Jump to content


Photo

Stabdžių šlangutė p405 93 m.


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Soft32

Soft32
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 7
  • Automobilis:Peugeot 405 1993 m. sedanas 1.9 dyzelis

Posted 2014 July 22 - 15:23

Laba diena, gal kas žinote, kokios tinka stabdžių šlangutės peugeot 405 modeliui ? Ir ar esate kas pats keitęs ?
  • 0

#2 linasdz

linasdz
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Lancia Zeta 2,0T, Citroen Xsara

Posted 2014 July 23 - 08:01

Laba diena,
gal kas žinote, kokios tinka stabdžių šlangutės peugeot 405 modeliui ?
Ir ar esate kas pats keitęs ?

Eoltas.lt
Ivesk auto duomenis, pasirink stabdžių sistema.
  • 0

#3 Soft32

Soft32
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 7
  • Automobilis:Peugeot 405 1993 m. sedanas 1.9 dyzelis

Posted 2014 July 23 - 11:04

Dėkui už nuorodą visgi nuvežiau tvarkyti nusimanantiems meistrams, įsivaizduojat nuplėšė 100 lt!!!
Ar čia normali kaina? Nes juočiuosi, kad biški apstatė ant kokia ~30 litų tai tikrai, nes čia visgi ne pežo centras..
  • 0

#4 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • posts 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Posted 2014 July 23 - 11:18

Dėkui už nuorodą visgi nuvežiau tvarkyti nusimanantiems meistrams, įsivaizduojat nuplėšė 100 lt!!!
Ar čia normali kaina? Nes juočiuosi, kad biški apstatė ant kokia ~30 litų tai tikrai, nes čia visgi ne pežo centras..

Nežinau, aš vien už šlangutes sumokėjau 100Lt savo P406 coupe..;) O kur dar darbas? Kur dar stabdžių nuorinimo darbai? Jei pats nesusitvarkai, veži tiem kas moka, bet tuomet turi susitaikyt su tuo, kad teks paplot ne tik už detalę, bet dar ir už darbą. Tokie tie servisai šiais laikais. ;) Manau šlangeles jau galima tikrai pačiam keist, juk mažai ten darbo, atsuki ir užsuki.. Nusiorini ir važiuoji. :)

Šiaip yra toks kaip ir anekdotas iš realaus gyvenimo:
Atvažiuoja žmogelis į servisą ir sako, va čia su varikliu tas ir tas.. Darbuotojas taip pažiūrėjo, nuėjo į garažą, pasiemė kuvalda, grįžo prie auto, stuktelėjo gerai per vieną vietą ir viskas susitvarkė. Sako iš jūsų 100Lt. Žmogelis pasimetęs stovi ir nesupratęs klausia: „Čia už šitą trenkima 100Lt???", darbuotojas atsako: „Ne, už trenkima 1Lt, bet už žinojimą kur trenkt 99LT..“.

Tai va. Aš servisams patikiu tik variklio darbus, ir tai ne visus. :)

Edited by Forseti, 2014 July 23 - 11:18.

  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#5 Soft32

Soft32
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 7
  • Automobilis:Peugeot 405 1993 m. sedanas 1.9 dyzelis

Posted 2014 July 23 - 12:50

Aš galvoju, kad visgi šitaip nesidaro.... Prieš tai buvau pas kitą meistrą (bet dėl asmeninių interesų nenorėjau likti skolingas būtų realiom kainom sutvarkęs, šiaip jis man skolingas dėl to nemokamai būtų sutvarkęs, bet jam tos mašinos nepalikau tvarkyti) , sakė ta šlangutė tik 14 litukų, pakeisti nėr kas veikti...O eoltas.lt tinklalapyje kainuoja originali šlangutė apie ~26 litus, dar pakeitimas radau vieno serviso kainas apie 30 lt , tai reziume viską susumavus gaunasi maximum 60 litukų... ir atvariau iškarto sakau kur bėda...tai kai jie galvoja gerai apsirengęs apie suma nekalbą, tai reiškias čia prie litų bachuriukas, man asmeniškai apie pinigus labai žema kalbėti, kiek pasako tiek ir duodu, bet čia tai visai, biški susiparinau..
Man tai kaip pasakyt "Abydna" (skaudu), kad už tokį seną triperiuką 93 metų tiek plėšia...sakyčiau koks mersas s-350 ar s-500 ar volvo v60 2006m. , tai dar suprasčiau..
nu žodžiu... jeigu kas po kelių ar keliolikos metų šitą skaitys žinutę, rekomenduočiau visų pirmą išsiaiškinti stabdžių veikimo principą, kiek tų šlangučių yra ( o jų yra visos keturios, kiekvienam ratui) na ir pažiūrėt schemą, kaip išsiardo, o keitimas vyksta nuėmus ratą, o tikrinimas vienam spaudinėjant stabdžius ir žiūrint per kur leidžia.."Nuorinimas" (čia žodžiu kaip eina šlangutės, kad nebūtų oro tarpų) reikia spaudinėti stabdi vienam, o kitam atsukti su ~11-13 varžtelį netoli rato ir kaip pradės stabdžių skystis bėgti, riekia priveržti, ir čia žodžiu visas nuorinimas...) taigi gal ateityje sutaupysit ne 100lt o visą 100 eurų..
  • 0

#6 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • posts 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Posted 2014 July 23 - 13:04

Aš galvoju, kad visgi šitaip nesidaro.... Prieš tai buvau pas kitą meistrą (bet dėl asmeninių interesų nenorėjau likti skolingas būtų realiom kainom sutvarkęs, šiaip jis man skolingas dėl to nemokamai būtų sutvarkęs, bet jam tos mašinos nepalikau tvarkyti) , sakė ta šlangutė tik 14 litukų, pakeisti nėr kas veikti...O eoltas.lt tinklalapyje kainuoja originali šlangutė apie ~26 litus, dar pakeitimas radau vieno serviso kainas apie 30 lt , tai reziume viską susumavus gaunasi maximum 60 litukų... ir atvariau iškarto sakau kur bėda...tai kai jie galvoja gerai apsirengęs apie suma nekalbą, tai reiškias čia prie litų bachuriukas, man asmeniškai apie pinigus labai žema kalbėti, kiek pasako tiek ir duodu, bet čia tai visai, biški susiparinau..
Man tai kaip pasakyt "Abydna" (skaudu), kad už tokį seną triperiuką 93 metų tiek plėšia...sakyčiau koks mersas s-350 ar s-500 ar volvo v60 2006m. , tai dar suprasčiau..
nu žodžiu... jeigu kas po kelių ar keliolikos metų šitą skaitys žinutę, rekomenduočiau visų pirmą išsiaiškinti stabdžių veikimo principą, kiek tų šlangučių yra ( o jų yra visos keturios, kiekvienam ratui) na ir pažiūrėt schemą, kaip išsiardo, o keitimas vyksta nuėmus ratą, o tikrinimas vienam spaudinėjant stabdžius ir žiūrint per kur leidžia.."Nuorinimas" (čia žodžiu kaip eina šlangutės, kad nebūtų oro tarpų) reikia spaudinėti stabdi vienam, o kitam atsukti su ~11-13 varžtelį netoli rato ir kaip pradės stabdžių skystis bėgti, riekia priveržti, ir čia žodžiu visas nuorinimas...) taigi gal ateityje sutaupysit ne 100lt o visą 100 eurų..

Nesinervink. Servisai šiais laikais tokie yra. Aš jei jau servise klausiu, tai iš karto klausiu kainos ir nedarau pas pirmą pasitaikiusį. Labai lengva apsišaut. Čia man su fara prieš kelias dienas buvo.. Ėjau per kelis servisus, vieni sako keisk farą, kiti sako nedaro tokių niekų, kiti vapše ten mekena, bet kas svarbiausia, tai nei vieni nepažiūrėjo, kas ten gali būt blogai. O galiausiai reziumė - susitvarkiau pats ir nereikėjo ten jokių 'meistrelių' įsikišimo ir faros tikrai keist nereikėjo. O šiaip, išrašo paprašyt reikėjo, tada būtum viską matęs, kas kiek kainuoja. Kiek šlangelės kainavo, kiek darbas kainavo ir t.t. Dar priskaičiuok kokį 10litų stabdžių skysčiui.. Pakeitimas skaitosi vienas darbas, po to nuorinimas kitas darbas. Nesvarbu, kad ten nėra kas veikt.. Nuvežei į servisą, reiškia jau turi klausyt jų siūlomų paslaugų. Taip visur yra ir bus. ;)
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#7 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • posts 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Posted 2014 July 23 - 13:30

Šiaip tai nesuprantu diskusijos esmės. Slangutė 30 lt(pas meistrą 50), darbo pusei valandos su įrankiais. Sumokėjai 100 lt. Nu tai ir skaičiuok kaip išeina. Kaina tikrai didelė, bet dabar tai nieko nekeičia, gi nevažiuosi ir neprašysi atgal pinigus gražint. O šiaip tai geriausia darbų kainas sutart prieš remontą o ne po jo. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#8 Soft32

Soft32
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 7
  • Automobilis:Peugeot 405 1993 m. sedanas 1.9 dyzelis

Posted 2014 July 23 - 13:49

Šiaip tai nesuprantu diskusijos esmės. Slangutė 30 lt(pas meistrą 50), darbo pusei valandos su įrankiais. Sumokėjai 100 lt. Nu tai ir skaičiuok kaip išeina. Kaina tikrai didelė, bet dabar tai nieko nekeičia, gi nevažiuosi ir neprašysi atgal pinigus gražint. O šiaip tai geriausia darbų kainas sutart prieš remontą o ne po jo.

R

Laba, na Ramūnai manau kažkokios naudingos informacijos diskusijose visgi išlieka, kam reikės tas atsirinks nebūtinai pežo, bet ir golfo, citroenų bmw'ų ar mersų ir kt. atstovai - galės pritaikyti kažką saviškiems auto, nes panaši tų metų stabdžių sistema manau visuose auto buvo sukomplektuota, šiaip taip pat "Užskaitau" geras tavo patarimas,kad reiktų prieš remontą susitarti kainas.
  • 0

#9 linasdz

linasdz
  • Senbuviai
  • posts 32
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Lancia Zeta 2,0T, Citroen Xsara

Posted 2014 July 23 - 15:36

Dėkui už nuorodą visgi nuvežiau tvarkyti nusimanantiems meistrams, įsivaizduojat nuplėšė 100 lt!!!
Ar čia normali kaina? Nes juočiuosi, kad biški apstatė ant kokia ~30 litų tai tikrai, nes čia visgi ne pežo centras..

Šeštadienį variau Zetą į TA.
Rado pakirmijusią (įtrūkusią ) stabdžių šlangutę. Vakar nusipirkau iš Eolto už 26 lt, Vakare pasikeičiau per max 1 val. Žmona padėjo pedalą paminkyti...
  • 0

#10 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2014 July 24 - 09:48

Normali ta kaina, gal tau dar ir vamzdely pakeite,nes jie tokiu metu aauto jau gatavi, plius nelabai atsuksi, pats kaip turejau 405 niekaip neatsukau, turejau ir vamzdely keisti, keiciau 406 bedu nebuvo
  • 0

#11 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • posts 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Posted 2014 July 24 - 09:51

Normali ta kaina, gal tau dar ir vamzdely pakeite,nes jie tokiu metu aauto jau gatavi, plius nelabai atsuksi, pats kaip turejau 405 niekaip neatsukau, turejau ir vamzdely keisti, keiciau 406 bedu nebuvo

Atsukt atsuksi, tik reik turėt arba tokias reples, kurios belekokį suspaudimą daro ir gerai suspaudžia, arba raktą su išpjautu šonu. Tada nėra šansų, kad neatsuksi. :)
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#12 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • posts 1,178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Posted 2014 July 24 - 10:33

Atsukt atsuksi, tik reik turėt arba tokias reples, kurios belekokį suspaudimą daro ir gerai suspaudžia, arba raktą su išpjautu šonu. Tada nėra šansų, kad neatsuksi. :)

Tikrai yra sansu kad neatsuksi turejau ir tas repleas ir spec. rakta, ir purskiau visokiom chemijom, nu niekaip, nusisuko pats vazdelis, taip kad....
  • 0

#13 Forseti

Forseti
  • Senbuviai
  • posts 317
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P406 Coupe 1999 3.0l v6

Posted 2014 July 24 - 11:38

Tikrai yra sansu kad neatsuksi turejau ir tas repleas ir spec. rakta, ir purskiau visokiom chemijom, nu niekaip, nusisuko pats vazdelis, taip kad....

Nu soriukas tada. :D
  • 0
Ne viskas GAVNO, kas vadinasi PEUGEOT!

Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.

#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 July 27 - 00:42

Tikrai yra sansu kad neatsuksi turejau ir tas repleas ir spec. rakta, ir purskiau visokiom chemijom, nu niekaip, nusisuko pats vazdelis, taip kad....

Normaliai tai meistrai turi raktus, kurie užsimauna ant vamzdelio ir galvutė susiveržia su varžteliu. Tokiu raktu nusukt galvutę yra praktiškai neįmanoma, nebent lūžta pats štuceris. Šlangutė jei plyšus, išsisuka iš suporto ir nusisuka nuo vamzdelio. Jei šlangutė su tokiais spec dantukais, tuomet bėda, nes ne visada nusisuka šlangutės tvirtinimo ausis, būna ir privirinta. Tuomet reikia kaitinti vamzduką, kad atšoktų štuceris nuo jo.
Problema ir yra būtent tie žarnelės dantukai dažniausiai, nes jei auselė virinta, vamzdelis puvėkas sukasi kartu su štuceriu, o atkaitint neatsukus žarnelės - labai problematiška.

Kaina - brangu. Aš neseniai Xantijai keičiau abi priekines žarneles, tai kadangi tai Xantia ir su orinimu darbo labai mažai (pasidedi svorį ar įremi pagalį ant pedalo ir slėgis suportuose pastovus) ir kadangi viskas atsisuko labai lengvai, tai už tą darbą pajĖmiau 40Lt, nes mašina buvo vistiek pakeltu priekiu ir daug pastangų nereikėjo. Žarnelės kainavo po 22Lt lyg ir.
Tau dar galėjo įskaičiuoti puslitriuką DOT4, kuris kainuoja geresnio gamintojo (jei supylė ne Lestos, o kažką tokio kaip ATE ar panašiai) palei 20Lt.
Kainą orientacinę visada tariamės prieš darbą ir įspėjam apie galimą kilimą, jei kažkas bus nenumatyto, nebent darbai nestandartiniai. Bent mano toks principas.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 August 29 - 09:37

Dar vienas komentaras. Keičiu tarkim stabdžių šlangelę arba suporto stumokliuką ir manžetus naujais. Nulūžta nuorinimo varžtelis. Turiu bet kuriuo atveju išsistumti stumokliuką (nesvarbu, kad keičiama žarnelė, bet po procedūros į vidų pateks daug šiukšlių) nusiimti suportą, nusinešti į darbastalį, įsispausti į spaustuvus. Ieškoti tinkamų gražtų ir sriegiklių (tarkim kaip M7 sriegiklis), surast tinkamą naudotą arba važiuot pirkt naujo nuorinimo nipeliuko. Greičiausiai nerizikuoju sriegti iš naujo, ypač jeigu suportas špižinis arba aliumininis. Prasigręžiu iki artimo 6mm diametro ir bandau visaip atsargiai valyti seno nipeliuko sriegio likučius. Išvalęs, šveičiu visą suportą nuo dulkių ir paskui gerai išplaunu, kad neliktų drožlių ir purvo viduje. Sutepu ir dedu senus arba naujus manžetus ir stumokliuką atgal. Suku naują nuorintoją ir dedu suportą atgal, tvarkingai sutepu kreipiančiąsias. Dapilu skysčio ir nuorinu stabdžius. Tai kiek tokia procedūra turi kainuoti? ;]

Edited by tadas1991, 2014 August 29 - 09:38.

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 devil

devil
  • Senbuviai
  • posts 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Posted 2014 August 30 - 19:10

Manau nera cia reikalo pykti kad daug pinigu jei pats nesugebi turi sumoketi tiems kas sugeba o servise tavo sumoketus pinigus turi dalintis ir sefas, ir vadybininkas, ir buchaltere, ir pats meistras ,ir dar kokiam sargui turi likti o dar ir valstybe praso procento..... ir galvoji tam meistrui, kuris dirba, labai smagu kai supuvusi lauzeli kurio nei vienas varztas normaliai neatsisuka turi sutaisyti palydedamas kruva riebiu keksmazodziu uz 20 lt sugaizdamas puse dienos ir dar atklausyti kliento moralu kad ala brangu. Atvare vienas pas mus renuka deze pakeist, "gudras "pasirode, sutare kaina is karto. o kai reikejo isimti deze tai spjaudesi meistras nes nei vienas varztas be vamzdzio pagalbos ir iki sriegio galo tap ir neatsisuko, spidometro troso atjungti isvis neimanoma viskas uzpuve visa diena ta deze nuiminejo..... ir nei pats kazka uzdirbo ir servisas nuostoli apturejo nes keltuvas visa diena uzimtas darbai nejuda kitu klientu masinos stovi..... uz toki darba dvigubai reikia imti. Tikriausai neivienas nenoretumeme dirbti sunkaus darbo ir uz dyka?

Edited by devil, 2014 August 30 - 19:13.

  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#17 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • posts 4,754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Posted 2014 August 31 - 12:57

pries 3 metus zmonos bravai - servise keite stabdziu slangele, orino stabdzius - mankstino suporta. uz viska sumokejau 70 lt. slangele kainavo 25lt nauja - pritaike nuo kitos masinos. stabdziu nuorinimas, suporto perinkimas, pramankstinimas viso 70...
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#18 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • posts 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Posted 2014 September 01 - 12:31

Dar vienas komentaras.
Keičiu tarkim stabdžių šlangelę arba suporto stumokliuką ir manžetus naujais.
Nulūžta nuorinimo varžtelis. Turiu bet kuriuo atveju išsistumti stumokliuką (nesvarbu, kad keičiama žarnelė, bet po procedūros į vidų pateks daug šiukšlių) nusiimti suportą, nusinešti į darbastalį, įsispausti į spaustuvus. Ieškoti tinkamų gražtų ir sriegiklių (tarkim kaip M7 sriegiklis), surast tinkamą naudotą arba važiuot pirkt naujo nuorinimo nipeliuko. Greičiausiai nerizikuoju sriegti iš naujo, ypač jeigu suportas špižinis arba aliumininis. Prasigręžiu iki artimo 6mm diametro ir bandau visaip atsargiai valyti seno nipeliuko sriegio likučius. Išvalęs, šveičiu visą suportą nuo dulkių ir paskui gerai išplaunu, kad neliktų drožlių ir purvo viduje. Sutepu ir dedu senus arba naujus manžetus ir stumokliuką atgal. Suku naują nuorintoją ir dedu suportą atgal, tvarkingai sutepu kreipiančiąsias. Dapilu skysčio ir nuorinu stabdžius.
Tai kiek tokia procedūra turi kainuoti? ;]

Tokia procedura pas dauguma pezo turetu buti neatliekama, nes ji kainuoja brangiau nei kad kita suporta nupirkt.

R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,945
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 September 01 - 16:58

Priklauso nuo požiūrio.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • posts 2,200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Posted 2014 September 01 - 21:39

Dar vienas komentaras.
Keičiu tarkim stabdžių šlangelę arba suporto stumokliuką ir manžetus naujais.
Nulūžta nuorinimo varžtelis. Turiu bet kuriuo atveju išsistumti stumokliuką (nesvarbu, kad keičiama žarnelė, bet po procedūros į vidų pateks daug šiukšlių) nusiimti suportą, nusinešti į darbastalį, įsispausti į spaustuvus. Ieškoti tinkamų gražtų ir sriegiklių (tarkim kaip M7 sriegiklis), surast tinkamą naudotą arba važiuot pirkt naujo nuorinimo nipeliuko. Greičiausiai nerizikuoju sriegti iš naujo, ypač jeigu suportas špižinis arba aliumininis. Prasigręžiu iki artimo 6mm diametro ir bandau visaip atsargiai valyti seno nipeliuko sriegio likučius. Išvalęs, šveičiu visą suportą nuo dulkių ir paskui gerai išplaunu, kad neliktų drožlių ir purvo viduje. Sutepu ir dedu senus arba naujus manžetus ir stumokliuką atgal. Suku naują nuorintoją ir dedu suportą atgal, tvarkingai sutepu kreipiančiąsias. Dapilu skysčio ir nuorinu stabdžius.
Tai kiek tokia procedūra turi kainuoti?  ;]

Tokia procedura pas dauguma pezo turetu buti neatliekama, nes ji kainuoja brangiau nei kad kita suporta nupirkt.

R

Kur cia suportai taip pigiai?

Luzusio stucerio remontas 30-40 Lt :hmm: Pats stuceris 2-6 Lt .

Tadas imanoma scenariju aprase, tik jo atlikimas gan "buitinis".
O kadangi temos autorius tiksliai nenurode kas buvo atlikta, speju negavo jokio popiergalio , ale "darbu atlikimo akto". Tai visa tema kaip ir tuscias pilstymas.
  • 0
kažkaip.....




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users