Jump to content


Photo

Aukšta Vandens Temperatūra


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Justuha

Justuha
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 4
  • Automobilis:Peugeot 306

Posted 2014 October 18 - 16:56

Sveiki. Turiu Peugeot 306 1.4 1996m. Problema - aukšta vandens temperatūra. 

 

Buvo atsitikus nelaimė, jog teko nuimti galvą, šlifuoti, pritrinti vožtuvus, pakeisti tarpines ir t.t. Pakeista tepalai, antifryzas, filtrai, vandens pompa,įtempimo guoliukas, pagrindinis diržas, paskirtstymo diržas, termostatas, radiatorius. Vos ne naujas varikliukas :) Kaip manome, problema buvo, jog galvos tarpinė praleido visą biesą. Tačiau,  dabar vistiek turiu bėda, jog temperatūros rodyklė rodo virš 100 laipsniu. Nesuprantu, kur gali būti bėda? Jei užvedu mašiniuką, jis stovi vietoje, praktiškai laikyk visą naktį, jis neužkais ir bus rodyklė aplink 90laipsnių, bet jeigu pradedu judėti (kilu į kalną) iškart sureaguoja temperatūra ir pakyla iki 100 su virš. Galvojom, gal netyčia termostatas blogas, pakeitėm į naują, vistiek tas pats š....

 

 

Gal yra kokių patarimų?


  • 0

#2 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • posts 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Posted 2014 October 19 - 10:51

Sveika,

panašiai man buvo su savuoju ex 106 1,6. Dariau lygiai tą patį kaip ir tu (variklio tarpines keitimas, galvos šlifavimas), tačiau temperatūra visvien buvo nestabili - kuo didesni sūkiai, tuo temperatūra aukštesnė, greitkelyje taip pat apie 100.

Patarti kažko negaliu, kadangi problemos neišsprendžiau. Tiesa, kiti klubo kolegos siūlo važinėti ir nesijaudinti - svarbu, kad įspėjamoji lemputė neužsidega.


  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic

#3 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 October 19 - 12:22

Sveiki. Turiu Peugeot 306 1.4 1996m. Problema - aukšta vandens temperatūra. 

 

Buvo atsitikus nelaimė, jog teko nuimti galvą, šlifuoti, pritrinti vožtuvus, pakeisti tarpines ir t.t. Pakeista tepalai, antifryzas, filtrai, vandens pompa,įtempimo guoliukas, pagrindinis diržas, paskirtstymo diržas, termostatas, radiatorius. Vos ne naujas varikliukas :) Kaip manome, problema buvo, jog galvos tarpinė praleido visą biesą. Tačiau,  dabar vistiek turiu bėda, jog temperatūros rodyklė rodo virš 100 laipsniu. Nesuprantu, kur gali būti bėda? Jei užvedu mašiniuką, jis stovi vietoje, praktiškai laikyk visą naktį, jis neužkais ir bus rodyklė aplink 90laipsnių, bet jeigu pradedu judėti (kilu į kalną) iškart sureaguoja temperatūra ir pakyla iki 100 su virš. Galvojom, gal netyčia termostatas blogas, pakeitėm į naują, vistiek tas pats š....

 

 

Gal yra kokių patarimų?

Kaip ir tokios mintys kyla: Kai buvo atsitikusi nelaimė,kad jau teko variklio stogą kelti, po remonto tikriausiai liko nepastebėtų aušinimo sistemos kamščių. Jei galvos padą šlifavo,brudo galėjo kur nori patekti. Dėl kaitimo stovint ir važiuojant, tikėtina,kad varikliui dirbant tuščiais sūkiais, yra vienoks aušinimo  pompos našumas,paspaudus tapkę kyla apsukos,padidėja ,skystis patenka ten,kur pro kamščius patekdavo sunkiai. Gal ir nuorinti reiktų papildomai.


  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • posts 5,927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Posted 2014 October 19 - 16:10

Įdomu, ar tuo metu, kylant į kalną, ir ventiliatorius dirba, bet vistiek neataušina?

Šiaip įdomu, kiek gyvas ir švarus radiatorius? Matęs tokių aplipusių, kad ten blusa per radiatorių nepralįstų


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Justuha

Justuha
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 4
  • Automobilis:Peugeot 306

Posted 2014 October 20 - 13:18

Siaip nebutina kilti i kalna, toki pavyzdeli pateikiau. Autostradoje irgi tas pats, 100km/val vaziuoji ilgeliau ir jau kyla temperatura. Jei vaziuoji ramiai, 70km/val, temperatura gali laikytis ideali - 90laipsniu. 

 

Radiatorius kaip minejau yra naujas, ir tikrai svarus :) O siekiant temperaturai 100 ir trupuciuka virs - ventiliatorius dar neisijungia. Daviklis temperaturos sako tiesa, nes esu mataves temperatura toje vietoje, kurioje termostatas atsidaro (i variklio puse), rodmenys atitiko :)

 

gau173 yra kokios priemones / budai tuos kamscius pasalinti ? skysciai gal kokie... 
  • 0

#6 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • posts 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Posted 2014 October 20 - 15:54

 

Siaip nebutina kilti i kalna, toki pavyzdeli pateikiau. Autostradoje irgi tas pats, 100km/val vaziuoji ilgeliau ir jau kyla temperatura. Jei vaziuoji ramiai, 70km/val, temperatura gali laikytis ideali - 90laipsniu. 

 

Radiatorius kaip minejau yra naujas, ir tikrai svarus :) O siekiant temperaturai 100 ir trupuciuka virs - ventiliatorius dar neisijungia. Daviklis temperaturos sako tiesa, nes esu mataves temperatura toje vietoje, kurioje termostatas atsidaro (i variklio puse), rodmenys atitiko :)

 

gau173 yra kokios priemones / budai tuos kamscius pasalinti ? skysciai gal kokie... 

 

Problemos sprendimas gali būti komplikuotas,nes jei buvęs savininkas naudojo kokį Š>>> aušinimo sistemos sandarinimui,tuomet man tamstos gaila. Asmeniškai nežinau jokios priemonės tiems kamščiams pašalinti.  Beje,o kas buvo varikliui,kad teko skrosti?


  • 0

#7 Justuha

Justuha
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 4
  • Automobilis:Peugeot 306

Posted 2014 October 20 - 16:22

Galvute perkaito, ar greiciau galvos tarpine, pradejo leisti vandeni ten kur nepriklauso, duminti ir t.t..  :)


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users