Peršokti prie turinio


Nuotrauka

seni motorai ir turbo


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 AndrejusK

AndrejusK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 768
  • Vieta:Švenčionys - Nemenčinė - Vilnius
  • Automobilis:Mazda MX-6

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:06

Ponai, paaiskinkite man trumpai. Kaip yra su senais motorais ir turbinom? Ten gi kompas nieko nereguliuoja kaip kas. Uzveskite mane ant kelio su tokiom chalturom. Aciu. :)
  • 0
Pirma mašina Peugeot 406, 1.9 td, sedanas.

#2 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:12

google.com tave uzvestu ant kelio, as nesuprantu , negi taip sunku pasigooglinti, pilna tos info, jei jau uzduodi eilini klausima tai bent jau suformuluok ji taip kad butu galima atsakyti konkreciai, nes "seni motorai" tai nieko cia nepasako. dyzelis benzas dujos tave domina? bent jau kuro rusi nurodyk, poto galima bus kazka gal ir atsakyti, nes dabar atrodo kad klausi bile klaust.
  • 0

#3 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:20

Na... Kaip tau cia pasakius, ir ka reiskia seni varikliai? pas mane va buvo turbo, 97 metu. o variklis gaminmas buvo gal net ~90 metus nes buvo dedamas i 605... Realiai ten pagrindinis valdymas valdomas vakumu, tikiuosi neklystu taip sakydamas :) Kad tau butu aiskiau, Turbo veikia pastoviai, tik uvedus auto. Visos turbo veikia kinetines jegos principu. Zodziu esminis dalykas ten yra oro suspaudims, ir nesudegusiu duju grazinimas. atsidaryk youtube, ivesk how turbo works. manau aiskiau pasidarys. Beje, tikiesi kazka priburti??? as turedamas namie turbo, nekeliau rankos pries varikli, zinodamas jog pats nepribursi jog veiktu normaliai viskas... nes kolika perdaryti ne taip jau lengva + tepimas turbinai irgi turi buti atitinkamas, o ka jau kalbeti apie vamzdziu isvedziojima. Zodziu, pas tave kaip visada klausimu daug, kalbu daug, darbu 0.
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:43

Na... Kaip tau cia pasakius, ir ka reiskia seni varikliai?

pas mane va buvo turbo, 97 metu. o variklis gaminmas buvo gal net ~90 metus nes buvo dedamas i 605... Realiai ten pagrindinis valdymas valdomas vakumu, tikiuosi neklystu taip sakydamas :) Kad tau butu aiskiau, Turbo veikia pastoviai, tik uvedus auto. Visos turbo veikia kinetines jegos principu.

Zodziu esminis dalykas ten yra oro suspaudims, ir nesudegusiu duju grazinimas.

atsidaryk youtube, ivesk how turbo works. manau aiskiau pasidarys. Beje, tikiesi kazka priburti??? as turedamas namie turbo, nekeliau rankos pries varikli, zinodamas jog pats nepribursi jog veiktu normaliai viskas... nes kolika perdaryti ne taip jau lengva + tepimas turbinai irgi turi buti atitinkamas, o ka jau kalbeti apie vamzdziu isvedziojima.

Zodziu, pas tave kaip visada klausimu daug, kalbu daug, darbu 0.

Gerokai klaystat.
PSA boliduose TURBO valdymas vakuumu prasidėjo tik nuo HDi variklių. Iki tol turbo pati save puikiausiai valdė, t.y. wastegate aktuatorius veikė su šlangele iš pačios turbinos į jį ir esant viršlėgiui - atidaro sklendukę slėgiui pašalinti. Kita žarnelė iš kolektoriaus, interkūlerio ar kokios tai žarnos eina į siurblį ir ten valdo kuro padavimą nuo slėgio. Arba tai atlieka daviklis oro paėmimo žarnoje (Lucas EPIC variante)

Nebent kalbam apie dvilitrius turbo benzus, jų nečiupinau. Bet netikiu, kad ten buvo vakuuminiai aktuatoriai ir selenoidinis valdymas, turėtų būti ta pati sistema.

Aišku, kompiuterinis vakuuminis valdymas yra gerai galios ir ekonomijos atžvilgiu, bet viskas, kas su selenoidais ir kintama geometrija - nebėra taip paprasta ir patikima, kaip senosios sistemos.

Kic daikc yra tai, kad nesudegusių dujų turbina niekur negrąžina. Čia tamsta pamaišėte su EGR.
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 sieras206

sieras206
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.197
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 HDI, 406 2.0T , 106 1.5D

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 09:04

maniskiame turbo, buvo vakumine sistema, prie kurios ir jungiau (boost gauge) aisku ji jungiasi kitur, i specialu davikli esanti isiurbimo kolike. Bet turbo valdymas vakuumu buvo. Buvo 3 skritingos modifikacijos to pacio variklio, tad, gal pas men viena naujausiu, taip pat nesigincysiu... Zodziu, nesvarbu as manau. Nes vistiek Andrejus nieko nedarys, o google inforamcijos daugiau nei pas mus cia visus galvoje :) Andrejau, kaip man sakei jog "net jei ir ferraris butu dvejociau parduoti", zmogus sumokejo tiek kiek prasiau ir nesiderejo :) butum turejes dabar turbo uz gera kaina, nebutu reikeje tau nieko burti...
  • 0

Peugeot%20logo.gif

EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi


#6 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 09:16

vat butent kad nedarys, bent jau as netikiu kad darys.
  • 0

#7 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 10:31

Andrejus stebina vos ne kas diena :) Tai mid engine, tai voleliai, tai besisukanciu ratu poliravimai, o dabar se tau dar vienas planas chuliganas :) Nu sakykit ka norit, bet man smagu skaityt jo postus, nes tikrai ne kiekvienas sugalvos tokiu netradiciniu klausimu ir problemu sprendimo budu :)
  • 0

#8 deph

deph
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 196
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:407SW 2,0 HDI APD

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 11:12

O kas del besisukanciu ratu poliravimu? :hmm: pats siaip ratais neuzsiimu, bet daug kas yra pasakojes apie toki buda, ir bandes ne viena karta...nu ir nieko blogo cia, a?
  • 0

#9 PatsSauDievas

PatsSauDievas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 350
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 504 GL

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 12:05

O kas del besisukanciu ratu poliravimu? :hmm: pats siaip ratais neuzsiimu, bet daug kas yra pasakojes apie toki buda, ir bandes ne viena karta...nu ir nieko blogo cia, a?

As gi ir nesakau, kad tai blogai :)
  • 0

#10 Aborigen

Aborigen
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 102
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407sw 2.0l HDI 100kW

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 12:52

Kiekvienas grozi supranta savaip. Jeigu anderjui grazu su voleliu dazyta masina - tegu vazineja. Seis laikais visokiu idomybiu gali prisiziureti. Man pvz negrazu yra kai perdazo masina matiniais dazais, bet ziuriu tai populiareja, tai reiskia, kad kitiems patinka. Arba lipdukais apklijuoja, surudijusiomis dalimis, svarovskiais, tapetais, flomasteriais, plastelinu itt. Del variklio, tai kazkada ir pas mane buvo tokia mintis audi varikli imesti i laguna :P Paidomejau galimybemis, darbais, ziniomis kokiu reikia, o galų gale pasiskaiciavau ir atsakymas buvo aiskus - neapsimoka. Jeigu tada pradėčiau dometis kaip tokį projektą galima būtų padaryti pigiau, tai manau iki dabar stovetų ta laguna pas mane isrinkta garaze, o tolko jokio. Nors jeigu ir pavyktu, klausimas islieka ar su tokiu auto galetum normaliai vazinetis, nes kai keiti stock konstrukcija, tai turi ismanyti ta reikala geriau negu gamintojai ismano. Taigi reikia įvertinti ar tokie projektai atsiperka. O atsipirkimas yra: darbas (laikas) + pinigai = rezultas (patinka/nepatinka) PS jeigu rezultatas patinka tik tau, tai gal cia nera geras rezultatas. :hmm:
  • 0

#11 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 13:05

nu tarkim benzinini motora deti i 205, paemi is 406/605 turbinini 2ltr motora ir isidedi, ikisti gal ir pavyks ji daugiau maziau padauzius firewall'a ir landzeronus, bet kas toliau? dezes, pusasiu taikymai, vamzdynu, pravotkiu, interkuleriu kaisiojimai ir t.t. paskaiciuoji kiek reikes finansu, tipo motoras dalys ir t.t. tada ta suma padaugini maziausiai is 2, ir tada gali galvoti vis dar nori pradeti toki reikala ar ne, nesneku jau apie motorus kuriuose nebuvo standartiskai turbo, ten dar grazesni pinigai :D
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0