

Metai: '99 galas
Variklis: 3L 140kw benzinas/dujos
Transmisija: mechaninė
Komplektacija: odinis juodas salonas, elektrinės šildomos sėdynės su atmintim, kritulių daviklis, autopilotas, (!)veikianti klimato kontrolė, borto kompiuteris, originalūs R16 ratai, centrinis automatinis veidrodėlis, užsilenkiantys veidrodėliai (reikia ardyti ir pravalyti/sutepti, nes striginėja).
Atlikti darbai:
nupirkti R17 ratai;
lupa po bamperiu;
prie originalios magnetolos, vietoj CD changerio pajungtas YATOUR priedeliukas su USB, SD, AUX jungtim.
Greičių dėžė;
termostatas;
tepalai, filtrai;
visi nauji stabdžių diskai(trw);
visos naujos kaladėles;
visi nauji rankinio trosai;
bėgių trosai;
laisvos eigos vožtuvas;
nauji vandens ir oro temperaturiniai davikliai;
nauja babina (valeo), žvakės(ngk), žvaklaidžiai(bbž);
poto.. kaunas plaukia, Linas plaukia per Kauną, hidro smūgis -> lužęs švaistiklis -> kitas motoras. Prie to pačio, naujas sankabos diskas, nes jau keičiant dėžę, gailėjausi, kad nenusipirkau. Aišku, keistas pagr. diržas, generatoriaus diržas, guoliukai.


Planuojami darbai: map sensorius, pakeisti nutrūkusi vairuotojo sedynės atlenkimo troselį, surasti passenger air bag klaidą, generatoriaus diržo įtempėjas.
Įspudžiai: kaprizinga mašina. Ne viską išmanau, bet krapštytis patinka. Dabar labiausiai erzinantys dalykai: išmynus sankabą nuo apsukų svyravimo užgęstantis motoras ir cypiantys stabdžiai, nuo kurių jau buvau radęs vaistą, bet ir tie nebepadeda (kaladėles galinę dalį ištepti hermetiku, o visas vietas kur kaladėlė liečiasi su metalu - kreipiančiųjų tepaliuku). Max greitis, kaip ir nurodyta gamintojo - 235km/h.







