Peugeot 407 Buksuoja
#41
Parašyta 2018 kovo 29 - 19:08
#42
Parašyta 2018 kovo 29 - 19:50
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#43
Parašyta 2018 kovo 29 - 20:48
visada pradeda praslysti sankaba paskutinemis pavaromis. Jei 1, 2 praslysta tai viskas ten visiskai sudege ir neisivaizduoju kaip iki tiek daeit vairuotojui kad taip atsitiktu. Gal tamsta neskiriat kada praslysta sankaba? Buna kvapas sankabos poto sustojus? Cia gi Peugeot:D sitas geriausias. As manau, kad pas jus tarpine tarp sedynes ir vairo prapusta siek tiek tik nereikia isizeistiBet kodėl nebuksuoja pirmu, antru? Jokio kvapo. Su rankiniu gęsta ir pan. Čia gi peugeot, gal tiesiog apsukos suplaukioja dėl kažkurios dalies elektrinės klaidos. Tuo labiau pas mane neissitrina p2562, p2562, p2566, p1350 ir p1350.
#44
Parašyta 2018 kovo 29 - 22:22
juk sakiau, jokio kvapo. Zodziu, treciu begiu dugna nuo 2000rpm, tai apsukos sukyla iki ~2300-2500 ir laikosi kol masina greiteja, paskui kyla kartu nuo greicio. 4, 5 begiu tas pats nuo 2000 kai turbo uzsisuka, vel sukyla kokius +500rpm. Beje 5 begiu sakyciau kad spaudziant nuo 2000 rpm apsuku rodykle pulsuoja kokiu 50rpm diapozone, kol masina nedagreiteja iki tokio greicio, kuris yra ties ~2500 rpm. Spaudziant nuo 25-3000 rpm, viskas gerai. Manau gan aiskiai parasiau.
#45
Parašyta 2018 kovo 29 - 22:30
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#46
Parašyta 2018 kovo 29 - 22:33
pas žmogų gal variatorius stovi
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#47
Parašyta 2018 kovo 29 - 22:58
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#48
Parašyta 2018 kovo 29 - 23:56
pas žmogų gal variatorius stovi
trolowollo. Maroki, nesuk pautu tu cia, sankaba slysta, bet ne ne laisva eiga sukasi (smagratis), jis dalinai uztraukia ratus, del to tau ir gaunasi toks efektas. 1-2 maziausia aprkova ant sankabos, cia jau veikia ratai slys.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 kovo 30 - 00:02
#49
Parašyta 2018 kovo 30 - 14:40
juk sakiau, jokio kvapo. Zodziu, treciu begiu dugna nuo 2000rpm, tai apsukos sukyla iki ~2300-2500 ir laikosi kol masina greiteja, paskui kyla kartu nuo greicio. 4, 5 begiu tas pats nuo 2000 kai turbo uzsisuka, vel sukyla kokius +500rpm. Beje 5 begiu sakyciau kad spaudziant nuo 2000 rpm apsuku rodykle pulsuoja kokiu 50rpm diapozone, kol masina nedagreiteja iki tokio greicio, kuris yra ties ~2500 rpm. Spaudziant nuo 25-3000 rpm, viskas gerai. Manau gan aiskiai parasiau.
Jeigu tai ziauriai sukyla apsukos (500aps) sankaba turi smirdeti, kitaip neikaip!Labai teisinga Tado mintis!!Automobilio pateikiama versija, puikus pasakymas!
Kaune gi yra geru specialistu , nuvaziuotum pes juos ir diskusija baigtusi.
#50
Parašyta 2018 kovo 30 - 14:51
Aš kaip internetinio būrimo eGzpertas galiu pasakyt, kad ant mech. dėžės mašinos greitis tiesiogiai proporcingas variklio apsūkom. Čia nenuginčyjamas faktas. Variklio velenas tiesiogiai (per sankabą) sujungtas su mašinos ratais. Negali važiuot mašina tam pačiam bėgyje skirtingu greičiu prie tų pačių apsūkų. Jeigu apsūkos stovi vietoj, o mašina greitėja, tai reiškia kažkas slysta:
a) ratai ant kelio;
sankaba;
c) kokia nors egzotika perdavime nuo variklio veleno iki ratų stebulės (kažkur nuėję šlicai, dantračiai ir t.t.);
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#51
Parašyta 2018 kovo 31 - 16:13
#52
Parašyta 2018 kovo 31 - 17:32
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#53
Parašyta 2018 kovo 31 - 18:15
ok, po velyku reiks vaziuot atgal. Beje, siandien uzsidege ir antipolution fault ir dega visa laika.
O uzvestam varikliui nuemus oro zarna, kur tarp matuokles ir turbo, is alsuoklio, ar kaip ten jis vadinasi, ka reiksia, kad eina melsvi dumai?
#54
Parašyta 2018 kovo 31 - 22:52
reiskia, kad kuro/oro misinys netinkamas..bet gal biski per stabdzius spustelk su eksperimentais, nes tuoj ne tik sankaba reiks remontuot, o dar ir kitus mazgus sugadinsi aklais eksperimentais turedamas nepakankamai kompetencijos tiem dalykam..ne forume ta auto reikia remontuot..bet faktas vienas: jei apsukos kazkuriuo begiu pakyla, o masina nesibegeja, paskui nukrenta ir begejas - kalta sankaba..viskas.diskusija baigta.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#55
Parašyta 2018 balandžio 02 - 08:43
Pauliau,tu neteisus,pas dyzeli ne egzikuoja toks supratimas kuras/oras(misinys) cia benzininese tik turi buti labai tikslus 1kg kuro/14.7 kg oro,taip vadinama liamda reiksme,dyzelis pats paima kiek jam reikia oro,arba sprigsta,dumina tiesiog,matuokle matuoja kiek oro paeme oro,pagal tai dozuoja ecu.Kas liecia dumu,tai arba alsuoklis netinkamai dirba,arba stumokline grupe issinesiojus,tai tikrinasi karterines dujos rotametru metrais kubinais,o toliau toliau tikrinasi pneumotesteriu ir stumokline ir voztuvu sandarumas vienu metu,tai tiksliausias testas nei kompresija barais,ivertinti variklio bukle taip kaip zieduose tepalo pleveles nebuna nuo ipuciamo oro ir matosi prietaise nuotekis ir girdisi kur nueina oras ar i karteri ar i isiurbima ar i ismetima
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#56
Parašyta 2018 balandžio 02 - 10:32
na kad degtu kuras reikia oro..ora matuoja pagal oro srauto matuokle.atjungi slanga nuo matuokles i varikli, taciau matuokles neatjungi..tada neteisingai sudozuoja degalu tiekima ir turi netinkama degalu ir deguonies santyki..na ir dumus..ir nebutinai turi buti motoro issidevejimas..o kaip pavadinsi, ar kuro/oro misinys(degimo kameroj visvien susimaiso, degimo kameros net ir forma tokia, kad maisytusi degalu garai su oru), ar kuro deguonies santykis degimo kameroj, ci ne esme..mes ne technine knyga rasom..assuprantu, kad gal mano savoka netiksli, bet sitoj vietoj, zmogus, kuris klause tikrai neiesko vadovelinio atskymo, nes jam sunkiai skinasi kelia suvokimas apie sankaba...zmogus klause kodel atjungus oro zarna apsidumina masina, tai as jam paprastai ir liaudiskai atsakiau, nes tiesiog nera prasmes plestis, nebusiu suprastas visvien..ta gal as ir neteisus del savokos "kuro/oro misinys" del to nesigincysiu, taciau, kad, kai atjungi oro zarna dirbanciam varikliui ir neatjungi matuokles, apsipila dumais, kaltas ne variklis o netinkamas kuro kiekis, esu tikras ir teoriskai, ir pratiskai.
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#57
Parašyta 2018 balandžio 02 - 15:54
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2018 balandžio 02 - 16:00
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#58
Parašyta 2018 balandžio 03 - 16:03
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#59
Parašyta 2018 balandžio 03 - 17:55
#60
Parašyta 2018 balandžio 03 - 19:43
Pas visus naujuosius DYZELIUS KURO/ORO misinys ypatingai reiksmingas, jau negakalbant apie dyzelius su lamda zondais. Aisku, benzine ir sklende ora reguliuoja. Pas dyzelius dar siek tiek EGR sh mala tame procese, o sklendziu nera, kaip Ramus ir issireiske, pasiima tiek kiek reikia, tik EGR daleiskim neduoda tiek uzkisdamas brudu Oro/duju misinys pas EURO 5 po degimo ismatuuojamas lambda zondu, pas naujuju buna 1 o pas EURO 6 ju net 2... Anyway, diskusija beprasme, lupam lauk sankaba.
Tai taip,gincas cia beprasmis,sutinku kad nuo euro5 jau dejo deguonies sensorius,bet kokia funkcija jie ten atlieka ismetime ,ar seka filtra dpf ar tik tam kad neuzkistu pacio filtro "visiskai glusniaku" ir idetas kaip papildomas jutiklis kartu su slegio dpf...o kokia ta proporcija oro/kuro santykio CR sistemos turbut nieks ir nepasakys
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2018 balandžio 03 - 19:45
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0