aiskiai parasiau jei nesuprasit imesiu schema. Aparatas: 407 2004 2.0 hdi 100kw. Oro skirstytuva keiciau pats pries tai patikrines abi sklendes (zinau kad su jomis beda buna) ir jame bedos nera.

Sklendziu veikimo algoritmas yra pakankamai mondras. Vadovaujantis savo 2.2hdi patirtim ir kiek skaiciau kitu pateikta info, tai:

1. Reguliuojasi esant zemom/aukstom apsukom. Prie zemu atsidaro tiesioginis, kad butu mazesnis turbo lagas, prie aukstu eina per intercooleri, kad daugiau oro pateikt

2. Vykstant FAP'o regeneracijai, uzdaromas IC, eina karstas oras, kad maksimaliai uzkelt temp.

3. Esant laisvom, kad "palengvint" egr'o darba IC buna uzdarytas, o silto oro sklende pridaroma, kad eitu maziau sviezio oro ir reguliuojamas tikslingiau ismetimo/sviezio oro misinys.

 

Turiu itarimu, kad dar N scenariju yra, kaip kad pvz nuo temperaturos ir pan. Trukciojima gali itakoti, bet veikiau ne sugedes temp. daviklis (o ten ne MAF'e jis integruotas, t.y. ar tikrai yra atskiras?), o pats sklendziu blogas veikimas, dazniausiai vakumo biesai. Variklis, kurio ausinimas yra tvarkingas niekad nekais nuo to, kad oras neeina per IC, cia jau nonsense. IC padarytas tam, kad paduot saltesni ora i varikli ir taip isgaut jautruma, keleta KW ir sumazint detonacijos tikimybe.


Edited by PhanT, 2015 July 28 - 22:47.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#34 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 July 29 - 10:16

PhanT nu pagaliau supratai kad reikalingos tos sklendes,dziugu,ta pati istorija galioja ir 1.6hdi ir 2.0 100kw.Teko krapstyti bulksvagenus,tai pasjuos tas trumpasis ratas ganetinai protingai sudeliotas(atri turbo,arti isiurbimas)is ko seka akivaisdi dinamika nuo mazu apsuku,startuoja kaip benzas


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#35 xzibit

xzibit
  • Senbuviai
  • posts 622
  • Vieta:Malta
  • Automobilis:Peugeot 205 CJ

Posted 2015 July 29 - 10:53

Sklendziu veikimo algoritmas yra pakankamai mondras. Vadovaujantis savo 2.2hdi patirtim ir kiek skaiciau kitu pateikta info, tai:

1. Reguliuojasi esant zemom/aukstom apsukom. Prie zemu atsidaro tiesioginis, kad butu mazesnis turbo lagas, prie aukstu eina per intercooleri, kad daugiau oro pateikt

2. Vykstant FAP'o regeneracijai, uzdaromas IC, eina karstas oras, kad maksimaliai uzkelt temp.

3. Esant laisvom, kad "palengvint" egr'o darba IC buna uzdarytas, o silto oro sklende pridaroma, kad eitu maziau sviezio oro ir reguliuojamas tikslingiau ismetimo/sviezio oro misinys.

 

Turiu itarimu, kad dar N scenariju yra, kaip kad pvz nuo temperaturos ir pan. Trukciojima gali itakoti, bet veikiau ne sugedes temp. daviklis (o ten ne MAF'e jis integruotas, t.y. ar tikrai yra atskiras?), o pats sklendziu blogas veikimas, dazniausiai vakumo biesai. Variklis, kurio ausinimas yra tvarkingas niekad nekais nuo to, kad oras neeina per IC, cia jau nonsense. IC padarytas tam, kad paduot saltesni ora i varikli ir taip isgaut jautruma, keleta KW ir sumazint detonacijos tikimybe.

Na prie sklendziu algoritmo dar reiktu pridet kad jos uzdaromos abi prie variklio gesinimo.

 

Su vakumu pas mane visos bedos isprestos, pakeiciau visas galimas slangutes naujomis ir patikrinau ant slegio ar sandarios. Manau itakos gali turet EGR, nes jis neisprogramuotas o tik uzdaryta ertme su metalo tarpine. anyway pasijungt reiks lexia ir persiziuret visus parametrus kas kaip dirba.

 

Dekui uz algoritmo paaiskinima pasidare sviesiau ;)

 

Kiek teko matyt cia anksciau kai kuriem buno noras atjungti visai ta kartso oro padavimo slanga, bet pasirodo jos abi labai reikalingos.


  • 0

'89 205 CJ 1.4TU


#36 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2015 July 29 - 13:22

PhanT nu pagaliau supratai kad reikalingos tos sklendes,dziugu,ta pati istorija galioja ir 1.6hdi ir 2.0 100kw.Teko krapstyti bulksvagenus,tai pasjuos tas trumpasis ratas ganetinai protingai sudeliotas(atri turbo,arti isiurbimas)is ko seka akivaisdi dinamika nuo mazu apsuku,startuoja kaip benzas

Nesakiau tikrai, kad jos reikalingos, tik aprasiau ju teorine "nauda" kiek esu girdejes. Jei prisimeni sakiau, kad pas mane nieko to nera ir masina tikrai puikiai vaziuoja ir turiu labai dideliu abejoniu del ju praktines naudos (ypac pirmos kartos hdi), gal kol masina nauja - taip, viskas ok, bet poto vakumo nesamones prasideda, tos slendes "vafliuojasi" pastoviai ir pan.... Kaip kad ir su swirl pvz, gali atjungt/prijungt ir vargiai tu zmogau kazka pajusi (pas mane jis veikiantis). Na, kaip mes ir aptarinejom jau sita ir Paulius rodos sake, kad cia dar pas skirtingas hdi'nu kartas tie dalykai skirtingai realizuoti. + nuo pacio zmogaus priklauso, ar jam patinka su egr'ais/fapais vazinet, nes velgi, pas mane viso to nera. Cia ilgas demagogijas kurti galima, tu kaip meistras sakysi, kad labai padeda ir veikia, o as kaip zmogus su VIENOS masinos patirtim sakau, kad man tikrai gerai viska atjungus, paleidus ora tik per IC ir ismetus EGR'a su FAP'u (beje abu ir fizikai isoperuoti).


Edited by PhanT, 2015 July 29 - 13:25.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#37 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • posts 2,577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2015 July 30 - 07:17

na gincytis nesiruosiu,o tu jei pabandytum su originalia programa pravaziuot be sklendziu,ir swirlo skirtuma suprastum.Jei visi galvoja interkuleris tai "zveris" tai giliai klysta,jis tik atausina kazkiek ora kai automobilis pasiekia tam tikra greiti,mieste jis visiskas pšyk..


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#38 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • posts 1,736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Posted 2015 July 30 - 13:31

na gincytis nesiruosiu,o tu jei pabandytum su originalia programa pravaziuot be sklendziu,ir swirlo skirtuma suprastum.Jei visi galvoja interkuleris tai "zveris" tai giliai klysta,jis tik atausina kazkiek ora kai automobilis pasiekia tam tikra greiti,mieste jis visiskas pšyk..

Tai vat buvo pas mane viskas originaliai zinok kazkada, sklendes, svirlas ir buvau tik FAP'a ismetes. Poto prisimenu issiaiskinau kas tas per swirl'as ir pakeitem ji, nes kiauras buvo...Ir turiu pasakyti, kad nieko ten nesijaucia. Skirtumas net sunkiai jauciasi tarp 12V ir 16V. Nebent placebo efektas, na kaip kad interkuleri nuo tepalo nuplovus ar nauja filtra idejus. Na, idomumo delei patikrinciau sklendziu efekta butent tokiam varikliui kaip mano ir dar kaip dabar uzprogramuotas, kazin ar pasijustu, ar ne. Zinok, kad diskutuodamas sneku vien tik apie pirmos kartos 2.2, puikiai suprantu, kad seknaciuose jau gali buti viskas kitaip, tikrai jais nesidomejau.


Edited by PhanT, 2015 July 30 - 13:33.

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users