Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Vėjelio pūtimas P306


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1 Bowie

Bowie
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306xs

Parašyta 2014 spalio 04 - 14:51

Sveiki, kokios dažniausiai buna problemos, kai vėjelis pučia tik ties 4 padėtimi, o 1,2,3 nieko nereaguoja? 2001_peugeot_306_cab_09_m.jpg


  • 0

#2 Deimkr

Deimkr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 53
  • Vieta:Varniai
  • Automobilis:Peugeot 306 xs Break 2,0 HDI 2000

Parašyta 2014 spalio 04 - 15:55

Nudegusios ventiliatoriaus varžos


  • 0
peugeot 306 xs 2HDI break 2000

#3 Bowie

Bowie
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306xs

Parašyta 2014 spalio 04 - 20:01

Tos varos yra iškarto už jungiklio ar prie varikliuko?


  • 0

#4 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2014 spalio 04 - 20:32

Tos "varzos" yra ant ventiliatoriaus motoro.


  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#5 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2014 spalio 04 - 20:40

Nudegusios ventiliatoriaus varžos

tiksliau, tranzistoriai. Nzn kaip pas 306, bet 406-am normalus apie 15lt kainuoja,o keiciasi 2. Kelis kart tokia beda buvo...


  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 spalio 05 - 06:59

tiksliau, tranzistoriai. Nzn kaip pas 306, bet 406-am normalus apie 15lt kainuoja,o keiciasi 2. Kelis kart tokia beda buvo...

Na o pas 306/ZX ne tranzistoriai, o būtent varžos. Dažniausiai kepa termosaugiklinis šuntas, ir tada nebeveikia visai, bet būna ir kitokių marazmų. O kepa dažniausiai irgi ne šiaip sau, o dėl prikepusių ventiliatoriaus įvorių, dėl ko jis ima per daug srovės arba išvis 1/2 greičiu nesisuka ir tuomet varžos kaista, o jų niekas neaušina.

Remontas - pakeisti varžyną sveiku arba sutvarkyti, jei nukepę ne varžų spiralės, o šuntas vienas arba kitas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0