Noriu nusiimti P607 turbiną
#1
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 10:21
#2
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 12:31
#3
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 13:43
Kad darbas nemenkas,-numanau,bet kol laikas manęs nespaudžia,tai galiu krapštytis nors ir kelias dienas. ( yra pakaitinis automobilis). 400 pinigų yra nemažai. Turiu patirties,kai keičiau pakaitinimo žvakes.(Beveik) visi šaukė,kad šitam varikliui tai misija beveik neįmanoma,tačiau atsirado vienas vaikis,kuris pirmą kart susidūręs su tokiu varikliu ir visai nesikeikdamas tai padarė per 45 minutes....Pats šalia stovėjau.Iš gyvenimo-išankstinės nuostatos yra BLOGIS. Atmetus jas,viskas darosi daug paprasčiau. Tai liečia tiek turėtojus,tai turėtų liesti ir remontininkus. Nėra tas prancūziškas baubas toks baisus,kaip apie jį kalba autoremontininkai. Detalės dėvisi visiems automobiliams,-ar tai yra DAS AUTO ar kuris kitas. Paprasčiausiai DAS AUTO dominuoja rinkoje,todėl meistrai ir turi daugiau patirties remontuodami tokius auto. O ko nežino-tai "G-NO." Ne visiems ,žinoma. Tik degradams,kuriems tobulėjimas yra TABU. Esu Klaipėdoj sutikęs ir tokių,kurie net nepaklausę kokio remonto reiks,aiškina tik jiems patiems suprantamas tiesas apie prancūzų auto. Juokas pro ašaras,kai bandai įsivaizduoti,kas dedasi tokių meistrų smegeninėse.Baisus darbas kiek zinau. Uztruksi turbtu gera diena kol nuimsi As mokejau uz darba 400 atrodo litu uz numeima-uzdejima.
Dabar prie temos. Norėčiau turbą nusiimti pats,kadangi,kaip supratau,Klaipėdoje nelabai kas užsiima jų remontu. Gal teks važiuoti kaunan ar kur kitur.
#4
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 14:05
Visas darbas tampa lengvas kai turi "atatinkamus" irankius, kad apeiti kai kuriuos mazgus.
Nueisi i garažą, apžiurėsi koks priejimas, ko reikia, ir suprasi kad tai visai nesunku.
Lankstus junginiai tarp "galvučiu" ir terkšles prailgintuvu kruvos žymiai palengvina darbus.
Dabar jau ir pačiam kartais keista, kaip čia man ankščiau buvo "nedašute" tokiu niekalu susipirkti, dabar kad varžtą koki atsukti rankas kišu i vidu tik kad "galvute" užmauti ant varžto/veržles, o suku sau ramiai rankas laikydamas virš variklio
Jeigu tokia tai tikrai nesunku.
Šį pranešimą redagavo Creator: 2014 rugpjūčio 21 - 14:08
#5
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 14:24
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#6
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 14:37
#7
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 15:01
5-6 puslapyje kiek parodyta tiek yra, nes atskiro manualo būtent ausintuvui egr nera.As ir nesakau, kad darbas neimanomas ar kazkas pansaus, tik perspejau, kad nusiteik uzsiimti pusdieni su ardymu.
Beje, aciu uz instrukcijas, gal dar galima butu gauti sitam varikliui, EGR ausintuvo nuemimo instrukcija? Del visa ko.
Peugeot 607 2.2Hdi 2001m
Peugeot 407SW 2.0Hdi 2005m
Peugeot 307SW 2.0Hdi 2004m
Peugeot 208 1.4Hdi 2014m
#8
Parašyta 2014 rugpjūčio 21 - 15:45
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#9
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 03:18
#10
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 08:36
Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2014 rugpjūčio 22 - 08:37
#11
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 09:32
Na,su FAP_u atsisveikinau išgirdęs pirmą signalą apie depolution faultus. Buvo pasikišęs,bet dar kiaurai matyti ėjo. Mane neramina mėlynas dūmas ilgiau pasivažinėjus mieste . Tipiška svylančio tepalo smarvė,mėlynas dūmas,bet pakanka 10 min prasilėkti užmiestyje,viskas OK. Kaip suprantu dusliarkėje kaupiasi kažkiek tepaliuko,ilgiau pavažinėjus duslintuvas įkaista iki tepalo degimo temperatūros ir toliau jau aišku...Užmiestyje degimo procesas vyksta sparčiau. Po to vėl kažkurį laiką ramu. Taip jau gal pusmetis,progreso ryškaus nepastebiu,bet pats faktas neramina. Turėjau atostogas per pačius karščius,tai pats supranti,noro kapstytis nebuvo jokio...Prie jūros daug maloniau,juo lab ,kad ir vanduo buvo pakankamai šiltas ir švarus.sako priklauso nuo restauravimo darbu, bet butent tokio variklio kai garretta restauravau turbo servise, tai sumokejau pries pora metu apie 1400 atrodo litu. Nes kiek sake turboservisas, tai tik kevalas buvo likes sveikas. Vidurius visus keite (beje, uzsikisusio fapo pasekme tas turbo remontas ).
Tiesa ,gal esi domėjęsis pilnai restauruotos turbos pirkimu iš čekijos ? Ten kažkur apie 850 LT pinigais kainuoja. Ir tipo dar garantiją duoda pusmečiui.
Šį pranešimą redagavo gau173: 2014 rugpjūčio 22 - 09:35
#12
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 10:05
#13
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 14:36
Šį pranešimą redagavo spekulentas: 2014 rugpjūčio 22 - 14:36
#14
Parašyta 2014 rugpjūčio 22 - 15:01
Įmesk kontaktus ir kitą info į PM. Pasiūlymai domina.galiu pasiulyt gero stovio naudota:
a) nuo 2005 - 2006m masinos su ~200 k km rida
b ) nuo 2007 - 2008m masinos su <100 k km rida
c) nuo 2012m masinos su ~20 k km rida
+ nemokamas patarimas keiciant paciam, pasigooglink, lygtais turboserviso ar kazkurios kitos tuo paciu uzsiimancios firmos puslapi yra labia gerai aprasyta ka reikia padaryti kad tik idejus nesugadinti geros turbos (t.y. sutepti pries dedant, pries uzkuriant atjungti purkstukus kad eitusi tik prasukti starteriu kol pilnai susiteps turbina...)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0