Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Noriu nusiimti P607 turbiną


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 10:21

Sveiki,orai atvėso,tapo įmanoma dirbti garaže. Reiktų nuimti turbiną ,nes kartais jau ir tepaliuko smarvės tenka pauostyti ir pastaroji sunkiai beišspaudžia reikiamą slėgį. Variklis RHR 100 KW. Pradžiai apžiūrai o gal ir restauracijai. Tik va,su motorais nedaug patirties turiu. Tad klausimai žinantiems ir norintiems pasidalinti patirtimi: Garaže turiu duobę ir šiek tiek įrankių. Gal kas yra susidūręs su tokio variklio turbinos nuėmimu? Į kokius niunsus turėčiau atsižvelgti,gal kas turite kokia nuorodą į turbos nuėmimo procedūrą ar pan. Priėjimas nežinančiam tikrai ne koks. Dėkui.
  • 0

#2 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 12:31

Baisus darbas kiek zinau. Uztruksi turbtu gera diena kol nuimsi :) As mokejau uz darba 400 atrodo litu uz numeima-uzdejima.
  • 0

#3 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 13:43

Baisus darbas kiek zinau. Uztruksi turbtu gera diena kol nuimsi :) As mokejau uz darba 400 atrodo litu uz numeima-uzdejima.

Kad darbas nemenkas,-numanau,bet kol laikas manęs nespaudžia,tai galiu krapštytis nors ir kelias dienas. ( yra pakaitinis automobilis). 400 pinigų yra nemažai. Turiu patirties,kai keičiau pakaitinimo žvakes.(Beveik) visi šaukė,kad šitam varikliui tai misija beveik neįmanoma,tačiau atsirado vienas vaikis,kuris pirmą kart susidūręs su tokiu varikliu ir visai nesikeikdamas tai padarė per 45 minutes....Pats šalia stovėjau.Iš gyvenimo-išankstinės nuostatos yra BLOGIS. Atmetus jas,viskas darosi daug paprasčiau. Tai liečia tiek :pug: turėtojus,tai turėtų liesti ir remontininkus. Nėra tas prancūziškas baubas toks baisus,kaip apie jį kalba autoremontininkai. Detalės dėvisi visiems automobiliams,-ar tai yra DAS AUTO ar kuris kitas. Paprasčiausiai DAS AUTO dominuoja rinkoje,todėl meistrai ir turi daugiau patirties remontuodami tokius auto. O ko nežino-tai "G-NO." Ne visiems ,žinoma. Tik degradams,kuriems tobulėjimas yra TABU. Esu Klaipėdoj sutikęs ir tokių,kurie net nepaklausę kokio remonto reiks,aiškina tik jiems patiems suprantamas tiesas apie prancūzų auto. Juokas pro ašaras,kai bandai įsivaizduoti,kas dedasi tokių meistrų smegeninėse.
Dabar prie temos. Norėčiau turbą nusiimti pats,kadangi,kaip supratau,Klaipėdoje nelabai kas užsiima jų remontu. Gal teks važiuoti kaunan ar kur kitur.
  • 0

#4 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 14:05

Nemanau kad ten jau baisiai sudetingas darbelis.
Visas darbas tampa lengvas kai turi "atatinkamus" irankius, kad apeiti kai kuriuos mazgus.
Nueisi i garažą, apžiurėsi koks priejimas, ko reikia, ir suprasi kad tai visai nesunku.
Lankstus junginiai tarp "galvučiu" ir terkšles prailgintuvu kruvos žymiai palengvina darbus.
Dabar jau ir pačiam kartais keista, kaip čia man ankščiau buvo "nedašute" tokiu niekalu susipirkti, dabar kad varžtą koki atsukti rankas kišu i vidu tik kad "galvute" užmauti ant varžto/veržles, o suku sau ramiai rankas laikydamas virš variklio :wh:


Jeigu tokia tai tikrai nesunku.
Posted Image

Šį pranešimą redagavo Creator: 2014 rugpjūčio 21 - 14:08

  • 0

#5 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 14:24

Stai prasom pilna instrukcija, sekmes darbuose :)

https://drive.google...dit?usp=sharing
  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#6 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 14:37

As ir nesakau, kad darbas neimanomas ar kazkas pansaus, tik perspejau, kad nusiteik uzsiimti pusdieni su ardymu. Beje, aciu uz instrukcijas, gal dar galima butu gauti sitam varikliui, EGR ausintuvo nuemimo instrukcija? :ax: Del visa ko. B)
  • 0

#7 lin18

lin18
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 204
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 15:01

As ir nesakau, kad darbas neimanomas ar kazkas pansaus, tik perspejau, kad nusiteik uzsiimti pusdieni su ardymu.
Beje, aciu uz instrukcijas, gal dar galima butu gauti sitam varikliui, EGR ausintuvo nuemimo instrukcija? :ax: Del visa ko. B)

5-6 puslapyje kiek parodyta tiek yra, nes atskiro manualo būtent ausintuvui egr nera.
  • 0

Peugeot 607 2.2Hdi 2001m

Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m

Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m

Peugeot 208 1.4Hdi 2014m


#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 15:45

Sitam varikliui nera taip baisu pas 407, pas 607 dar daugiau vietos, na bet kai tas variklis idetas pas trumpanosiiii 307-ta... :) tada patikekit priejimas wajetau...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 03:18

Dėkui visiems,atsiliepusiems į mano pagalbos šauksmą. Reiks kurią dieną panerti po mašina apsičiupinėti, kokių įrankių reiks. Tiesa,gal kas dar galite bemaž apie turbos restauravimo kainas info pametėti. O gal ir naudotos gyvos kiek kainuoja.
  • 0

#10 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 08:36

sako priklauso nuo restauravimo darbu, bet butent tokio variklio kai garretta restauravau turbo servise, tai sumokejau pries pora metu apie 1400 atrodo litu. Nes kiek sake turboservisas, tai tik kevalas buvo likes sveikas. Vidurius visus keite (beje, uzsikisusio fapo pasekme tas turbo remontas :().

Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 rugpjūčio 22 - 08:37

  • 0

#11 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 09:32

sako priklauso nuo restauravimo darbu, bet butent tokio variklio kai garretta restauravau turbo servise, tai sumokejau pries pora metu apie 1400 atrodo litu. Nes kiek sake turboservisas, tai tik kevalas buvo likes sveikas. Vidurius visus keite (beje, uzsikisusio fapo pasekme tas turbo remontas :().

Na,su FAP_u atsisveikinau išgirdęs pirmą signalą apie depolution faultus. Buvo pasikišęs,bet dar kiaurai matyti ėjo. Mane neramina mėlynas dūmas ilgiau pasivažinėjus mieste . Tipiška svylančio tepalo smarvė,mėlynas dūmas,bet pakanka 10 min prasilėkti užmiestyje,viskas OK. Kaip suprantu dusliarkėje kaupiasi kažkiek tepaliuko,ilgiau pavažinėjus duslintuvas įkaista iki tepalo degimo temperatūros ir toliau jau aišku...Užmiestyje degimo procesas vyksta sparčiau. Po to vėl kažkurį laiką ramu. Taip jau gal pusmetis,progreso ryškaus nepastebiu,bet pats faktas neramina. Turėjau atostogas per pačius karščius,tai pats supranti,noro kapstytis nebuvo jokio...Prie jūros daug maloniau,juo lab ,kad ir vanduo buvo pakankamai šiltas ir švarus.
Tiesa ,gal esi domėjęsis pilnai restauruotos turbos pirkimu iš čekijos ? Ten kažkur apie 850 LT pinigais kainuoja. Ir tipo dar garantiją duoda pusmečiui.

Šį pranešimą redagavo gau173: 2014 rugpjūčio 22 - 09:35

  • 0

#12 Provocateur

Provocateur
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 348
  • Vieta:MEMEL
  • Automobilis:Seat Ibiza ST 2012

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 10:05

O tai kam tada Cekija ? allegro.pl pilna turbinu nuo 800 zlotu restauruotu. Bet kuo tais as tokiais dalykais nepasitykiu. Gal jie surenka garaze ant taburetes su kinietisku kartridzu be jokio balansavimo ( o greiciausia taip ir yra ). O del cekiskos ar lenkiskos garantijos - tai net nejuokinga... Siuntimai kainuos daugiau negu cia vietoj padaryti.
  • 0
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012

#13 spekulentas

spekulentas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 220
  • Automobilis:keli << ir s2k

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 14:36

galiu pasiulyt gero stovio naudota: a) nuo 2005 - 2006m masinos su ~200 k km rida b ) nuo 2007 - 2008m masinos su <100 k km rida c) nuo 2012m masinos su ~20 k km rida + nemokamas patarimas keiciant paciam, pasigooglink, lygtais turboserviso ar kazkurios kitos tuo paciu uzsiimancios firmos puslapi yra labia gerai aprasyta ka reikia padaryti kad tik idejus nesugadinti geros turbos (t.y. sutepti pries dedant, pries uzkuriant atjungti purkstukus kad eitusi tik prasukti starteriu kol pilnai susiteps turbina...)

Šį pranešimą redagavo spekulentas: 2014 rugpjūčio 22 - 14:36

  • 0
Parduodami PSA dalimis:
ardomi automobiliai
Kaunas 8677 544 penki 0

#14 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 15:01

galiu pasiulyt gero stovio naudota:
a) nuo 2005 - 2006m masinos su ~200 k km rida
b ) nuo 2007 - 2008m masinos su <100 k km rida
c) nuo 2012m masinos su ~20 k km rida
+ nemokamas patarimas keiciant paciam, pasigooglink, lygtais turboserviso ar kazkurios kitos tuo paciu uzsiimancios firmos puslapi yra labia gerai aprasyta ka reikia padaryti kad tik idejus nesugadinti geros turbos (t.y. sutepti pries dedant, pries uzkuriant atjungti purkstukus kad eitusi tik prasukti starteriu kol pilnai susiteps turbina...)

Įmesk kontaktus ir kitą info į PM. Pasiūlymai domina.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0