Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 407 Buksuoja


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 78

#1 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2014 spalio 17 - 19:23

Sveiki,

Turiu Peugeot 407 2,0 hdi. Paskutine savaite iskilo problemele, kuri labai nervuoja. Vaziavau cia viena vakara geleziniu vilku, 4 pavara uzmyniau dugna ir mazdaug nuo 2000rpm iki 2200-2300 rpm buvo toks prabuksavimas. Tie 200-300 rpm taip staigiai uzkilo ir tik po to sukabino normaliai, pradejo traukti. Susinervinau... Pabandziau ant 5 pavaros irgi panasiai, bet maziau apsuku prabuksavo. Zinau, kad kyla mastymas apie sankaba. Taciau jokio kvapo degesiu nebuvo ir nera. O tuo labiau originalus sankabos komplektas su visu smagraciu pakeistas pries 25 tukst. km, vos 1,5 metu vaziuoju. Nei smagratis barska, gal labai silpnai pedalas vibruoja(bet jis nuo pat remonto toks buvo ir kiek bandziau ant plaukiojanciu taip budinga). Sutapimas ar ne, bet kai prasidejo sita nesamone, isipyliau Neste Prodyzelio :) Nu bet vienu zodziu, pravazinejau ta kura, kazkaip nebekreipiau demesio, apmazejo prabuksavimas tas. Siandien vel vaziuoju - tas pats. 4,5,6 pavarom, spustelejus gaza ties 2000-2300 prabuksuoja truputuka. Bet ne visa laika. Banguoja sitas reikalas. Kartais uzeina, kartais ne. O vienoj sankryzoj sukant, pradejus vaziuoti 1 pavara vapse dingo sukabinimas, uzgesau viduri ivaziavus, nepajudejau(bet buvau isjunges ESP, nes kazkaip meciau itarima ant jo). Tada vel viskas atsigavo, ESP isijunge, grizau namo. Nu netikiu, kad sankaba taip greit gali subyreti. Jokiu klaidu nemeta. Gal cia ESP grybauja, blokuoja sukabinima(nes ji isjungus kazkokia nesamone ivyko)? Kompas? Ar sankaba? Ar vazineti, kol kazkas nusibaigs? Ar dar kokiu minciu turite? 


  • 0

#2 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2014 spalio 17 - 23:46

Sankaba i pabaiga eina.


  • 0

#3 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 spalio 18 - 08:06

Sveiki,

Turiu Peugeot 407 2,0 hdi. Paskutine savaite iskilo problemele, kuri labai nervuoja. Vaziavau cia viena vakara geleziniu vilku, 4 pavara uzmyniau dugna ir mazdaug nuo 2000rpm iki 2200-2300 rpm buvo toks prabuksavimas. Tie 200-300 rpm taip staigiai uzkilo ir tik po to sukabino normaliai, pradejo traukti. Susinervinau... Pabandziau ant 5 pavaros irgi panasiai, bet maziau apsuku prabuksavo. Zinau, kad kyla mastymas apie sankaba. Taciau jokio kvapo degesiu nebuvo ir nera. O tuo labiau originalus sankabos komplektas su visu smagraciu pakeistas pries 25 tukst. km, vos 1,5 metu vaziuoju. Nei smagratis barska, gal labai silpnai pedalas vibruoja(bet jis nuo pat remonto toks buvo ir kiek bandziau ant plaukiojanciu taip budinga). Sutapimas ar ne, bet kai prasidejo sita nesamone, isipyliau Neste Prodyzelio :) Nu bet vienu zodziu, pravazinejau ta kura, kazkaip nebekreipiau demesio, apmazejo prabuksavimas tas. Siandien vel vaziuoju - tas pats. 4,5,6 pavarom, spustelejus gaza ties 2000-2300 prabuksuoja truputuka. Bet ne visa laika. Banguoja sitas reikalas. Kartais uzeina, kartais ne. O vienoj sankryzoj sukant, pradejus vaziuoti 1 pavara vapse dingo sukabinimas, uzgesau viduri ivaziavus, nepajudejau(bet buvau isjunges ESP, nes kazkaip meciau itarima ant jo). Tada vel viskas atsigavo, ESP isijunge, grizau namo. Nu netikiu, kad sankaba taip greit gali subyreti. Jokiu klaidu nemeta. Gal cia ESP grybauja, blokuoja sukabinima(nes ji isjungus kazkokia nesamone ivyko)? Kompas? Ar sankaba? Ar vazineti, kol kazkas nusibaigs? Ar dar kokiu minciu turite? 

ESP neturi jokio rysio su sankaba, pavaru deze.Ji dirba kartu su ABS.


  • 0

#4 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2014 spalio 18 - 08:51

Sveiki,

Turiu Peugeot 407 2,0 hdi. Paskutine savaite iskilo problemele, kuri labai nervuoja. Vaziavau cia viena vakara geleziniu vilku, 4 pavara uzmyniau dugna ir mazdaug nuo 2000rpm iki 2200-2300 rpm buvo toks prabuksavimas. Tie 200-300 rpm taip staigiai uzkilo ir tik po to sukabino normaliai, pradejo traukti. Susinervinau... Pabandziau ant 5 pavaros irgi panasiai, bet maziau apsuku prabuksavo. Zinau, kad kyla mastymas apie sankaba. Taciau jokio kvapo degesiu nebuvo ir nera. O tuo labiau originalus sankabos komplektas su visu smagraciu pakeistas pries 25 tukst. km, vos 1,5 metu vaziuoju. Nei smagratis barska, gal labai silpnai pedalas vibruoja(bet jis nuo pat remonto toks buvo ir kiek bandziau ant plaukiojanciu taip budinga). Sutapimas ar ne, bet kai prasidejo sita nesamone, isipyliau Neste Prodyzelio :) Nu bet vienu zodziu, pravazinejau ta kura, kazkaip nebekreipiau demesio, apmazejo prabuksavimas tas. Siandien vel vaziuoju - tas pats. 4,5,6 pavarom, spustelejus gaza ties 2000-2300 prabuksuoja truputuka. Bet ne visa laika. Banguoja sitas reikalas. Kartais uzeina, kartais ne. O vienoj sankryzoj sukant, pradejus vaziuoti 1 pavara vapse dingo sukabinimas, uzgesau viduri ivaziavus, nepajudejau(bet buvau isjunges ESP, nes kazkaip meciau itarima ant jo). Tada vel viskas atsigavo, ESP isijunge, grizau namo. Nu netikiu, kad sankaba taip greit gali subyreti. Jokiu klaidu nemeta. Gal cia ESP grybauja, blokuoja sukabinima(nes ji isjungus kazkokia nesamone ivyko)? Kompas? Ar sankaba? Ar vazineti, kol kazkas nusibaigs? Ar dar kokiu minciu turite? 

junkis diagnostika,greiciausiai egr su turbina durniuoja


  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#5 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2014 spalio 18 - 10:00

junkis diagnostika,greiciausiai egr su turbina durniuoja

Nu as tikrai netikiu, kad sankaba pareina taip greitai. Tuo labiau ne viena karta veziau i ta pati servisa del tos minimalios vibracijos pedale. Bet jie mane patikino, kad cia norma viskas ir gerai veikia. Ir maziau jaudintis. O kitas dalykas, EGR buvo isimtas pries menesi laiko, keiciant pakaitinimo zvakes. Patikrintas mechaniskai - viskas tvarkoje, pajungta diagnostika - jokiu klaidu neismete. Bet ant EGR jau pries tai meciau itarimu, nes trukciojimas buvo atsirades ramiai begejantis tarp 1500-1800 apsuku 1,2,3 pavarom. O kai keite zvakes ir pajudino ta EGR, dingo tas pozymis. Bet dabar sita nesamone. Tai cia del EGR turbo durniuoja? Oro srauto matuokle gali tokius bajerius daryti? Gal zinot labai gera pezista, kuris diagnostika pilna pezine padarytu Vilniuje? Tikrai noriu normalia pasidaryti.


  • 0

#6 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2014 spalio 18 - 11:01

Nu as tikrai netikiu, kad sankaba pareina taip greitai. Tuo labiau ne viena karta veziau i ta pati servisa del tos minimalios vibracijos pedale. Bet jie mane patikino, kad cia norma viskas ir gerai veikia. Ir maziau jaudintis. O kitas dalykas, EGR buvo isimtas pries menesi laiko, keiciant pakaitinimo zvakes. Patikrintas mechaniskai - viskas tvarkoje, pajungta diagnostika - jokiu klaidu neismete. Bet ant EGR jau pries tai meciau itarimu, nes trukciojimas buvo atsirades ramiai begejantis tarp 1500-1800 apsuku 1,2,3 pavarom. O kai keite zvakes ir pajudino ta EGR, dingo tas pozymis. Bet dabar sita nesamone. Tai cia del EGR turbo durniuoja? Oro srauto matuokle gali tokius bajerius daryti? Gal zinot labai gera pezista, kuris diagnostika pilna pezine padarytu Vilniuje? Tikrai noriu normalia pasidaryti.

ramunui pasuk .867168440


  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#7 fanevka

fanevka
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 16
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 lapkričio 02 - 22:19

Sveiki,

Turiu Peugeot 407 2,0 hdi. Paskutine savaite iskilo problemele, kuri labai nervuoja. Vaziavau cia viena vakara geleziniu vilku, 4 pavara uzmyniau dugna ir mazdaug nuo 2000rpm iki 2200-2300 rpm buvo toks prabuksavimas. Tie 200-300 rpm taip staigiai uzkilo ir tik po to sukabino normaliai, pradejo traukti. Susinervinau... Pabandziau ant 5 pavaros irgi panasiai, bet maziau apsuku prabuksavo. Zinau, kad kyla mastymas apie sankaba. Taciau jokio kvapo degesiu nebuvo ir nera. O tuo labiau originalus sankabos komplektas su visu smagraciu pakeistas pries 25 tukst. km, vos 1,5 metu vaziuoju. Nei smagratis barska, gal labai silpnai pedalas vibruoja(bet jis nuo pat remonto toks buvo ir kiek bandziau ant plaukiojanciu taip budinga). Sutapimas ar ne, bet kai prasidejo sita nesamone, isipyliau Neste Prodyzelio :) Nu bet vienu zodziu, pravazinejau ta kura, kazkaip nebekreipiau demesio, apmazejo prabuksavimas tas. Siandien vel vaziuoju - tas pats. 4,5,6 pavarom, spustelejus gaza ties 2000-2300 prabuksuoja truputuka. Bet ne visa laika. Banguoja sitas reikalas. Kartais uzeina, kartais ne. O vienoj sankryzoj sukant, pradejus vaziuoti 1 pavara vapse dingo sukabinimas, uzgesau viduri ivaziavus, nepajudejau(bet buvau isjunges ESP, nes kazkaip meciau itarima ant jo). Tada vel viskas atsigavo, ESP isijunge, grizau namo. Nu netikiu, kad sankaba taip greit gali subyreti. Jokiu klaidu nemeta. Gal cia ESP grybauja, blokuoja sukabinima(nes ji isjungus kazkokia nesamone ivyko)? Kompas? Ar sankaba? Ar vazineti, kol kazkas nusibaigs? Ar dar kokiu minciu turite? 

Pas mane lygiai tos pacios bedos nuo iki.....buksuoja jau pusantru metu, dabar labiau, jei butu sankaba, as manau butu senai pasibaigusi, pradejo dabar trukcioti...ar jau turi atsakyma? Ka nustatei? :hmm:


  • 0

#8 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2015 lapkričio 26 - 19:39

Sveiki,

 

Pratęsiu tema. Praėjo metai nuo pirmą kartą pasitaikiusio prabuksavimo požymio. Nuo to laiko požymis tai užeina, tai praeina. Gali kokį mėnesį nebuksuoti, tada porą dienų vėl pradeda. Bet vis dėlto dažnėja šis požymis. Buksuoja tik tada, kai ant žemesnių apsukų (apie 1700) užmini iškart dugną, tada prašoka apsukos (pvz. 2000-2400) ir vėl sukabina. Jeigu po truputį didini gazą ir ant galo užmini dugną - jokio prabuksavimo. Atrodo, jog išmuša didžiausią sukimo momentą ar užsislopina variklis. Nežinau. Buksuoja 3,4,5,6 pavaromis. Ramiai važiuojant - nebuksuoja, netrukdo. Ant aukštesnių apsukų, pvz. nuo 2500 užmynus dugną - nebuksuoja. Sankaba kaip minėjau pakeista - įdėta plaukiojanti, apie 45 tūkstančiai km prasukta. Jokių sankabos pedalo požymių nepastebėjau (kad vibruotų ar garsų atsirastų). Klaidų nemeta, diagnostika nieko nerodo. Truputį šis dalykas pradeda nervinti :)

 

Tai va, tokia patologija pas mano liūtą.

Gal kas turit dar kokių įdėjų kas čia gali būti? Gal koks daviklis?

Jeigu suprantu sankaba būtų parėjusi, tai jau būtų parėjusi, būčiau keitęs, o čia jau metai su virš durniuoja. Gal diskatoriui kažkas ne taip?

Ir šiaip klausimas, ar blogas diskatorius gali smagratį sugadinti?


  • 0

#9 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 17:33

Esmė tokia, jeigu apsūkos kyla, o tu negreitėji, tai dingsta sukabinimas tarp smagračio ir greičių dėžės - sankaba. Gal diskatorius koks defektuotas, gal kokių skysčių patenka ant sankabos (variklio ar greičių dėžės alyva - nežinau ar taip įmanoma - tik spėju). Jeigu kažkas su turbo būtų blogai, tau apsūkos staigiai nešoktų į viršų ( nebent azoto suboksido sistemą turi :lyzht: )  :good:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#10 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 gruodžio 02 - 17:51

Man prieš metus gal važiuojant i darba 2-3 pavarom buvo pradėjus buksuot sankaba, maniau kajuk, reiks keisti..Bet kitą dieną jau viskas buvo gerai, ir taip metus, iki šio lapkričio pradžios, kai važiuojant kalną prabuskavo, po savaitės lygiam kely prabuksavo..Užsisakiau sankabos komplektą, užsiregistravau servisan..kelios dienos iki sankabos keitimo pabandžiau visom 2-3-4 pavarom smaugti masina, gazas dugnas, bet tik pridusdavo motoras ir iš lėto bėgėjosi..Servise kai nujėmė dežę tai matėsi ant smagračio poroj vietų "šviežiai" metalas pakaitęs..


  • 0

#11 Erniuxas

Erniuxas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 105
  • Automobilis:607 2.2HDi

Parašyta 2015 gruodžio 03 - 13:08

Pas mane buvo tokia pat liga. Budavo kad buksuoja ties 2500rpm, buna kad menesi gali nieko nepajausti.
Keiciau visa sankaba su smagraciu ir beda dingo.
Senas komplektas atrodo dar pakankamai gyvas, diskelis mesos dar turi. Bet zmogelis kuris keite sake kad diskatoriaus storis naujo ir seno skyresi. (Gal jau kazkada buvo pakeistas tik diskas be diskatoriaus)
  • 0

#12 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2015 gruodžio 05 - 21:54

Ačiū už atsakymus.

Bandysiu, važiuosiu toliau, kol bus blogai ir išsiaiškinsiu kame problema :)

Tikiuos, kad nepareis smagratis antrą kartą, o tik sankabos komplektą pakeist reiks. 

 

Bet aš vis tiek nesuprantu tos mašinos - užeina, praeina šitos problemos. Dar, kai buksuoja, jokio kvapo sankabos nebūna. Pavyzdžiui dabar dingęs šitas prabuksavimo prikolas. Ir dar toks dalykas - pastebėjau, kad ypač buksuot pradėdavo, kai ilgiau pavažinėdavau Vilniuje ramiu režimu. Mėgstu ramiai iki 2k kelti apsukas, pensininko režimu, o kai reikdavo paspausti ir prabuksuodavo. Paskutiniu metu daugiau kelti apsukas pradėjau, tai dingo buksavimas. Mistika vienu žodžiu.


  • 0

#13 Arthurwest

Arthurwest
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 183
  • Vieta:Lithuania
  • Automobilis:Citroen berlingo XTR

Parašyta 2015 gruodžio 06 - 13:07

Smagraciui gyvenima per pus sutrumpini prie tiek apsuku vaziuodamas.
  • 0

#14 DeSTiS

DeSTiS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 54
  • Automobilis:Peugeot 407, Peugeot 406.

Parašyta 2015 gruodžio 06 - 16:24

Smagraciui gyvenima per pus sutrumpini prie tiek apsuku vaziuodamas.

O iki kiek tu keli apsukas? Ar bent jau iki kiek reiktų? :)


  • 0

#15 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Parašyta 2015 gruodžio 07 - 17:54

Juokas juokais, bet mano naujas sankabos ir smagračio komplektas irgi pradėjo buksuoti po... 20 000 km nuo pakeitimo. :) Tik vienintelis dalykas, tai koks 1300 km buvo nuvažiuota su priekaba ir dviem motociklais. Taip pat - apie 800 km buvo prasukta pasikrovus stipriai pilną mašiną nuo Suomijos iki Vilniaus. :D Bet taip stipriai kaip būna šeima prie jūros keliauja ir šikna visa susėdus. :D

Rezultata, kai oras vėsus, sankaba pradėjo buksuoti taip pat, kaip rašė autorius. Būtent sukimo momento maksimumo diapazone. Turiu įtarimą, kad tepaliukas gal kur sunkiasi per kokių riebošklį. Bet nelabai jau norisi investuoti į mašiną šimtus eurų, kai planuose ją keisti.


Šį pranešimą redagavo sandman^kfmf: 2015 gruodžio 07 - 17:55

  • 0

#16 vyrgaz

vyrgaz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 396
  • Vieta:Kaunas-Kėdainiai
  • Automobilis:407sw 1,8 92kw 06'

Parašyta 2015 gruodžio 07 - 18:10

Keiciant sankaba turetu buti ir riebokslis pakeistas. kazi ar jis per 20k km susidevetu..O jei ir leistu- mazetu alyvos kiekis variklyje ir po masina bala turetum..


  • 0

#17 marookizz

marookizz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 207 1.6 HDI

Parašyta 2018 kovo 18 - 11:10

priekelsiu tema su savo beda. Peugeot 207 1.6 hdi 80kw nusipirkau nepastebejes, kad 4, 5 begiu minanat buksuoja sankaba. Pakeistas komplektas su cilindriuku, keli rieboksliai. Po 200km, pabreziu, po 200km nepilnu pradejo vel tas pats! Nuvariau atgal. sako bandyk dar vazinet, prasidirbt diskas turi. Nelabai man patiko toks poziuris, bet tiek to, pavazinesiu dar ir ziuresiu.

Kaip maciau gan dazna problema cia su buksavimu aukstam begyj ant max torko. Skysciu prasisunkima kaip ir atmesciau, del to, kad pakeite ten tipo tuos riebokslius.


  • 0

#18 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2018 kovo 18 - 12:33

Vaziuoji atgal i ta tipo servisa ,ir pareikalauji kad viska istaisytu!! Niekur nevazineji ir neziurai kad prisidirbtu!Koki ten specai dirba ,kad tokia nesamone sneka.Adresa i studija , kad kiti zinotu kur nevaziuoti.Jokiu prisidirbimu!!

Koki komplekta dejai, pats pirkai ar tipo servise patys keite?

Gal smarkiai pacipaves  auto ....


  • 0

#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2018 kovo 18 - 13:53

Visų pirmą, tai 1,6HDi sankaba keičiasi nelengvai, nes ten pas 207 reikia ir kėbulo siją nusiimti, ir visą duslintuvo pūslę (yra po ja paslėptų varžtų), tai reikia iškarto daryti gerai ir keisti visas dalis, kurias įmanoma. Antra, tai ar keitei smagratį nauju dvimasiu, ar keitei Valeo vienmasio komplektą, ar smagračio išvis nekeitei, tik sankabą?

Esu tik kartą tokiam keitęs, tai sudėjom Valeo vienmasį. Skirtumo nuo dvimasio beveik jokio. Na, gal nuo naujo dvimasio kažkas jaustųsi, bet važiuoja puikiai, jokių vibracijų ir pajudant iš vietos labai maloniai, lyginant su išdaužytu originaliu dvimasiu.

Naujos sankabos buksuoja dviem atvejais - kai ant jų papuola tepalo (arba nebuvo nuvalytas diskatorius ir smagratis nuo antikorozinio riebalo padengimo), arba kai smagratis deformuotas, išdrožtas arba dar kaip kitaip pažeistas taip, kad nedirba pilnu paviršium. Taip būna nuo stipraus perkaitinimo arba važinėjimo "iki kniedžių"

Nečipuoto 1,6HDI 80kw būtent Peugeot 207 galią vienmasis Valeo komplektas laiko puikiausiai, jau greit metai bus, kaip žmogus važinėja ir viskas gerai :)

 

Kaip ir Valdas sakė, atgal į servisą.

 

Nebent jei servise liepė smagratį keist, o tu buvai taupusis klientas, kuriam reikia pakeist "tik kažką minimaliai, kad važiuotų".

Esu vienąkart klientų prašymu montavęs naudotą sankabą. Po to ji, aišku, prabuksavo, nes naudota ir ant seno smagračio. Tai man už tai protą kniso, kad grąžinau pinigus už darbą ir daugiau gyvenime nebemontuoju naudotų sankabų, nebent tik sau arba jei darbas yra ne sankabos keitimas, o pvz galinio riebokšlio arba pavarų dėžės keitimas. Bet vistiek visada pasiūlyt naują ir įspėt, kad po perdėjimo iš naujo ta naudota, kuri neprasisukinėjo, gali jau ir prasisukinėt, nes būna sudilusi ir vistiek sudedi mikronais, bet ne taip pat, kaip buvo susistovėjusi.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 18 - 13:57

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 marookizz

marookizz
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 15
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 207 1.6 HDI

Parašyta 2018 kovo 18 - 16:39

Dalys pirktos iš jų Sachs. Smagratis sakė geras ir jo net nesiūlė keisti. Masina necipuota.
Dar prie to pačio. Prieš savaitę turbina visai nebeveike. Ten smulkmena buvo, slangute kažkokia prasitrynus ir turbo valdymas neveikė. Prie to pačio pasakė, kad tikriausiai stringa geometrija, meta klaidas p2562, p2562 ir p2566. Nuvariau į kitą vietą dėl geometrijos, tai pažiūrėjęs sako kad kojelė vaikšto be jokių strigimu, todel ardyti tikrai nemato reikalo. Tai taip ir netvrakiau, tuo labiau kad trauka yra.
Tai dabar klausimas, ar negali būti susiję tas buksavimas ant max torko?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0