Peugeot 309 GTI
#1
Posted 2014 August 05 - 17:53
kai kurie jau issiaiskino, kiti dar ne, teko "dziaugsmo" isigyti P309 GTI Phase II.
Privalumai:
1. Variklis atrodo, kad gyvesnis uz grifo.
2. Greiciu deze gan sklandziai veikia
3. Pardavejas sake, kad sankaba ne per seniausiai keite.
4. Jei neklystu tai originalus ratlankiai
5. Kebulas, is pirmo zvilgsnio atrodo gan neblogai ir nera baisiai sugadintas rudziu (teko rasti ju variklio skyriuje, uz posukiu pasislepusiu, aplink spoileri ir dar keletoj smulkiu ilenkimu).
Trukumai:
1. Kiekviena kebulo detale turi kazkoki pabraizyma, parudyjima, savamoksli tvarkyma, ilenkima... taigi, reiketu vos ne visa kebula perdazineti, kad butu grazu
2. Pardavejas keite amortikus, kazko nedadare matomai, nes vaziuoji kaip su vezimu (pats pripazino, kad nedadare), taigi skaitau, kad vaziuokle visa reikes restauruoti, bet cia jau veliau pasidalinsiu kaip is tikruju yra.
3. Stabdziu nelabai rasta.
3. Bagazines amortikai nelaiko jos, itariu reikes keist. Ir pati bagazine atrodo lyg ji buvo naudota ne kaip GTI, o kaip sunkvezimis. Viena vertus gerai, gal variklis gyvesnis del to. Pardavejas gyresi kaip veze tona su ja ir vaziavo 140 km/h
4. Pati masina toks ispudis, kad paaukstinta
5. Dujos
6. Farkopas, kurio GTI nelabai reikia.
7. Smulkus defektai kaip vienas posukis neturi laikikliu, pritvirtintas su lipniaske buvo, viena lempa neaisku is kur paimta, kitas posukis siaip moraliskai pasenes, bamperis galinis palankstytas, isgrezta skyle dujoms jame, vienas veidrodelis su zoomu nesveiku, liukas neatsidaro (panasu, kad dantraciai iseje), kaip ir priklauso tepalo spaudimo matuokle turbut parejusi, nes rodo dazniausiai 2 barus, panasiai buvo grife, o po to isvis nustojo rodyti, neatsidaro keleivio langas, neuzsirakina is vairuotojo puses (raktas netinka), pultelis lyg ir sujungtas su automobiliu, bet kolkas neradau kaip ji susetupinti, kad jis man veiktu, tik kaukia masina ir tiek. Daugiau kolkas neprisimenu.
Planas:
1. Pakeisti sugadintas detales (veidrodeli vairuotojo puses (arba bent stikla, bet ir is salono puses plastmaske nuluzus, tai turbut visa), lempa keleivio puses, abu posukius, galini bamperi arba pakeisti arba aptvarkyti, priekines groteles pavargusios truputi, bet jei nerasiu tokios pat spalvos tai paliksiu kaip yra, stoglangi, bardacioko dangti kuris suluzes jau galima sakyti nepataisomai). Jei kas turi sias dalis, prasom PM
2. Isimti dujas (ir parduoti iranga, sakykit jei kam reikia, del kainos susitarsim )
3. Nuimti farkopa (irgi sakykit jei kam reikia, nezinau ju kainu)
4. Tvarkyti vaziuokle ir stabdzius, nuleisti automobili kiek priklauso.
Toliau bus matyti, ieskau uzsiemimo pusei metu, po darbo praleidziant kelias minutes prie automobilio, tai manau man, visiskai zaliam, tai bus pats tas pasimokymui
Ir keletas nuotrauku is to kaip atrode grizes i vilniu sava eiga
#2
Posted 2014 August 05 - 18:19
#3
Posted 2014 August 05 - 22:43
#4
Posted 2014 August 06 - 09:08
#5
Posted 2014 August 06 - 09:56
Pats 2k neradau, bet brolis jau buvo apsisprendęs, ačiū kad nupirkai man vargą nuo galvos
Šiaip, būtų cool jei pas kokį stopą ar į meetą atlėktum parodyt, įdomu pasižvalgyt būtų
Jei jau visgi šiame auto susidursi su kokiu force majeure ir apsigalvosi - skambink, gal perpiksim
Puikus pirkinys, smagaus vairo sukiojimo
Edited by EsTr3ToR, 2014 August 06 - 09:56.
#6
Posted 2014 August 07 - 10:13
Automobilis dabar nevažiuojantis stovi ramiai garaže, tai vargu ar kur nors išlįs artimiausiu metu. Ne tam pirktas buvo, tiesiog norėjosi užsiėmimo su gan paprastu automobiliu, kurį gal nebūtų labai gaila apgadinti nepavykus kokiam nors planui. Bet tuo pačiu ir automobilis džiaugsmo turi teikti, t.y. ne tik eiga, bet ir galutinis rezultatas, dėl to pasirinktas kiek išskirtinesnis variantas.
Nedaug dar laiko praleidau prie jo, bet tuo tarpu pašalinau dujų balioną su railsais is bagažinės, palindęs po automobiliu pasidomėjau kaip nuimti farkopą ir ištraukti dujų užpylimo šlangelę. Po truputi ardau saloną, norisi išrinkti visa (apart prietaisų skydelio) ir atplauti nuo nikotino.
Problemos su kuriomis susiduriu, tai neatsisukantys varžtai. Sėdyniu nesugebu atsukti, priešrūkinis tik 1/4 atsisuko, plastmasė einanti aplink rankinį turi vieną besisukantį varžtą, kitaip sakant, sukasi laisva eiga, bet tuo pačiu neišlenda lauk, nesugalvojau ką dar darysiu su juo
Kolkas nelendu į techninę dalį, nes nesu ekspertas, darau viską nuosekliai ir savo malonumui, mėgaujuosi procesu
Tuo pačiu keletą klausimų specialistams:
1. Ar labai sudetinga pakeisti sedynių apmušalus? t.y. nurengti iki to vadinamo foam ir pasisiūti ar nusipirkti naujus? Ir gal kas turi specialias reples kuriomis reikia tuos metaliukus sukabinti? Gal ir neužsiimčiau tuo, bet nuo rukalų ir pradeginta yra ir šiaip medžiaga ne pati maloniausia. Galinės sedynių apmušalai aplink užtrauktuka nuo senatvės plyšta vos prisilietus.
2. Ką daryti su medvarščiais neatsisukančiais aplink priešrūkinius? Jau keleta galvučių suvariau
Ačiū, kad skaitote
#7
Posted 2014 August 07 - 10:26
Edited by Bivainis, 2014 August 07 - 10:30.
#8
Posted 2014 August 07 - 12:37
as neseniai volvai apmusalus keiciau.. dariau pirma kart, uztrukau nusiimt,, uzdet pavyko irgi, bet su 4 rankom smagiau ;) neskubant paitvarkai ir tiek, nieko sudetingo nerNeseniai man keitė susidėvėjusius vairuotojo sėdynės užvalkalus į geresnius, nuo iš šroto gautos keleivio sėdynės. Niekada nesiimčiau tokio darbo pats, nes ir specialistui tas darbas užtruko ir buvo ten ką veikti. Jei dar tuos užvalkalus persiūti pačiam niekad to nedarius, tai jau išvis kosmosas.
#9
Posted 2014 August 07 - 13:06
EDIT: apie tokius kalbu
Edited by azkis, 2014 August 07 - 13:07.
#10
Posted 2014 August 07 - 13:40
Mano atveju buvo sudėtinga jau vien dėl to, kad buvo panaudota pramoninė siuvimo mašiną kuria prisiuvo medžiagą prie plastikinės juostelės ir kita. Valandą laiko palaukiau, darbas padarytas kokybiškai ir sakyčiau kaina normali - 50 Lt.as neseniai volvai apmusalus keiciau.. dariau pirma kart, uztrukau nusiimt,, uzdet pavyko irgi, bet su 4 rankom smagiau ;) neskubant paitvarkai ir tiek, nieko sudetingo ner
#11
Posted 2014 August 07 - 13:43
#12
Posted 2014 August 07 - 13:51
#13
Posted 2014 August 07 - 14:17
#14
Posted 2014 August 07 - 14:37
#15
Posted 2014 August 07 - 18:16
Jūsų automobilio tikriausiai sudėtingai tie apmušalai montuojami ir numontuojami.Mano atveju buvo sudėtinga jau vien dėl to, kad buvo panaudota pramoninė siuvimo mašiną kuria prisiuvo medžiagą prie plastikinės juostelės ir kita. Valandą laiko palaukiau, darbas padarytas kokybiškai ir sakyčiau kaina normali - 50 Lt.
Kai kalbam apie senus peugeot ir citriukus, tai daugumoje tiesiog užsimauna maišas ant visos sėdynės, įsitempia ir apačioj kabinami kraštai ir įtempinėjamas prie metalinio rėmo. Saviškius kartą nusiėmiau, išsiploviau skalbyklėse ir išdžiovinau saulėje. Kitą dieną per kelias valandas ten viską atgal apvilkau. Neturėjau plastikinių užtrauktukų, rodytų prieš tai, tai tiesiog pasikarpiau varinės vielos, kurios pilnai pakako...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#16
Posted 2014 August 07 - 19:49
#17
Posted 2014 August 07 - 21:18
#18
Posted 2014 August 09 - 14:16
#19
Posted 2014 August 09 - 19:53
O jie nėra pats geriausias pasirinkimas sėdynėms
Šiandien prie progos, kad į gamtą važiavau, pasiėmiau ir sėdynes, ilgai ir nuobodžiai jas darinėjau, keletą valandų kaip nieko. Kai galiausiai išrinkau tai pakraupęs buvau nuo parolono spalvos. Tada ilgai ir nuobodžiai jį ploviau ir palikau džiūti saulėje. Maždaug bus švarus, nors priekinių sėdynių atlošų būklė pačio parolono nėra pati geriausia jau. O naujo paieškom ir užsakymais tai neužsiimsiu.
Na, lauks linksma dalis, kad uošvienė ar mama gražiai pasiūtų užvalkalus. Darbelis tikrai ne iš lengvųjų kai pažiūrėjau originalą, bet kadangi sėdynių man prireiks po pusmečio geriausiu atveju, tai viskas gerai Pasiūti tai viena, sudėti atgal irgi mokslas, jei kelias valandas ardžiau, įsivaizduoju, kad turėdamas visas reikalingas detales užtruksiu minimum visą dieną.
Pridedu kelias levos kokybės nuotraukas:
Bagažinės amortikai nelaiko, dar neardžiau išsiaiškinti ar jiems amen, ar kažkas sudėta ne taip.
Įdomi ta papildoma plokštė gale, nelabai suprantu jos paskirties... Sakė, kad originalas - netikiu.
Šiaip jau kilimą daugumoj atkėlęs buvau, tai pakankamai gerai išsilaikę viskas, netgi tos angos kur uždengiamos kažkokiu metaliuku (nežinau jo paskirties), tai net ir ten kiaurai neprarudyję, jau gerai
Ai nežinau, ką dar pasakyti, speedikas sugręžiotas kažkoks, po saugiklių bloku radau switchą kaip jet fighteryje, gal nosą jungia (panašiai per F&F buvo ), o gal tiesiog tas skirtas perjungti benzą ir dujas
#20
Posted 2014 August 09 - 21:34
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users