

Edited by glutaminas, 2014 July 12 - 18:36.
Posted 2014 July 12 - 18:36
Edited by glutaminas, 2014 July 12 - 18:36.
Posted 2014 July 12 - 20:22
Posted 2014 July 13 - 17:43
Na jeigu sakai viskas panasiai kaip ir kitose masinose, vadinasi gal be reikalo as kaltinu meistrus uz bloga darba.. Granata greiciausiai isorine skaitosi ten, nes ji yra prie pat rato vidinės pusės.Nieko ten stebuklingo nera granatos pususiai kaip pas visas auto.Ko gero meistrai nelabai myli peugeot!Kokia granata isorine , vidine??Gal kazkas su auto geometrija??
Posted 2017 June 29 - 09:52
Sveiki,
prasidėjo ūžesys (iš tikro jau seniai "prasidėjo", bet nebuvo aišku kuriam rate), simptomai lyg ir klasikiniai guolio - kaukimas nuo 70 km/h, pasukus į vieną pusę vairą nustoja kaukti, su ranka pasukus ratą taip pat jau girdisi šaratukų skambesys. Tačiau buvau technikinėje ir pamatė, kad tos pačios pusės granatos guma suplyšusi . Tai klausimas ar gali granata skleisti tokius pačius garsus kaip ir sugedęs guolis, nes reikia susipirkti detales, bus perkama vienur, remontuojama visai kitur. Guolis jau nupirktas anksčiau, ką dar pirkti? Tik gumą
?
Edited by Sampas, 2017 June 29 - 09:53.
Posted 2017 June 29 - 10:07
Pradžioj bandykite pakeist tik gumą, viską gerai išplovęs, nes granata praktiškai nelabai ir keičiasi. Nebent naudota. Naują gauti gali būti vargas vargelis, o pakeisti - dar labiau, nes konstrukciškai PSA nustojo gaminti keičiamų granatų pusašius. Pakeisti ją įmanoma, bet būna, kad nenusikala (labai dažnai), todėl reikia nupjaustyti visą su kampiniu šlifuokliu, o tai, patikėkit, koks vargas... Jei nenusikals išorinė granata, tai bus du variantai - keisti gumą per kitą galą (jei kairė, teks išsileisti tepalą pavarų dėžės, bet tai puiki proga jį pasikeisti, jei dar nekeistas, jei dešinė - nereiks išsileisti tepalo, bet bus sunku dirbti), t.y. nuėmus vidinę granatą, arba uždėti iš išorės užtempiamą (bet jos, sakoma, trumpokai laiko, lyginant su normaliomis).
Ūžti dėl granatos atviros neturėtų, bent jau neteko to sutikti gyvai. Garsai būna kitokie, nei ūžimas, ir nelabai tokie stabilūs, kaip ūžimas
Jei gumą pakeitus - traškesių, tratėjimo posūkiuose nebebus, tikriausiai galėsit sakyti valio, bent kurį laiką nereikės galvoti apie granatos ar pusašio keitimą.
Rato guolį keičiant, gali prireikti ir naujo ABS daviklio, nes pas 407 priekinis yra vienas iš tų "įpūnančių", kur jei jis ten sėdėjo bent kelis metus, tai jau didelis šansas, kad išsitrauks tik sugadinus, o naujas įsidės laisvai tik super gerai išvalius jo lizdą. O ABS daviklis įkištas taip, kad jei jo neištrauksit, tai presuojant guolį lauk, jis nulūš. Ne gali nulūžti, o tikrai nulūš, nes tokia kontrukcija.
Edited by tadas1991, 2017 June 29 - 10:08.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2017 June 29 - 19:25
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
Posted 2017 June 29 - 20:20
Uzhia ir granatos. Golfui ketvirtam itariau guoli. Kolega sake granata. Nu px pakeiciau granata uzimas dingo. O staciau 99 proc uzh guoli.
Nu per savo praktika negirdejau kad uztu granata, ten nera kam uzti.Trasketi gali bet uzti..... negirdejau niekad! Ten gi niekas nesisuka , tik juda.
Edited by Vaaaldas, 2017 June 29 - 20:22.
Posted 2017 July 05 - 08:33
Vis tik buvo granata. Pakėlus mašiną ir pavažiavus guolio nesigirdėjo, klaksėjo granata. Laimei išsiėmė ji gana lengvai, žinoma tik meistrui pavartojus tam tikrus specialius žodžius apie žmoniją aplamai ir dar riebesnius jau konkrečiai apie Peugeot konstruktorius. Nupirkti irgi be problemų, Meharis turėjo 2 variantus, nes reikia nusivežti pavyzdį arba bent šlicus vidinius ir išorinius susiskaičiuoti, nes yra keli variantai. O ūžimas buvo, kaip vėliaiu paaiškėjo nuo galinio guolio .
Edited by Sampas, 2017 July 05 - 08:34.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users