Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 HDI važiuojant trūkčioja, šokinėja apsukos...


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 4

#1 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 rugpjūčio 08 - 18:57

Sveiki, vienas mano liūtų pradėjo ožiuotis (P406, 2.0 HDI 80 kW). Kartais (ne visada) važiuojant ima trūkčioti, kartais nei iš šio, nei iš to, net neliečiant akseleratoriaus pedalo (laisva pavara) pradeda "gazuotis" ir šokinėti apsukos (pakyla iki 2,5-3,5 tūkst.), kartais, važiuojant žema pavara, užgesta. Gal turit kokių idėjų?
  • 0

#2 arthuras

arthuras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 539
  • Vieta:Marijos žemė
  • Automobilis:Peugeot 407 2.0 HDI SW+Citroen C3 1.4 i

Parašyta 2014 rugpjūčio 09 - 07:34

Paprasčiausiais variantas - žiūrėkis ar oro negaudo, jei kažkas buvo ardyta. O paskui oro srauto matuoklė, slegio reguliatorius.
  • 0
arthuras

Nuotrauka

#3 mk531

mk531
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 164
  • Vieta:ISPANIJA
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO

Parašyta 2014 rugpjūčio 12 - 12:59

Nekuriant naujos temos... Mano liuta uzvedus apsukos buna apie 800 ir matosi kaip apsuku rodiklele sokineja. Vos pajudejus ir sustojus pakyla iki 1300 ir laikosi. Siektiek pavazinejus nukrenta iki 1000 o kartais vel 1300 laiko. Gali buti kad ausinimo skyscio sensorius durniuoja? Apsinese kontaktai ar pan.?
  • 0

#4 Edvardas307

Edvardas307
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 9
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2014 rugpjūčio 14 - 23:11

Sveiki turejau tokia pat problema. beda ira tame kad dingst arba padideja varza kur yra minuso kontaktai tarp variklio ir kebulo ju yra 6 ir pasikeicia ju parametrai. sprendimas bedos yra toks: akseleratoriaus reostato kisuka ateina geltonas laidas (tai peugeot automobiliuose yra minusas) reikia nuvaliti izoliazija pries kistuka nuo laido ir ji sujungti su minusiniu gnybtu nuo akumuliatoriaus. man padejo jau 180000 be problemu :)
  • 0

#5 evbi

evbi
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 319
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A6, Peugeot 406

Parašyta 2014 rugpjūčio 14 - 23:34

Sveiki turejau tokia pat problema. beda ira tame kad dingst arba padideja varza kur yra minuso kontaktai tarp variklio ir kebulo ju yra 6 ir pasikeicia ju parametrai. sprendimas bedos yra toks: akseleratoriaus reostato kisuka ateina geltonas laidas (tai peugeot automobiliuose yra minusas) reikia nuvaliti izoliazija pries kistuka nuo laido ir ji sujungti su minusiniu gnybtu nuo akumuliatoriaus. man padejo jau 180000 be problemu :)

Labai ačiū už informaciją! Gal nereikės aklai kaitalioti visko iš eilės, pradedant oro srauto matuokle ir baigiant kuro slėgio reguliatorium... :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0