Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 309 GTI


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 33

#21 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2014 rugpjūčio 11 - 11:11

Sveiki,

norėjau pasiteirauti, gal kas pasakys, kokia čia dalis? Kaip vadinasi ir gal kas turi, nes tokia samadelka truputi :D?

Posted Image
Posted Image

Stovi tiesiai priešais oro srauto matuoklį:

Posted Image

Taip pat guma nuo oro filtro einanti būtent prie šitos dalies šiek tiek trūkusi, verta jaudintis ar galima ir taip palikti?

Posted Image

Oro padavimo plastmasė, ta kur priekyje prie kėbulo irgi ne visai sandari, neužsidaro normaliai, galvoju keisti ar tiesiog lipniaške apvynioti :) Pakeisčiau jei nebrangi ir varžtai atsisuktų, bet jau ne pirmas šioje mašinoje tiesiog sukasi laisva eiga ir nesiruošia atsisukti :)

Ir keletas random fotkių:

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Kadangi aš "žalias", nepykit už tūpus klausimus :) bandau pats išmokti kaip ką daryti.
  • 0

#22 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 rugpjūčio 11 - 11:23

duju skleistuvas ten.
  • 0

#23 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 rugpjūčio 11 - 11:26

Sveiki,

norėjau pasiteirauti, gal kas pasakys, kokia čia dalis? Kaip vadinasi ir gal kas turi, nes tokia samadelka truputi :D?

Posted Image
Posted Image

Dujų maišytuvas. Arba mašinoj buvę dujos, arba jos vis dar yra? Kadangi ne purkštukai, o maišytuvas, vadinas būtent pirmos arba antros kartos dujos.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#24 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2014 rugpjūčio 11 - 13:29

Supratau, dėkui :) Neturėjau prieš tai automobilio su tokia dujine įranga, grife nepamenu tokios dalies tai ir galvoju kas tai per daiktas. Dujos dar pusiau yra, neišoperuotos pilnai, bet bus pašalintos ;)
  • 0

#25 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2014 rugpjūčio 19 - 21:17

Šioks toks update. Buvau užsiėmęs tai daug nepasiekiau, bet ardymo darbuose judu į priekį :) Salonas jau pilnai kiek norėjau išrinktas, išsiaiškinta kurias dalis reikės pakeisti. Po kilimu visai gražus vaizdas apart kad po vairuotojo kojom buvo šiek tiek drėgmės, tai tokios rūdelės, kiaurai lyg ir nėra. pagaliau prisiverčiau nusiimti priekinį bamperį. Kadangi reikia nuimti ratą, kad prieiti prie varžtų, patikrinau ir amortikus, pardavėjas sakė, kad keitė - nesitiki... :( Tuo pačiu užduosiu klausimą: spyruoklės eina iškart virš rato, na ten milimetru klausimas, čia normalu? Gal dėl tokio prikolo ir važinėji kaip su vežimu? Trūksta vieno stiklo priešrūkiniui normalaus, gal kas turi? :) kai pirkau sakė neveikia normaliai priešrūkiniai tai technikinę ėjo užklijavęs juos. Kur ten veiks, puse laidu nepajungta. P.S. jei kam įdomu, tai šitas pežas praėjo TA be menkiausio trūkumo :D sure sure... vien jau, kad dujos yra, nors tech pase nėra, priešrūkiniai lipniaške apklijuoti, lempos skirtingos, nesireguliavo aukštis vienoje, posūkis su lipniaške pritvirtintas, iš vidaus lempų aukštis nesireguliuoja, amortikų nerasta ir t.t. :D Taip pat farkopo išoperavimas įgauna pagreitį, liko vos keli nepasiduodantys varžtai ir pežas pajaus dietos rezultatą :) Ir dą klausimas, kaip nuimti zapaskės laikiklį? Pjauti jį ar yra koks būdas, kolkas neradau, nes tamsu jau buvo, gal koks varžtas yra. Sistema čiuju vienoda 205/405/309. Kas turit 309 dalių arba 205 variklio (oro paėmimo plastmasės, guminio vamzdžio, nuo oro srauto matuoklio link filtro einantį vamzdį, rašykite :)
  • 0

#26 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2014 rugpjūčio 23 - 18:52

Dar šiek tiek vienas padiskutuosiu... Galinis sparnas, kaip Bivainis sakė, galima be dažymo sutvarkyti, padariau dar blogiau su plaktuku bandant šiek tiek atitiesint (nežinau, kas šovė į galvą, bet tiek jau to, nedidelė bėda palyginus su kitom). Dažniausiai prieš darydamas kažką pasidomiu, bet šiuo atveju to nepadariau... Taigi, atjungus dujas, sujungus atgal antifryzo šlangas, pašalinus kitus su dujom susijusius komponentus nusprendžiau išmėginti ar automobilis kuriasi :D akivaizdus atsakymas, kad ne. Bet net ne tame problema, prijungus akuma, pasukus raktelį, visos lemputės užsidega kaip priklauso, tada imobilaizeri aktyvuoju, viskas čiki, pasukus raktelį starteris vieną kartą prasisuka ir tada užgęsta viskas mašinom, suk rakteli nesukęs, jokio efekto. Atjungi akumą, vėl prijungi, kartą prasisuka, užgęsta ir 0 efekto. Tuo viskas nesibaigė, pamėginau dar kartą atjungti akumą, tada pajungiau jį, pradėjo sklisti neaiškios kilmės garsai kažkur netoli saugiklių iš salono ir ventiliatorius radiatoriaus pradėjo suktis super furiously. Pabijojęs ko nors nesudeginti atjungiau, vėl pajungiau, same shizzle. Kam nors kyla minčių kas tai galėtų įtakoti? Man tai viena mintis, kad salonas gan neblogai išdarkytas ir daug elektros atjungta, bet kompas, rėlės ir kiti pričindalai pajungti. Kita mintis, kad vis dėlto reikia provodkę irgi patvarkyti ir atgal ką nors sujungti, ne tik nuo dujų atjungti? Na, bus matyti, jei kas turi kokių idėjų tai mielai išklausysiu. Iš linksmosios pusės: 1. Dujos "išimtos" pilnai. 2. Farkopas nuimtas. 3. Mašina iš išorės išdarinėta tiek kiek norėjau, liks valymo, virinimo, dalių pirkimo, siuvimo darbeliai ir rinksiu atgal po truputi. Tuo tarpu bandysim variklį prikelti, važiuokle pasitvarkyti (jei reikia, kyla įtarimas, kad per aukštos padangos kaltos dėl nesklandumų kylančių važiuojant), stabdžius atgaivinti (mažu koks master cylinder parėjęs). Kolkas viskas geru tempu juda, žiūrėsim kaip bus toliau, tik šiandien nusivyliau savim, kad sparną apgadinau, teks špakliaus truputi dėti (tokių darbų irgi nesu atlikęs, tai pradžioj bandysiu su durim arba kapotu, kurie šiaip ar taip blogiau nebeatrodys) ir variklis nesikuria :(
  • 0

#27 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2014 rugpjūčio 24 - 12:11

Jei prireiktu turiu bagazines amortikus nuo ZX'o, gal tiktu ir cia. Nu ir aisku turiu papigiai visa ZX'o bamperi su priesrukiniais, galetum bandyti prisitaikyti. Forma ju kaip 205to, tik skiriasi tvirtinimas, pas ZX'a tvirtinasi i gala, pas 205ta i apacia. R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 rugsėjo 27 - 12:02

Ne jūs man tą bamperį iš siūlėt pernai spalio mėnesį? :hmm:
Šiam bolidui https://www.dropbox....Ba/IMG_5173.JPG

Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 rugsėjo 27 - 12:02

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 Virzin

Virzin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 104
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 3008,renault grand espace IV

Parašyta 2014 rugsėjo 27 - 13:19

Dar šiek tiek vienas padiskutuosiu...

Galinis sparnas, kaip Bivainis sakė, galima be dažymo sutvarkyti, padariau dar blogiau su plaktuku bandant šiek tiek atitiesint (nežinau, kas šovė į galvą, bet tiek jau to, nedidelė bėda palyginus su kitom). Dažniausiai prieš darydamas kažką pasidomiu, bet šiuo atveju to nepadariau...
Taigi, atjungus dujas, sujungus atgal antifryzo šlangas, pašalinus kitus su dujom susijusius komponentus nusprendžiau išmėginti ar automobilis kuriasi :D akivaizdus atsakymas, kad ne. Bet net ne tame problema, prijungus akuma, pasukus raktelį, visos lemputės užsidega kaip priklauso, tada imobilaizeri aktyvuoju, viskas čiki, pasukus raktelį starteris vieną kartą prasisuka ir tada užgęsta viskas mašinom, suk rakteli nesukęs, jokio efekto. Atjungi akumą, vėl prijungi, kartą prasisuka, užgęsta ir 0 efekto. Tuo viskas nesibaigė, pamėginau dar kartą atjungti akumą, tada pajungiau jį, pradėjo sklisti neaiškios kilmės garsai kažkur netoli saugiklių iš salono ir ventiliatorius radiatoriaus pradėjo suktis super furiously. Pabijojęs ko nors nesudeginti atjungiau, vėl pajungiau, same shizzle. Kam nors kyla minčių kas tai galėtų įtakoti? Man tai viena mintis, kad salonas gan neblogai išdarkytas ir daug elektros atjungta, bet kompas, rėlės ir kiti pričindalai pajungti. Kita mintis, kad vis dėlto reikia provodkę irgi patvarkyti ir atgal ką nors sujungti, ne tik nuo dujų atjungti? Na, bus matyti, jei kas turi kokių idėjų tai mielai išklausysiu.

Iš linksmosios pusės:
1. Dujos "išimtos" pilnai.
2. Farkopas nuimtas.
3. Mašina iš išorės išdarinėta tiek kiek norėjau, liks valymo, virinimo, dalių pirkimo, siuvimo darbeliai ir rinksiu atgal po truputi.

Tuo tarpu bandysim variklį prikelti, važiuokle pasitvarkyti (jei reikia, kyla įtarimas, kad per aukštos padangos kaltos dėl nesklandumų kylančių važiuojant), stabdžius atgaivinti (mažu koks master cylinder parėjęs). Kolkas viskas geru tempu juda, žiūrėsim kaip bus toliau, tik šiandien nusivyliau savim, kad sparną apgadinau, teks špakliaus truputi dėti (tokių darbų irgi nesu atlikęs, tai pradžioj bandysiu su durim arba kapotu, kurie šiaip ar taip blogiau nebeatrodys) ir variklis nesikuria :(

galiu padovanot 309 gti prikines restauruotas sakes
  • 0
Mob. 8-615-54248 Kaunas

#30 Cheinikas

Cheinikas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.047
  • Vieta:205 GTi factory, Lithuania
  • Automobilis:Peugeot 205 VTS, 407 SW

Parašyta 2014 rugsėjo 28 - 10:52

Dar šiek tiek vienas padiskutuosiu...

Galinis sparnas, kaip Bivainis sakė, galima be dažymo sutvarkyti, padariau dar blogiau su plaktuku bandant šiek tiek atitiesint (nežinau, kas šovė į galvą, bet tiek jau to, nedidelė bėda palyginus su kitom). Dažniausiai prieš darydamas kažką pasidomiu, bet šiuo atveju to nepadariau...
Taigi, atjungus dujas, sujungus atgal antifryzo šlangas, pašalinus kitus su dujom susijusius komponentus nusprendžiau išmėginti ar automobilis kuriasi :D akivaizdus atsakymas, kad ne. Bet net ne tame problema, prijungus akuma, pasukus raktelį, visos lemputės užsidega kaip priklauso, tada imobilaizeri aktyvuoju, viskas čiki, pasukus raktelį starteris vieną kartą prasisuka ir tada užgęsta viskas mašinom, suk rakteli nesukęs, jokio efekto. Atjungi akumą, vėl prijungi, kartą prasisuka, užgęsta ir 0 efekto. Tuo viskas nesibaigė, pamėginau dar kartą atjungti akumą, tada pajungiau jį, pradėjo sklisti neaiškios kilmės garsai kažkur netoli saugiklių iš salono ir ventiliatorius radiatoriaus pradėjo suktis super furiously. Pabijojęs ko nors nesudeginti atjungiau, vėl pajungiau, same shizzle. Kam nors kyla minčių kas tai galėtų įtakoti? Man tai viena mintis, kad salonas gan neblogai išdarkytas ir daug elektros atjungta, bet kompas, rėlės ir kiti pričindalai pajungti. Kita mintis, kad vis dėlto reikia provodkę irgi patvarkyti ir atgal ką nors sujungti, ne tik nuo dujų atjungti? Na, bus matyti, jei kas turi kokių idėjų tai mielai išklausysiu.

Iš linksmosios pusės:
1. Dujos "išimtos" pilnai.
2. Farkopas nuimtas.
3. Mašina iš išorės išdarinėta tiek kiek norėjau, liks valymo, virinimo, dalių pirkimo, siuvimo darbeliai ir rinksiu atgal po truputi.

Tuo tarpu bandysim variklį prikelti, važiuokle pasitvarkyti (jei reikia, kyla įtarimas, kad per aukštos padangos kaltos dėl nesklandumų kylančių važiuojant), stabdžius atgaivinti (mažu koks master cylinder parėjęs). Kolkas viskas geru tempu juda, žiūrėsim kaip bus toliau, tik šiandien nusivyliau savim, kad sparną apgadinau, teks špakliaus truputi dėti (tokių darbų irgi nesu atlikęs, tai pradžioj bandysiu su durim arba kapotu, kurie šiaip ar taip blogiau nebeatrodys) ir variklis nesikuria :(

galiu padovanot 309 gti prikines restauruotas sakes

imu dovanu sakes :)
Dar ir alaus padovanosiu :)
  • 0

Peugeot 205 VTS - Juodulys


#31 Virzin

Virzin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 104
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 3008,renault grand espace IV

Parašyta 2014 rugsėjo 28 - 12:03

Dar šiek tiek vienas padiskutuosiu...

Galinis sparnas, kaip Bivainis sakė, galima be dažymo sutvarkyti, padariau dar blogiau su plaktuku bandant šiek tiek atitiesint (nežinau, kas šovė į galvą, bet tiek jau to, nedidelė bėda palyginus su kitom). Dažniausiai prieš darydamas kažką pasidomiu, bet šiuo atveju to nepadariau...
Taigi, atjungus dujas, sujungus atgal antifryzo šlangas, pašalinus kitus su dujom susijusius komponentus nusprendžiau išmėginti ar automobilis kuriasi :D akivaizdus atsakymas, kad ne. Bet net ne tame problema, prijungus akuma, pasukus raktelį, visos lemputės užsidega kaip priklauso, tada imobilaizeri aktyvuoju, viskas čiki, pasukus raktelį starteris vieną kartą prasisuka ir tada užgęsta viskas mašinom, suk rakteli nesukęs, jokio efekto. Atjungi akumą, vėl prijungi, kartą prasisuka, užgęsta ir 0 efekto. Tuo viskas nesibaigė, pamėginau dar kartą atjungti akumą, tada pajungiau jį, pradėjo sklisti neaiškios kilmės garsai kažkur netoli saugiklių iš salono ir ventiliatorius radiatoriaus pradėjo suktis super furiously. Pabijojęs ko nors nesudeginti atjungiau, vėl pajungiau, same shizzle. Kam nors kyla minčių kas tai galėtų įtakoti? Man tai viena mintis, kad salonas gan neblogai išdarkytas ir daug elektros atjungta, bet kompas, rėlės ir kiti pričindalai pajungti. Kita mintis, kad vis dėlto reikia provodkę irgi patvarkyti ir atgal ką nors sujungti, ne tik nuo dujų atjungti? Na, bus matyti, jei kas turi kokių idėjų tai mielai išklausysiu.

Iš linksmosios pusės:
1. Dujos "išimtos" pilnai.
2. Farkopas nuimtas.
3. Mašina iš išorės išdarinėta tiek kiek norėjau, liks valymo, virinimo, dalių pirkimo, siuvimo darbeliai ir rinksiu atgal po truputi.

Tuo tarpu bandysim variklį prikelti, važiuokle pasitvarkyti (jei reikia, kyla įtarimas, kad per aukštos padangos kaltos dėl nesklandumų kylančių važiuojant), stabdžius atgaivinti (mažu koks master cylinder parėjęs). Kolkas viskas geru tempu juda, žiūrėsim kaip bus toliau, tik šiandien nusivyliau savim, kad sparną apgadinau, teks špakliaus truputi dėti (tokių darbų irgi nesu atlikęs, tai pradžioj bandysiu su durim arba kapotu, kurie šiaip ar taip blogiau nebeatrodys) ir variklis nesikuria :(

galiu padovanot 309 gti prikines restauruotas sakes

imu dovanu sakes :)
Dar ir alaus padovanosiu :)

ok.
  • 0
Mob. 8-615-54248 Kaunas

#32 cannibal

cannibal
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:Peugeot 309 GTi 1991

Parašyta 2014 rugsėjo 28 - 12:27

Tai kaip cia siulo sakes padovanoti 309 GTI, o nori pasiimti ne temos automobilio savininkas?
  • 0
Ieskomas

#33 eseck

eseck
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 34
  • Automobilis:309 GTI Phase II

Parašyta 2014 rugsėjo 28 - 12:40

Įdomumo dėlei, tai automobilį perleidau ponui Giedriui :) Pats ieškau sau kito išskirtinio automobilio, jeigu kas turite, rašykite PM. Pirmenybę teikiu iki 1990 metų pagamintiems galu varomiems (arba awd, kurių nedaug yra tokių) 2 durų automobiliams (e.g. Nissan Silvia, 300zx, Porsche 944). Žinau, kad vienas iš klubiečių turi seną datsuną, bet nepamenu kas :shy:
  • 0

#34 cannibal

cannibal
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5
  • Automobilis:Peugeot 309 GTi 1991

Parašyta 2014 rugsėjo 29 - 21:48

Aciu geram zmogui uz sakes!!!
  • 0
Ieskomas




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0