Luciferio 406coupe všeši 140kw
#1
Parašyta 2014 rugsėjo 03 - 15:13
Metai: '99 galas
Variklis: 3L 140kw benzinas/dujos
Transmisija: mechaninė
Komplektacija: odinis juodas salonas, elektrinės šildomos sėdynės su atmintim, kritulių daviklis, autopilotas, (!)veikianti klimato kontrolė, borto kompiuteris, originalūs R16 ratai, centrinis automatinis veidrodėlis, užsilenkiantys veidrodėliai (reikia ardyti ir pravalyti/sutepti, nes striginėja).
Atlikti darbai:
nupirkti R17 ratai;
lupa po bamperiu;
prie originalios magnetolos, vietoj CD changerio pajungtas YATOUR priedeliukas su USB, SD, AUX jungtim.
Greičių dėžė;
termostatas;
tepalai, filtrai;
visi nauji stabdžių diskai(trw);
visos naujos kaladėles;
visi nauji rankinio trosai;
bėgių trosai;
laisvos eigos vožtuvas;
nauji vandens ir oro temperaturiniai davikliai;
nauja babina (valeo), žvakės(ngk), žvaklaidžiai(bbž);
poto.. kaunas plaukia, Linas plaukia per Kauną, hidro smūgis -> lužęs švaistiklis -> kitas motoras. Prie to pačio, naujas sankabos diskas, nes jau keičiant dėžę, gailėjausi, kad nenusipirkau. Aišku, keistas pagr. diržas, generatoriaus diržas, guoliukai.
Planuojami darbai: map sensorius, pakeisti nutrūkusi vairuotojo sedynės atlenkimo troselį, surasti passenger air bag klaidą, generatoriaus diržo įtempėjas.
Įspudžiai: kaprizinga mašina. Ne viską išmanau, bet krapštytis patinka. Dabar labiausiai erzinantys dalykai: išmynus sankabą nuo apsukų svyravimo užgęstantis motoras ir cypiantys stabdžiai, nuo kurių jau buvau radęs vaistą, bet ir tie nebepadeda (kaladėles galinę dalį ištepti hermetiku, o visas vietas kur kaladėlė liečiasi su metalu - kreipiančiųjų tepaliuku). Max greitis, kaip ir nurodyta gamintojo - 235km/h.
#3
Parašyta 2014 rugsėjo 03 - 15:30
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#4
Parašyta 2014 rugsėjo 03 - 15:48
#5
Parašyta 2014 rugsėjo 03 - 15:54
Tu čia rimtai, ar juokauji?
#6
Parašyta 2014 rugsėjo 03 - 16:09
#7
Parašyta 2014 rugsėjo 03 - 16:18
#8
Parašyta 2014 rugsėjo 03 - 16:40
#9
Parašyta 2014 rugsėjo 04 - 06:57
#10
Parašyta 2014 rugsėjo 04 - 23:10
#11
Parašyta 2014 rugsėjo 07 - 21:30
#12
Parašyta 2014 rugsėjo 08 - 07:41
visi ta problema turi.... soniniu pagalviu problemas( as jas sprendziu atjungdamas akuma, istraukiu ikisu is naujo laidus po sedyne, pajungiu akuma ir buna ~2 menesiams ramu), plius "nuesta" odini salona sonuose kur visai ne oda o dermantinas, ir nesildoma kuri nors sedyne( pas mane vairuotojo ) nu ir dar lubu is vidaus prie stopo atsileipejima, bagazines amortikai( tinka nuo audi A8 tik reikia pora milimetru padildinti bumbulus)o su sedynes trosu turiu ir as problemu...dvi valandas krapsciausi, nieko nesigavo
Šį pranešimą redagavo ProstaKristis: 2014 rugsėjo 08 - 07:43
#13
Parašyta 2014 rugsėjo 08 - 07:54
Same shit here.. Kol salta tol cypauja, na bet pas mane cypia tik kai gazo duodi ar vaira uzverzi i kuria nors puse.. Siltai viskas super..Naujas generatoriaus dirželis, įtempėjas, abu guoliukai. Cypauja kaip išprotėjas ir nemažeja. Gal kas turi kokių minčių ar praktikoj kas nors panašaus buvo?
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2014 rugsėjo 08 - 07:55
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#14
Parašyta 2014 rugsėjo 08 - 07:57
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#15
Parašyta 2014 rugsėjo 08 - 08:18
O tai ne iki galo reik tempt? Ta prasme, ten kai vaiksto tas tempejas, turi ta rieve, tai as maniau, kad ten iki galo uztempt reik.Tai gal persistengete tempdami dirza?
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#16
Parašyta 2014 rugsėjo 08 - 09:43
#17
Parašyta 2014 rugsėjo 09 - 11:32
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#18
Parašyta 2014 rugsėjo 10 - 16:17
#19
Parašyta 2014 rugsėjo 10 - 16:22
Na, pirmi du nera baisus.. Bet kiek pamenu, kai turejau HDI, tai nebuvo jokio garso nieko, jau kai jis visiskai parejo, uzsiklynino vairas, pradejo dvokt guma ir eit garai is po kapoto. Aciu Die buvau prie pat namu.Liko tokie variantai: alkuninio škyvas susidėvėjas, vairo stiprintuvo guolis, adatiniai guoliai išdilę esantys itempėjo kranšteine, nors paskutinį variantą norėtųsi atmesti, nes keičiant motorą buvo žiūrėta jo būklė.
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#20
Parašyta 2014 rugsėjo 10 - 16:26
Turėjau tokią bėdą su ex 406. Problemos sprendimas paprastas - atjungiamas akumas, palaukiama kelias minutes, lendama po sėdyne, nupjaunamos oro pagalvių fiškės ir laidai sulituojami tiesiai (arba galima užpresuoti angaliukus ir sujungti su naujomis fiškėmis). Pajungiamas akumas ir problemos nebelieka visam laikui...visi ta problema turi.... soniniu pagalviu problemas( as jas sprendziu atjungdamas akuma, istraukiu ikisu is naujo laidus po sedyne, pajungiu akuma ir buna ~2 menesiams ramu), plius "nuesta" odini salona sonuose kur visai ne oda o dermantinas, ir nesildoma kuri nors sedyne( pas mane vairuotojo ) nu ir dar lubu is vidaus prie stopo atsileipejima, bagazines amortikai( tinka nuo audi A8 tik reikia pora milimetru padildinti bumbulus)
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0