Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Zibintu aukscio reguliavimo problema


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2014 liepos 21 - 10:26

Sveiki, iškilo problema. Reikia vienos lempos srautą kilstelt į viršų. Viskas būtų kaip ir paprasta, tik iškilo problema: reguliatorius jau pasiekęs maximumą ir daugiau nebekelia. Buvau išsiėmęs reguliatorių, galvojau ten srieginis koks bus mechanizmas, bet.. Pasirodo ten pagal tokio 'dzibugo' gyli lempas kilnoja - atkrenta. Bandžiau pačią lempą kelt, nieko gero neišeina, nelabai ten ką bepakelsi - atmesta. Apvažiavau 5 servisus, vieni neužsiiminėja žibintais (nors aiškiai parašyta AUTO SERVISAS), kiti šiaip šūdais neužsiima (taip ir pasakė), treti mat darbo dafigą turi, nors garažai atlapoti ir nei vienos mašinos nematyt ( :doh: ) ir t.t.. Šūdarankių kompanijos kažkokios, sunervino juodai. Belieka tik pačiam kažką galvot. Todėl prašau Jūsų patarimo, ką tokių atveju galėčiau padaryt? :(
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#2 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 liepos 21 - 10:43

o ar lempute gerai istatyta? man buvo panasiai tik sviete gerokai per aukstai, tai lempute buvo gerai neitaikyta i griovelius ir pakrypus sviete i dangu.
  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#3 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2014 liepos 21 - 10:49

o ar lempute gerai istatyta? man buvo panasiai tik sviete gerokai per aukstai, tai lempute buvo gerai neitaikyta i griovelius ir pakrypus sviete i dangu.

Nu blemba, ten lyg viskas ir tvarkingai sudėta, padaryta. ;/ Aš net neįsivaizduoju kame bėda gali būti. Nu nebent kalta į priekį buvo, tai kažkaip lempa gal blogai įdėta, bet tai kažkaip nepanašu, kad ten jau būtų kažkas buvę... Tvarkingas tas priekis ganėtinai.. Jei ir buvo mušta, tai sutvarkyta tikrai.
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#4 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 liepos 21 - 10:59

Sveiki, iškilo problema. Reikia vienos lempos srautą kilstelt į viršų. Viskas būtų kaip ir paprasta, tik iškilo problema: reguliatorius jau pasiekęs maximumą ir daugiau nebekelia. Buvau išsiėmęs reguliatorių, galvojau ten srieginis koks bus mechanizmas, bet.. Pasirodo ten pagal tokio 'dzibugo' gyli lempas kilnoja - atkrenta. Bandžiau pačią lempą kelt, nieko gero neišeina, nelabai ten ką bepakelsi - atmesta. Apvažiavau 5 servisus, vieni neužsiiminėja žibintais (nors aiškiai parašyta AUTO SERVISAS), kiti šiaip šūdais neužsiima (taip ir pasakė), treti mat darbo dafigą turi, nors garažai atlapoti ir nei vienos mašinos nematyt ( :doh: ) ir t.t.. Šūdarankių kompanijos kažkokios, sunervino juodai. Belieka tik pačiam kažką galvot. Todėl prašau Jūsų patarimo, ką tokių atveju galėčiau padaryt? :(

O reguliatorius tai lempai išvis veikia? Jei veikia ,bet aukštis vis tiek nepakankamas,-tam yra paderinimo varžtas. Pirmas patarimas (jei reg. veikia),-išimk abi lemputes ir atidžiai apžiūrėk.Jos turi būti INDENTIŠKOS. Kartais keičiamos tik tos lempos,kurios perdegė. Dažnai kitos firmos. Tai ir būna pagrindinė priežastis,dėl ko lempukai viskam veikiant vis tiek spokso kas sau... Jei autoservise to nepatikrino,daugiau ten nevažiuok ir kitiems parekomenduok to nedaryti. Ten ne meistrai,ten amatininkai nuolat prisimenantys kaip šauniai jie "žigonus" remontavo. Baigėsi tie laikai.
  • 0

#5 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2014 liepos 21 - 11:05

O reguliatorius tai lempai išvis veikia? Jei veikia ,bet aukštis vis tiek nepakankamas,-tam yra paderinimo varžtas. Pirmas patarimas (jei reg. veikia),-išimk abi lemputes ir atidžiai apžiūrėk.Jos turi būti  INDENTIŠKOS. Kartais keičiamos tik tos lempos,kurios perdegė. Dažnai kitos firmos. Tai ir būna pagrindinė priežastis,dėl ko lempukai viskam veikiant vis tiek spokso kas sau... Jei autoservise  to nepatikrino,daugiau ten nevažiuok ir kitiems parekomenduok  to nedaryti. Ten ne meistrai,ten amatininkai nuolat prisimenantys kaip šauniai jie "žigonus" remontavo. Baigėsi tie laikai.

Reguliatorius veikia, viskas vaikšto gražiai, bet kai reguliatorius pasiekia maksimumą jau (daugiausiai sulenda jau kai), dar vistiek trūksta. Lemputės geros sudėtos, OSRAM firmos, jau čia tos iš geresnių mano manymu. Nes keleivio pusės lempa idealiai pagal aukštį, o vat vairuotojo kažkas ten labai negerai.. O tas paderinimo varžtas.. Tai čia tas šešiakampis kur yra? Jei taip, tai aš apie tą ir kalbu, kad jau susukus jį visiškai, dar trūksta aukščio. Jei ne tas, tai kur tada anas randas? O šiaip reiktų iš kitos mašinos išimt lemputę ir pažiūrėt, gal rimtai lemputė kokia brokuota. :/ Bet abejoju.

Dėl servisų, tai aš irgi taip sakau.. Aš nedirbdamas servise susitvarkau beveik viską, kas man sugenda.. O čia nuvažiuoji dėl kažkokio šūdelio, tai jie blyn dar vos ne išsilazdavoja iš tavęs. Nu apgailėtina iš tikro.

EDIT: Išbandžiau net su keliom lemputėm, aukštis nekinta. Realiai ir neturėtų, gi svarbu į kantą įtaikyt ir viskas, o šiaip ten kitaip jos ir neįdėsi, yra gi tos formos specialiai. Dar kartą ištestavau reguliatorių, iš salono veikia, sukinant per tą šešiakampį rakčiuką ir gi veikia, bet pasiekus maksimumą dar trūksta aukščio. ;/

Šį pranešimą redagavo Forseti: 2014 liepos 21 - 11:27

  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#6 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2014 liepos 21 - 13:39

Teko islekti i elektrenus, tai pagalvojau, kad pabandysiu laime cia. Kurgi. Net nepaziureje visi tvirtina, kad zibinta keist reik.. Kaip mane biesina tokie meistrai.. Nu bet tiek to, gal cia rimtai paciam zibintui jau xana. Teks muset keist jau. Siaip matosi, kad jis kazkoks kitoks, negu tas geras kur yra..
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#7 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 liepos 21 - 14:33

O bandei pačio žibinto reguliavima? yra kojeles bent ant 406 su kuriomis gali reguliuoti pačio žibinto aukštį. Man padėjo kada dariausi savo žibintus su lęšiais. pabandyk, blogiau nebus. arba atleidus žibinta pabandyk pareguliuoti "atleidus" ji nuo kėbulo. + patikrink fiksaciją lemputės, buna pakrypsta ar atsilaisvina.
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#8 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Parašyta 2014 liepos 21 - 15:24

Zodziu.. Bedos jokios nebuvo. As cia geriau isiziurejau ir pamaciau, kad tas obuoloukas, kur ant reguliatoriaus yra, turi but imautas i rieveles. Todel jis man tik leisdavo fara, bet nifiga nekeldavo.. Apsizioplinimas ci toks.. :blush: bet serviso darbuotju logika tai jmj.. Dreba variklis.. Tai mesk nafik ir dek nauja. Aciu, as gal geriau pats susitaisysiu. Asilu gvardija. Siandien jau tikrai isvede is kantrybes..

Šį pranešimą redagavo Forseti: 2014 liepos 21 - 15:26

  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#9 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2017 rugsėjo 27 - 19:14

Sveiki, iškilo tokia bėda, kad vairuotojo pusės žibintas šviečia per vieną reguliatoriaus padėtį žemiau, t.y. nepasikelia į aukščiausią nulinę padėtį. Gal įsivaizduojate kur bus problema?
  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 00:22

Tiems, kur motoriukai būdavo išoriniai, tai paprastai pakakdavo pakeisti motoriuką. Bet dar reikia sužiūrėti, nes kartais jis būna pakyla kiek reikia, bet tiesiog nulinė padėtis per žemai. O aukščiau nebeišeina kelt, nes mašina arba lempa daužta ir kreiva. Tada pakaišiot šaibų po tvirtinimo ausim tenka, kartais ir dideliais kiekiais :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.443
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 05:48

Esmė tokia, kad viskas buvo gerai, sureguliavimas buvo geras, tik dabar ta pusė kilnojasi per vieną padėtį mažiau. Pastačius iš 0 padėties į 1 jis net nekrusteli, kitoj pusėj pasileidžia, einant į žemesnes padėtis jie jau leidžiasi kartu.
  • 0

#12 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 06:52

Keisk varikliuka ir nesuk galvos, gi jis centus kainuoja ypac tokiam 406, aisku jei bera lauzynuose, nes pastaruoju metu visi srotai juos kaip "nebelikvidinius" tiesiai i metala... :( Nieko nepadarysi, modeliui virs 20 metu.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 rugsėjo 28 - 08:06

Būna naujų, ir dažniausiai ne visišką kosmosą kainuoja. Valeo apie 50eur, daug. Bet yra kiniečių po dvigubai pigiau. Kaip išeitis. Nors vienas tėvukas klausė kažkokiam senam Volvui. Nusirašiau Valeo kodą, suradau Valeo tikrą varikliuką naują už 25eur, jam buvo per brangu. Sakė, kad visus žinomus šrotus, kur ardo Volvo, išvažinėjo, ir nėra, TA jau pasibaigus ir važiuot kasdieną reikia, o 25eur yra per brangu. Geriau tiek pat kontrolieriui stoty duos... :D


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0