Sveiki, šian ryte užsidegė klaidos Depollution system faulty + Risk of particle filter blocking. Čia jau amen FAP'ui ar dar galima jį kaip nors pravalyti?
307 hdi risk of particle filter blocking pranešimas
#1
Parašyta 2014 spalio 03 - 07:10
#2
Parašyta 2014 spalio 03 - 08:19
Greiciausiai FAP'ui dar ne amen, bet EGR'ui taip, bent man tokias pat dvi klaidas mete kada EGR prie mirties buvo. Aisku 100% kur beda gali pasakyti tik diagnostika.
#3
Parašyta 2014 spalio 03 - 08:31
O kai pasikeitei EGR tau klaudos tokios nebemetė?
#4
Parašyta 2014 spalio 03 - 08:46
as EGR tiek FAP visai isprogramavau, bent praeita vasara Peugeot centre uz nauja EGR paprase 900 lt kaip matau esi is Vilniaus, siulyciau susirasti Taurius kontaktus ir susitarti del diagnostikos, ir bus aisku kas ir kodel pas taves streikuoja.
#5
Parašyta 2014 spalio 03 - 09:38
Mjo, brangus malonumas. O detalę galima nusipirkt tik pas oficialą?
#6
Parašyta 2014 spalio 03 - 09:39
Kam naujas EGR? Nusiperki šrote blogiausiu atveju padorios būklės ir gerai. Ar lakstot po 300k km į metus, kad reiktų būtinai naujos?
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#7
Parašyta 2014 spalio 03 - 09:59
ne, nelakstom, tik nieks neduos garantijos, kad iš šroto pirktas EGR nenusprogs po poros savaičių
#8
Parašyta 2014 spalio 03 - 10:36
o tavo auto kelintu metu? EGR gali ir ne pas oficialu atstova nusipirkti, bet kaina bus panasi... o pries keiciant ar perkant tai tikrai pirma pasidaryk diagnostika, nes [color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]Depollution system faulty nebutinai reiskia kad beda su FAP ar EGR, po tuo uzrasu daug bedu gali sleptis, jis tik bendro pobudzio informacinis kad turi beda[/color]
#9
Parašyta 2014 spalio 03 - 11:01
Auto 2007 metų; tiesiog antras pranešimas Risk of particle filter blocking gal kiek ir sufleruoja.
Aišku darysiuos diagnostiką, nes burt iš kavos tirščių nemoku...
#10
Parašyta 2014 spalio 03 - 20:26
Diagnostika parodė, kad FAP filtras užsikišęs. Įdomu ar dar bandyt jį kaip nors valyt, plaut, priverstinę regeneraciją daryt...
Nors važiuojant iš darbo klaida išsijungė, bet matyt tik laikinai...
#11
Parašyta 2014 spalio 04 - 10:19
As tai siulau pjaut lauk ten viska, pats issipjoviau fap ir katalika tai turba biski gyvibingesne pasidare ir sveikiau jai. Su plovimais neprizaisi, gali reiket daznai plaut o naujas ir kainuojs
#12
Parašyta 2014 spalio 04 - 17:21
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#13
Parašyta 2014 spalio 04 - 19:00
Na as taip pat kai isidauziau FAP ir issiprogramavau is karto kitas reikalas, nezinau ar man tik taip atrodo ar tikrai masina gyvesne
#14
Parašyta 2014 spalio 04 - 22:15
Papasakok kaip sekesi visa procedura pas Tauriu, jis kiek zinau tik isprogramuoja, o kur isdauzei visa ta reikala? As ir vis mastau ta padaryti, norss pas mane ir viskas ok ir jokiu bedu ir klaidu nemeta, bet vien del zinojimo koks yra blogis FAP norisi ji ismest nafik....
#15
Parašyta 2014 spalio 05 - 15:07
Programavausi pats, turiu iranga ir info galima rati internete kaip kas daroma O issidauzyt ji pas mane buvo paprasta, nes manikis FAP is dvieju daliu susuktas 4 vartais, issiemiau is ismetimo magistrales FAP atsukau varztus ir isdauziau. Jokiu problemu. Viska sudejau atgal, tada masina nekele apsuku daugiau nei 3000 rpm, tada reikejo programuot, naudojausi WINOLS ir dabar jokiu problemu
#16
Parašyta 2014 spalio 05 - 18:41
Kodėl tas FAP jau toks blogis, m? Juk atlieka savo tiesioginę paskirtį, sulaiko zyzelio teršalus...
#17
Parašyta 2014 spalio 05 - 20:26
Jis geras dalykas. Sudegina papildomus suodzius, bet pats uzsikemsa, jei gerai nepraputi, kadangi Lietuvoje greiciai ne tokie kaip Vokietijoj, todel jie uzsikisa ir gadina masinos varikli. Siaip reiktu su masina vazinet didelemis apsukomis, bet manau tai nelabai ekonomiska, tada butu viskas gerai. Tereiktu pasipildyt ELOYS skyscio ir toliau vaziuot
#18
Parašyta 2014 spalio 06 - 19:58
Na viska sutvarke Taurius ir kw truputi dadejo :-) o isdauze kur Taurius rekomendavo. Saunuolis jis super vaziuoja masiniukas dabar :-)Papasakok kaip sekesi visa procedura pas Tauriu, jis kiek zinau tik isprogramuoja, o kur isdauzei visa ta reikala? As ir vis mastau ta padaryti, norss pas mane ir viskas ok ir jokiu bedu ir klaidu nemeta, bet vien del zinojimo koks yra blogis FAP norisi ji ismest nafik....
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#19
Parašyta 2014 spalio 07 - 17:22
As taip pat pas Tauriu vasara issiprogramavau FAP ir tuo paciu ir EGR nes jau buvo pradejas streikuoti jis, valanda laiko ir darbai padaryti Turint laiko, noro, irankiu ir duobe FAP galima ir paciam issimti, svarbu nesumaisyti tik su katalizatorium Ir vaziuoju sau dabar ramus, nes kazkada kai reikejo greit nuvaziuoti o masinos kompas ismeta tau klaida tai ir galvoji ribos apsukas ar ne, davaziuosiu iki tikslo ar ne...
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0