Sveiki.Iskilo bedele,kompiuteris pradejo mesti sia klaida depolution system faulty.Kas tai galetu buti? sakykime po nakties sios klaidos neberodo dazniausiai,bet pavaziavus tarkime 60 km uzsidega vel,kartu su ja dega variklio emisijos lempute,trauka atrodo gera. 2.7 hdi
#1
Parašyta 2014 spalio 20 - 18:25
#2
Parašyta 2014 spalio 20 - 19:06
FAP filtras. Isprogramuotas jis pas tave FAP, isluptas, isprogramuoti EGR voztuvai?
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#3
Parašyta 2014 spalio 20 - 19:26
Na sio dalyko as nezinau ar egr isprogramuotas.Del fap irgi nezinau ,koks asmeniskai patarimas butu? manai problema su fap filtru?keista tai jog ne visada dega ta lempute variklio ir klaida ne visada rodo,toks jausmas lyg daugiau gazo padavus uzsidega.Galvuju gal varyti diagnostikai atlikti.
#4
Parašyta 2014 spalio 20 - 19:46
Jo siulyciau kuo greiciau isprogramuoti FAP su EGR, ir iskrapstyti mechaniskai FAP'a.
Cia manau rasi visus klausimus apie ta FAP: http://peugeot-kluba...iu-filtras-fap/
Beje is kur esi?
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2014 spalio 20 - 19:46
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#5
Parašyta 2014 spalio 20 - 19:51
Bet ar be fap filtro ir isprogramuotu egr voztuvu nekils papildomu bedu? ar brangiai atsieina toks malonumas?as skaiciau jog depolution klaida meta dazniausiai del egr voztuvo,kazin ar imanoma prie jo prieiti paciam?meginti pravalyti galbut?" Esu is Klaipedos ,dekui tau labai uz pagalba.Na,o tu is kur esi?
#6
Parašyta 2014 spalio 20 - 21:18
Bet ar be fap filtro ir isprogramuotu egr voztuvu nekils papildomu bedu? ar brangiai atsieina toks malonumas?as skaiciau jog depolution klaida meta dazniausiai del egr voztuvo,kazin ar imanoma prie jo prieiti paciam?meginti pravalyti galbut?" Esu is Klaipedos ,dekui tau labai uz pagalba.Na,o tu is kur esi?
Nesuk sau galvos. Susirandi Tauriu arba Laimona jai ka man i pm parasik duosiu kontaktus. Taurius man viska sutvarke masiniukas daar kvepuoja gerai ir vaziuoja labai dinamiskai. Jokio dumelio nera. O Taurius tai saunuolis paieskok vien geri komentarai. Tad siulau nelaukti. ;)
Šį pranešimą redagavo Ruslanas87: 2014 spalio 20 - 21:20
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#7
Parašyta 2014 spalio 21 - 08:07
Jei esi is Klaipedos, kreipkis pas Laimona, jis 2.7hdi puikiausiai ismano, o ir atliks diagnostika ir sutvarkys tau viska.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#8
Parašyta 2014 spalio 21 - 11:06
Siandien buvau diagnostikoje,pasake jog klaida pareina is egr voztuvo i oro srauto matuokle,pastovi klaida yra egr.Nelabai gaudausi tais dalykais,bet daugmaz taip nupasakojo.Istryne klaidas tad dabar laikinai uzgeso lempute ir neberodo klaidos.Bet pasiule isprogramuoti egr ir pasalinti fap filtra.Esu is klaipedos ,tad butu malonu jeigu galetumet pagalbeti del kontaktu dekui is anksto.
Beja RUSLANAS87 - ar pas tave tokia pat beda buvo?
#9
Parašyta 2014 spalio 21 - 11:21
Cia 2.7hdi hemorojus sitie EGR ir FAP, todel reikia juos isprogramuoti ir bus rami galva
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#10
Parašyta 2014 spalio 21 - 11:27
Cia 2.7hdi hemorojus sitie EGR ir FAP, todel reikia juos isprogramuoti ir bus rami galva
O gal kas bandė valyti EGR?
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#11
Parašyta 2014 spalio 21 - 11:33
O gal kas bandė valyti EGR?
Buvo lygtai kazkas cia rase, kad bande valyti, bet tai trumpalaikis sprendimas, beda vel pasikartos galiausiai Juk daug forumieciu isprogramuoja ir visi patenkinti, nesuprantu, ko bijoma. Susitvarkai ir pamirsti problema
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#12
Parašyta 2014 spalio 22 - 08:27
O gal kas bandė valyti EGR?
Ne 2,7 bet 1,4hdi valiau EGR'ą. Klaidos nebuvo ~1 metus. Po metų vėl valiau (šią vasarą). Antrą kartą kai valiau, tai praktiškai buvo švarus, bet pavaros kreipiančiosiose radau išdilimo žymes, kuriose greičiausiai ir pastringa. Šį kartą sutepiau kreipiančiąsias gausiau... Gal vis dėlto vertėtų išprogramuot.
ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi
#13
Parašyta 2014 spalio 22 - 09:03
2.7 HDi dažna problema EGR vožtuvų strigimas. FAP filtras pas juos kelia mažiau problemų ir retai užsikemša - aišku varikliui kvėpuoti nepadeda, bet čia jau atskira diskusija.
Diagnostikos metu rodomos oro srauto matuoklių klaidos yra dėl stringančių egr vožtuvų, nes jie reguliuoja oro srautą, o jiems stringant, kompiuteris mato neatitinkančius normų oro srauto rodmenis, todėl ir "pyksta" ant oro srauto matuoklių. Sutvarkius EGR vožtuvus, dings ir oro srauto klaidos.
Valyti galima, tačiau tai yra laikinas ir brangus sprendimas. Gamintojas deklaruoja, jog pakeisti vieną vožtuvą 2.7HDi varikliui užtrunka 6 valandas, kadangi jų yra du, tai turime 12 darbo valandų. Pats vožtuvas stringa dėl suodžių, dėl išdilusio ašelės arba kartais dėl blogo padėties daviklio, todėl valymas gali tiesiog visai nepadėti. Vožtuvą keisti naudotu irgi nerekomenduotina, nes šiems varikliams bėdos dėl EGR'o prasideda nuo maždaug 70 000km ridos. Esu matęs naujesnių 3.0hdi 177kw variklių su EGR bėdomis, nuvažiavusių tik 50 000km, todėl tikimybė nusipirkti stringantį vožtuvą yra labai didelė.
Visų automobilių DPF, ADBLUE, EGR sistemų darbo ir variklio galios korekcijos Vilniuje bei Kaune. +370 676 22922.
#14
Parašyta 2014 spalio 25 - 08:52
Sveiki visi dar karta na stai mano beda del DEPOLUTION SYSTEM FAULTY isspresta Uz tai turiu dekoti forumieciui Laimonui.Problemos sprendimas ,isprogramuoti EGR voztuvai,isprogramuotas FAP filtras ir pasalintas mechaniskai.Masinos dinamiskumas pastebetas akivaizdus,masina gyvesne ,jautresne,dabar jau jauciasi ,kad 2.7 Biturbo variklis po gaubtu Vakar is Gargzdu i Klaipeda automagistrale vaziavau,lenkiu visus is eiles ir galvoju ko jie visi taip letai vaziuoja,pasiziuriu i spidometra ogi jau virsijau 160 km per valanda greiti,keisciausia tai jog atrodo pedalo kaip ir nespaudziau giliai anksciau iki 150 isibegeti jau reikejo paspausti,o dabar atrodo pati igauna pagreiti,tokia lengvesne atrodo kaip pukelis kelyje Istiesu iskilus tokia problemai,manau tai puikiausias sprendimo budas.Dar karta dekui Laimonui kuris nepagailejo savo laiko ir be egr ir fap darbu palepino automobili papildomais updeitais
#15
Parašyta 2014 spalio 25 - 19:04
o technikineje neuzklius?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#16
Parašyta 2014 spalio 25 - 19:51
net neabejoju kad viskas bus ciki pikio technikineje neuzklius?
Peugeot 605 3.0 sv 1990m. (Nebera)
Peugeot 406 2.0 1999m. (Nebera)
Peugeot Boxer 2.5 2000m. (Nebera)
Peugeot 607 2.7 2008m. (Nebera)
VW LT35 2.5 1997m. (Turiu)
Chevrolet G30 sportvan 5.7 1994m. (Turiu)
Chevrolet Tahoe 5.3 2003m. (Turiu)
#17
Parašyta 2014 spalio 26 - 09:46
o technikineje neuzklius?
Pritariu Ruslanui,as taip pat neabejoju ,kad viskas bus ciki piki,nes jie pamatyti plika akimi negali jog nera fao filtro ,o ir dumingumo nera,pas mane net saltu motoru vakar -5 buvo ryte ,paspaudziau ant saltu apsuku virs 4000 apsuku ir jokio dumelio tamsaus,riba leistina dumingumo tech punkte yra iki 3.0 tad kovo menesi eisiu tech ir esu ramus zinau jog nevirsysiu,kaip kiek pamenu Laimonas sake max gali buti 1.0 dabar
#18
Parašyta 2014 spalio 26 - 10:09
o kiek ta operacija kainuoja?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#19
Parašyta 2014 spalio 26 - 10:49
Bijau pameluoti,tiksliai negaliu pasakyti,reikia kalbetis su zmonemis kurie tai atlieka.Man forumieciai patare kreiptis pas Laimona arba Tauriu siuo klausymu.Mano atveju kreipiausi pas Laimona kadangi pats is pajurio esu.Na,o is kur tu?
#20
Parašyta 2014 spalio 26 - 11:05
Oro filtra pradziai pasikeisk.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0