seni motorai ir turbo
#1
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:06
#2
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:12
#3
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:20
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#4
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 08:43
Gerokai klaystat.Na... Kaip tau cia pasakius, ir ka reiskia seni varikliai?
pas mane va buvo turbo, 97 metu. o variklis gaminmas buvo gal net ~90 metus nes buvo dedamas i 605... Realiai ten pagrindinis valdymas valdomas vakumu, tikiuosi neklystu taip sakydamas Kad tau butu aiskiau, Turbo veikia pastoviai, tik uvedus auto. Visos turbo veikia kinetines jegos principu.
Zodziu esminis dalykas ten yra oro suspaudims, ir nesudegusiu duju grazinimas.
atsidaryk youtube, ivesk how turbo works. manau aiskiau pasidarys. Beje, tikiesi kazka priburti??? as turedamas namie turbo, nekeliau rankos pries varikli, zinodamas jog pats nepribursi jog veiktu normaliai viskas... nes kolika perdaryti ne taip jau lengva + tepimas turbinai irgi turi buti atitinkamas, o ka jau kalbeti apie vamzdziu isvedziojima.
Zodziu, pas tave kaip visada klausimu daug, kalbu daug, darbu 0.
PSA boliduose TURBO valdymas vakuumu prasidėjo tik nuo HDi variklių. Iki tol turbo pati save puikiausiai valdė, t.y. wastegate aktuatorius veikė su šlangele iš pačios turbinos į jį ir esant viršlėgiui - atidaro sklendukę slėgiui pašalinti. Kita žarnelė iš kolektoriaus, interkūlerio ar kokios tai žarnos eina į siurblį ir ten valdo kuro padavimą nuo slėgio. Arba tai atlieka daviklis oro paėmimo žarnoje (Lucas EPIC variante)
Nebent kalbam apie dvilitrius turbo benzus, jų nečiupinau. Bet netikiu, kad ten buvo vakuuminiai aktuatoriai ir selenoidinis valdymas, turėtų būti ta pati sistema.
Aišku, kompiuterinis vakuuminis valdymas yra gerai galios ir ekonomijos atžvilgiu, bet viskas, kas su selenoidais ir kintama geometrija - nebėra taip paprasta ir patikima, kaip senosios sistemos.
Kic daikc yra tai, kad nesudegusių dujų turbina niekur negrąžina. Čia tamsta pamaišėte su EGR.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 09:04
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#6
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 09:16
#7
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 10:31
#8
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 11:12
#9
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 12:05
As gi ir nesakau, kad tai blogaiO kas del besisukanciu ratu poliravimu? pats siaip ratais neuzsiimu, bet daug kas yra pasakojes apie toki buda, ir bandes ne viena karta...nu ir nieko blogo cia, a?
#10
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 12:52
#11
Parašyta 2014 rugsėjo 23 - 13:05
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0