
krentant variklio silumai nebetraukia
#1
Parašyta 2014 birželio 13 - 20:42
#2
Parašyta 2014 birželio 14 - 20:28
#3
Parašyta 2014 birželio 17 - 06:45
#4
Parašyta 2014 birželio 17 - 10:00
#5
Parašyta 2014 birželio 17 - 12:12
Kai jis visąlaik atviras - nuo dujų reduktoriaus tikrai gali neužtekti variklio šilumos išlaikyti karštus abu aušinimo sistemos ratus ir dar garinti dujas. Dėl to pradeda nešilti visai salonas, tuo pačiu ir dujų įranga, kuri jautresnė, pradeda prastai dirbti. Pas mane taip būna netgi ir su puikiai veikiančiu termostatu, bet tai tik žiemą, kai temperatūra -15 ir šalčiau, nes varikliukas mažas 1,4i ir mieste neišgeneruoja tiek šilumos mažais sūkiais. Išlėkus į trasą - Taškentas. Tik kad kadangi įranga sena šlanginė - su trauka problemų nebūna, bet salonas sunkiai šyla. O jei įranga purkštukinė - būna ir nelabai šaltas dujas ir mažus jų kiekius mėgstančių purkštukų.o kokios problemos del to termostato gali buti?
Bet šiaip, jei į reduktorių patenka tikrai 75C temperatūros aušalas - to daugiau, negu pakanka. Normaliai, turėtų užtekti ir kokių 40-50C padoriam darbui. Gal visgi susižiūrėjęs temperatūras ir termostatus, nuvažiuok ir pas dujininkus pasišnekėt.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 birželio 17 - 12:14
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2014 birželio 17 - 13:46
#7
Parašyta 2014 birželio 17 - 14:02
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Parašyta 2014 birželio 17 - 18:48
#9
Parašyta 2014 birželio 17 - 19:09
#10
Parašyta 2014 birželio 17 - 19:20
#11
Parašyta 2014 birželio 17 - 20:09
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0