Reikalingas geras motoristas
#1
Parašyta 2014 liepos 08 - 09:38
#2
Parašyta 2014 liepos 08 - 09:52
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#3
Parašyta 2014 liepos 08 - 10:12
#4
Parašyta 2014 liepos 09 - 13:33
#5
Parašyta 2014 liepos 09 - 13:43
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#6
Parašyta 2014 liepos 09 - 14:30
Šį pranešimą redagavo pitt: 2014 liepos 09 - 14:34
#7
Parašyta 2014 liepos 09 - 17:54
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#8
Parašyta 2014 liepos 09 - 18:00
tai jau geriau kita motora jamt.principe, jei indeklai tikrai prasukti reiktu daryt visa motora..reiktu aisku issiaiskinti tikslia beda, bet buna tokiais atvejais dar ir stumokliai padege, nu visaip pasitaiko, bet orientacine kaina nuo 1ooo iki 2500, cia su dalim ir darbu...aisku issiaiskinus tikslu gedima galima butu nuspresti tiksliau, bet cia jau ne forume reikia aiskintis..
#9
Parašyta 2014 liepos 09 - 20:34
Sutinku ,kad pigiau kitą motorą pirkti, bet neaišku kiek jis bus prabegęs, koks stovis ir ar iš vis bus galima jį patikrinti prieš perkant.. Būtų gerai, kad apžiūrėtų bent iš išorės kas nusimano apie motorus.tai jau geriau kita motora jamt.
Automobilio nežadu greit parduoti, dėl to norėčiau,kad galima būtų bent kelis metus pavažinėt
#10
Parašyta 2014 liepos 09 - 21:25
Kai plikas (be purkštukų ir siurblio, kurie šiuo atveju neaktualūs) nenaujas HDI variklis kainuoja nuo 200 (80 kW) iki 1000 (100 kW, bet galima rasti ir pigiau), tai remontuoti variklį ir mokėti 2000+ už remontą galėtų tik su matematika nedraugaujanti botoksinė blondinė. Juolab, kad kai kuriais atvejais pats automobilis ne daug daugiau kainuoja. Tada jau geriau griebti skelbimuose pigesnį (su defektais, bet ne variklio) analogišką modelį ir paimt iš jo variklį. Tada dar bent purkštukai/siurblys, kai kurios kitos variklio dalys ir dar krūva atsarginių auto dalių atsargai pačiam ar pardavimui liks... Na, bet motoristams irgi reikia gyventi. Negali pyktiprincipe, jei indeklai tikrai prasukti reiktu daryt visa motora..reiktu aisku issiaiskinti tikslia beda, bet buna tokiais atvejais dar ir stumokliai padege, nu visaip pasitaiko, bet orientacine kaina nuo 1ooo iki 2500, cia su dalim ir darbu...aisku issiaiskinus tikslu gedima galima butu nuspresti tiksliau, bet cia jau ne forume reikia aiskintis..
Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 liepos 09 - 21:53
#11
Parašyta 2014 liepos 09 - 21:45
#12
Parašyta 2014 liepos 09 - 21:46
Na protingai kalbi, bet tada is kur zinot, kad jis nebus uzvaikytas? pas mus tokie perpardavinetojai, kad jiems nusipjaut, bele prastumt kazka, o tiesa suzinai jau nusipirkes.. P.S. 100 kw pas mane.Kai plikas (be purkštukų ir siurblio, kurie šiuo atveju neaktualūs) nenaujas HDI variklis kainuoja nuo 200 (80 kW) iki 1000 (100 kW, bet galima rasti ir pigiau), tai remontuoti variklį ir mokėti 2000+ už remontą galėtų tik su matematika nedraugaujanti botoksinė blondinė. Juolab, kad kai kuriais atvejais pats automobilis ne daug daugiau kainuoja. Tada jau geriau griebti skelbimuose pigesnį (su defektais, bet ne variklio) analogišką modelį ir paimt iš jo variklį. Tada dar bent pukštukai/siurblys, kai kurios kitos variklio dalys ir dar krūva atsarginių auto dalių atsargai pačiam ar pardavimui liks... Na, bet motoristams irgi reikia gyventi. Negali pykti
#13
Parašyta 2014 liepos 09 - 22:00
Čia ne senasis aštuonių vožtuvų, 80 kW variklis, o 16 vožtuvų. Kiek bekainuotų variklis be periferijos, jį teks pakeisti ir darbo ten tikrai bus daug, tad darbų kaina gali būti labai nemenka. Aš remontuočiau senąjį, nes kitas iš laužyno, tai katė maiše. Juo labiau, kad dar taip ir neaišku kas tam varikliui yra ir kiek kainuos remontas.Kai plikas (be purkštukų ir siurblio, kurie šiuo atveju neaktualūs) nenaujas HDI variklis kainuoja nuo 200 (80 kW) iki 1000 (100 kW, bet galima rasti ir pigiau), tai remontuoti variklį ir mokėti 2000+ už remontą galėtų tik su matematika nedraugaujanti botoksinė blondinė. Juolab, kad kai kuriais atvejais pats automobilis ne daug daugiau kainuoja. Tada jau geriau griebti skelbimuose pigesnį (su defektais, bet ne variklio) analogišką modelį ir paimt iš jo variklį. Tada dar bent purkštukai/siurblys, kai kurios kitos variklio dalys ir dar krūva atsarginių auto dalių atsargai pačiam ar pardavimui liks... Na, bet motoristams irgi reikia gyventi. Negali pykti
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 liepos 09 - 22:13
#14
Parašyta 2014 liepos 09 - 22:05
Tai ne pas "perekūpus" ieškoti reikia, o pas normalų pardavėją, kuris savo auto (ar jo dalis) pardavinėja dėl avarijos ar kitų priežasčių. Aišku, į variklį neįlįsi, bet visada galima tartis su pardavėju dėl grąžinimo galimybės arba smarkiai mušti kainą ar išvis atsisakyti pirkti, jei nesutinka.Na protingai kalbi, bet tada is kur zinot, kad jis nebus uzvaikytas? pas mus tokie perpardavinetojai, kad jiems nusipjaut, bele prastumt kazka, o tiesa suzinai jau nusipirkes.. P.S. 100 kw pas mane.
Šį pranešimą redagavo evbi: 2014 liepos 09 - 22:35
#15
Parašyta 2014 liepos 09 - 22:17
Kartais geriau katė maiše už kokius 700 lt (su grąžinimo galimybe per protingą terminą, jei įkiš šlamštą) nei defektuotos katės "ne maiše" prikėlinėjimas už 2500 lt. Kas iš to, kad apie tą variklį daug žinai, jei jis turi rimtų bėdų, kurių šalinimas kainuoja gerokai brangiau nei analogiškas nenaujas variklis be minėto defekto? Nebent variklis labai retas ir/ar brangus, tai tada kitas reikalas.Aš remontuočiau senąjį, nes kitas iš laužyno, tai katė maiše.
#16
Parašyta 2014 liepos 10 - 08:29
Ne 2500, bet Paulius parašė, kad nuo 1000 iki 2500 gali kainuoti senojo variklio remontas ir tai tuo atveju jei bus tos bėdos apie kurias jis parašė, bet kas ten iš tiesų yra juk dar neaišku. Kalbi taip, kaip atrodo, kad variklis būtų keičiamas kaip ratas. Nusiperki padėvėta varikli, pakeiti. Nepatinka, greit vėl išimi ir veži atgal, tada imi kitą ir vėl veži ir įdedi... Pagalvok kiek kainuos Vilniuje tas išėmimas, atvežimas, įdėjimas, vėl išėmimas jei nepatiks variklis, vėl nuvežimas, vėl atvežimas, ir vėl įdėjimas.Kartais geriau katė maiše už kokius 700 lt (su grąžinimo galimybe per protingą terminą, jei įkiš šlamštą) nei defektuotos katės "ne maiše" prikėlinėjimas už 2500 lt. Kas iš to, kad apie tą variklį daug žinai, jei jis turi rimtų bėdų, kurių šalinimas kainuoja gerokai brangiau nei analogiškas nenaujas variklis be minėto defekto? Nebent variklis labai retas ir/ar brangus, tai tada kitas reikalas.
#17
Parašyta 2014 liepos 10 - 08:47
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#18
Parašyta 2014 liepos 10 - 09:28
Na duok, pasikalbesiu, nuvarysiu, bent jau apytikriai zinosiu kas gali jam buti. Siandien TA praejau, variklis neuzsilenke, dumingumas 0,73 :-DJei labai reikia, gal duosiu kontaktus motoristo iš žibinto. Tik reikės palaukti mažiausiai iki pirmadienio. Kontaktų neturiu.
#19
Parašyta 2014 liepos 10 - 10:37
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#20
Parašyta 2014 liepos 10 - 11:56
Paskambinėjau ir aš dėl variklio kainų, tai kaip ir sakei, kainos nuo 1600-2000 lt. ir čia plikas variklis, tai žodžiu taisymas bus kur kas naudingiau, nei pirkti katę ir po to dar keisti diržus su visais įtempėjais ir pompomis. Taip, kad ieškau meistro taisymuivisu pirma, evbi, parodyk kur uz 1000 nusipirkti gera 2.0hdi 100kw motora, kai po 1500 juos baltarusiai ir kt rusakalbiai uzsienieciai urmu perka..tai tu manai tau kaip lietuviui parduos 500 pigiau, kai 1500 rinkos kaina viena is mazesniu, yra kas 1700 ir 2000 praso..plius pakeisti sitam zveriui motora kainuoja 700LT ir tai jau laikoma sazininga kaina minimam modeliui...plius dar galimos komplikacijos, kaip nusipirktas negeras motoras...plius dar paskirstymo dirzo komplektas, juk nedesi su senu neaisku kiek prabegusiu dirzu..
na tai ir gaunas tokia buhalterija:
motoras ~1500
pakeitimas 700
dirzo komplektas ~300 grubiai cia nezejes kataloge rasau..
nu jau turim 2500..ir dar nezinom ar nebus visokiu smulkiu ar stambesniu papildomu islaidu(kaip pvz neaiskios bukles turba, ivairus laikikliai, purkstukai ir t.t.)
Taigi matematika gan paprasta, gaunas tas ant to, tik suremontaves pas normalu motorista gauni garantija, kad neuzsilenks iskart uz vartu.
Šį pranešimą redagavo pitt: 2014 liepos 10 - 11:59
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0