butent. O cia su tais pezais vien problemos...todel reik audi pirkt, nebuna tokio nesamoniu
Peugeot 407 Buksuoja
#61
Parašyta 2018 balandžio 03 - 19:47
#62
Parašyta 2018 balandžio 03 - 19:49
todel reik audi pirkt, nebuna tokio nesamoniu
patikek ir ten buna oi buna savu "achilo kulnu" ,prisiziurejau visko ir tavo isgirtos 0000 , nera tobulo transporto,tamsta
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2018 balandžio 03 - 19:50
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#63
Parašyta 2018 balandžio 03 - 20:19
manau ten buvo ironija. Visi zino 0000 "patikimuma"patikek ir ten buna oi buna savu "achilo kulnu" ,prisiziurejau visko ir tavo isgirtos 0000 , nera tobulo transporto,tamsta
#64
Parašyta 2018 balandžio 03 - 20:28
Visa esme ne 0000 ir ne ir ne Mercedes ,zmogelis palygino senute patikima audine i naujesni ar nauja ,visi puikiai zino kad visu auto,nuo 2000m;pasidare gamintojui nusispjaut i kokybe,kuo daugiau daliu pirks ir taisys tuo geriau,kuo ansciau keis auto i nauja tuo pelningiau
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#65
Parašyta 2018 balandžio 03 - 20:51
Nu vieninteliai japoškės liko nelužtantys
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#66
Parašyta 2018 balandžio 03 - 21:07
Nu vieninteliai japoškės liko nelužtantys
OMG? KA cia nusisneki taip jie nera labai blogi, bet neluztantys???? Gal pasakysi kad toyota dyzeliai ypatingai geri? TOYOTA - MECTA IDIJOTA.
NERA negendanciu. VISOS genda. Ir nieko cia nepadarysi.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#67
Parašyta 2018 balandžio 03 - 21:11
Nu už tikrai kelis kart patvaresnės Visam pasaulyje - bet kokioj šalyje. Patvarumo topuose. Pežo forume šūdas
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#68
Parašyta 2018 balandžio 03 - 21:30
Nu už tikrai kelis kart patvaresnės Visam pasaulyje - bet kokioj šalyje. Patvarumo topuose. Pežo forume šūdas
Gal pakalbame tada apie volvo.Nespeju deziu ramontuoti,
Šį pranešimą redagavo Vaaaldas: 2018 balandžio 03 - 21:31
#69
Parašyta 2018 balandžio 03 - 21:34
diawollo kiek tu gyvenime dyzeliniu toyotu mates? nes pas mus garaze gal jau penkta(per metus laiko) su 150/180 tukst. tikra rida(PABREZIU - TIKRA).kuriai reikia keisti visus 4 purkstukus..nes ju resursas 150k km..o varikliai ivairus ir 2.0 d4d, ir 2.2, ir 2.5 d4d..tai kame cia tas patikimumas? o, kad toyota slepia kai kuriuos defektus(tiksliau duaguma, isskyrus oficialius atsaukimus del "airbag" ar ABS/ESP sistemu netinkamo veikimo) ir patyliukais sutaiso aptarnavimu metu, tai cia jau viesa paslaptis yra..
beje toyotom Denso purkstukai keiciami tik i naujus is parduotuves, o ne devetus is sroto, nes tiesiog deveti jau buna arba labai blogi, arba blogi..net vidutiniskos bukles sunku rasti..taigi griztam i realybe ir suvokiam, kad negenda tik plaktukas metaliniu kotu, privirintu prie galvos...visa kita technika genda ir kuo linksmesne naudoti, tuo genda labiau..
ai gal dar pakalbekim apie toyotos 2.2D-CAT sedevra, kur ties 150k km sutrupa variklio blokas? arba subaru opozicini dyzelini sedevra, kuris mazdaug nuo 100k km pradeda leisti dyzelina i tepala ir del to uzkala?
Ta pati Mazda, per FOMOCO pirko 1.6hdi ir 1,4hdi variklius is PSA, nes neturejo ka sumontuot i mazesnius modelius..o ju dvilitriai dyzeliai, kartais issiskesdavo...
Tai kur cia tas neluztamumas?
Japonu benzai, zinoma, su kai kuriom isimtim yra tikrai vieni patvariausiu, net ir dabar..taciau reikalauja tinkamos eksploatacijos ir dauguma visvien turi niunsu, su kuriais nesitvarkant istinka "matar kaput"..
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2018 balandžio 03 - 21:38
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#70
Parašyta 2018 balandžio 04 - 00:12
Japonai dyzelių negamina (sėdi jie ant benzo). Gamina kažką, nes yra rinka ir yra neblogų variklių. OK. D-cat'as nenusisekė. Bet visa gama slabnesnių dyzelių viskas OK su jais. Lyg PSA neturėjo urodlyvų variklių
Nebūkit fanatikai besisprogdinantys kitų markių mašinų mytuose Kiekviena auto brand'as turi savo arkliuką. Nu jau nėra taip, kad PSA ir pigu, ir naujausios technologijos, ir komfortas didžiausias ir genda lygiai tiek pat. Ale kiti lūzeriai visi. Pas japonus patvarumas aukščiausiam lygį ir jau nereikia sakyt, kad mašiną sudaro tik purkštukai iš traktoriaus
Pas japonus gal dizainas tragiškas, medžiagos medinės ir įranga atsilieka porą metų, bet jau techninis įgyvendinimas yra atidirbtas
Gal pakalbame tada apie volvo.Nespeju deziu ramontuoti,
O aš vakar mėnulyje buvau
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#71
Parašyta 2018 balandžio 04 - 01:11
Mazda mazdai nelygu, toyota toyotai. Aisku camry + benz atmosfernikai, bent kiek videku ziurejau ir atsiliepimu, tai neuzmusami. Toliau viskas dideli subjektyvumai. Audiniu ir bemweliu vairuotojai viesai nesiskelbia su kokiais kasekais tenka kovoti ir kiek $$ sukisa. Kaip pvz ant dienu kolegai darbe suejo e46'tas coupe. N46B20 variklis. Kaina srotuose ~500eu + nerasi. Kaip suprantau nueme dangti jau pamate suluzusi veleneli, dar toliau ziures. Darys remonta, panasu kad, kalbos apie tukstanti eina...
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2018 balandžio 04 - 01:11
#72
Parašyta 2018 balandžio 04 - 07:02
patikek ir ten buna oi buna savu "achilo kulnu" ,prisiziurejau visko ir tavo isgirtos 0000 , nera tobulo transporto,tamsta
juokavau aš ;)
#73
Parašyta 2018 balandžio 04 - 08:47
kalba eina ne apie fanatizma, o kad genda visos be isimties..o toyota ne tik d-cat nenusisekes...ir 2.0 d4d nuo 2005 metu isejes motoras su aliuminiu bloku ir konstrukcinio mazgo blokas/galva defektu..po 100k km issipucia visos ausinimo slangos kaip balionai..antifrizas tyska upem i sonus..ir be normalaus pilno kapitalinio, normaliai nepasidaro..nes reikia ir galva ir bloka slifuoti..
o, beje, kas is to techninio igivendinimo, kai variklis neuzsikuria prie -5?
mazalitrazinis 1.4 d4d, turi bosch kuro ipurskima ir tai yra geriausia jo detale..
ir kas cia per kliedesiai, kad japonai negamina dyzeliu? gamina nuo senu laiku tuos dyzelius ir viskas ok, tik kai pradejo stngtis is dyzeliu padaryt galingus dyzelius, atsirado patikimumo bedos..
o su benzais irgi, pvz mazdos 1.8 benzai, nuo 2004..nei vaziuoja, nei patikimi, nei ekonomiski..arba toyotu vvt sistemu ivairus show elementai, kai tai veikia, tai neveikia vvt sistema..arba Hondu pomegis tepalui..
visi jie vaziuoja ir ilgai..taciau ne be bugu..tai arba spajuni i bugus ir vaziuoji, nes tai kad kartais parija tepala, arba biski kartais pabarska, vaziuot netrukdo, arba ieskai galu, sukisi kruva pinigu ir visvien tai pabarska, tai tepala parija..ir t.t.
apie PSA benzu as nekalbu, ten visokiu dalyku ir show elementu kiek tik nori..o api visokiu vw TSI ar TFSI, tai ten isvis 150k km ir kapitalke arba srotas..
as neesu jokios markes fanas..tik noriu pabrezti, kad nera negendancios technikos...jei genda ne vienas, tai kitas dalykas ir nera tobulu masinu, gal pakalbekim apie japonu "antikorozija"? ir polinki kebulo metalui grizti i jo naturialia busena(metalo ruda).
cia diskusija begalo, vienos tiesos nera, taciau faktas, kad visi auto genda ir negendanciu nera, lieka faktu ir yra realiai nepajudinamas..
Šį pranešimą redagavo pauliusj: 2018 balandžio 04 - 08:48
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#74
Parašyta 2018 balandžio 04 - 09:21
Butent, genda visos, o diawolo JAPONAI - NEGENDANTYS AUTO. As jam jau 1000X kartojau, taip, buvo japonai geri BET AKNSCIAU, dabar tas pats sh tik kitoj saujoj ir kitu zenkliuku. PEZHO - lygiai taip pat genda, NEI DAUGIAU, NEI MAZIAU.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#75
Parašyta 2018 balandžio 04 - 10:11
#76
Parašyta 2018 balandžio 04 - 13:34
Neturi ka veikt, zmogau, kaip tik visiem prota pi.st? Kiek matau tavo zinuciu, tiek vis pagiezos ir sarkazmai zmonem arba automobiliam. Nugi speju, kad labai nepasiseke su pirkiniuoj visiskai teisingai. Pezas pati geriausia masina ir patikima lygiai taip pat kiek visos ir navarotu kaip pas mersa ir kaina maziausia. Kaip cia vienas sako turbut tik debilai kitas markes perka. Taigi aisku kad senuku vagner bulgarke tiek pat laiko kiek japoniska makita. Nuveikit i audi grupe ten jau nuotraukas kazkas is sito forumo deda su pokalbeis. Juokiasi kaip is siaures korejieciu jau
Eik geriau audem dvilitrio pumpeduzo tepalo siurblio aseliu pakaitaliot
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 balandžio 04 - 13:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#77
Parašyta 2018 balandžio 04 - 17:46
Neturi ka veikt, zmogau, kaip tik visiem prota pi.st? Kiek matau tavo zinuciu, tiek vis pagiezos ir sarkazmai zmonem arba automobiliam. Nugi speju, kad labai nepasiseke su pirkiniu
Eik geriau audem dvilitrio pumpeduzo tepalo siurblio aseliu pakaitaliot
Trolis.
#78
Parašyta 2018 balandžio 04 - 22:09
Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#79
Parašyta 2018 balandžio 27 - 09:23
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0