Dekuj uz Feedback'a Buvo malonu susipazinti!
#21
Parašyta 2014 spalio 26 - 17:52
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#22
Parašyta 2014 spalio 26 - 20:02
tai visdelto kiek ta operacija kainuoja?
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#23
Parašyta 2014 spalio 26 - 20:06
Kiekvienam modeliui skirtingai (skirtingi ECU), o kainos rupimos i PM, nenoriu skelbti viesai, bendras susitarimas neviesinti kainu internete
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#24
Parašyta 2014 lapkričio 27 - 19:54
Sveiki visi.
Šį pranešimą redagavo Peugeot-veza: 2014 lapkričio 27 - 20:12
#25
Parašyta 2014 lapkričio 27 - 20:07
Sveiki visi.
Kaip man susisiekti su Laimonu ?
Man taip pat reiktų jo pagalbos .
Aš iš Kretingos ir man kyla bėdų su Peugeot 607 2,7 HDI+37062351360
Tau prieš akis jo numeris ar reikia print screen`o?
UŽUOMENA - http://i328.photobuc...zpsfaeab6f5.png
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2014 lapkričio 27 - 20:10
#26
Parašyta 2014 lapkričio 27 - 20:14
Kiekvienam modeliui skirtingai (skirtingi ECU), o kainos rupimos i PM, nenoriu skelbti viesai, bendras susitarimas neviesinti kainu internet
Sorry .
Nepastebėjau .
Aš čia naujokas .
Šį pranešimą redagavo Peugeot-veza: 2014 lapkričio 27 - 20:14
#27
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 14:03
O del EGR gali blogai kurtis ryte prie minuso? Po uzkurimo ismeta depolution system faulty, po to kuriasi gerai, nors ir visa diena pastovejusi auto. Bet ryte vos galiu uzvesti prie -10, kai pradeda vestis, pirmas sekundes atrodo, kad cilindrai nedirba normaliai.
Pries tai buvo purkstuku abratkes salngutes slapios, bet pasikeiciau, manaiau gal oro prigaudo per nakti, bet matyt ne tame problema. Akumas naujas, zvekes naujos, kuro filtras naujas.
Šį pranešimą redagavo pitt: 2014 lapkričio 30 - 14:05
#28
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 15:59
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#29
Parašyta 2014 lapkričio 30 - 21:27
Tai jis ne likes, o beveik pilnas bakas jo bandyti priedu ipilti? Bet prie -6 irgi buvo sunku uzvesti, zinoma ne taip. Beto matosi tas kuras per slangele, kuo puikiausia vaiksto.
#30
Parašyta 2014 gruodžio 01 - 08:46
Tai jis ne likes, o beveik pilnas bakas jo bandyti priedu ipilti? Bet prie -6 irgi buvo sunku uzvesti, zinoma ne taip. Beto matosi tas kuras per slangele, kuo puikiausia vaiksto.
Nzn kaip su tais priedais, as tai nelabai buciau linkes ju naudot. Arba bandyk isnaudot arba nupilk.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 gruodžio 01 - 08:46
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#31
Parašyta 2014 gruodžio 03 - 12:03
Šį pranešimą redagavo pitt: 2014 gruodžio 03 - 12:04
#32
Parašyta 2015 gruodžio 27 - 20:44
Sveiki šiandien vakare norėjau pavažiuoti su savuoju 407 ir išmetė "Depolution system faulty" ar yra forumiečių kurie yra Kaune ir gali man pagelbėti, lauksiu skambučio. Iš anksto Ačiū
#33
Parašyta 2015 gruodžio 27 - 21:52
Sveiki šiandien vakare norėjau pavažiuoti su savuoju 407 ir išmetė "Depolution system faulty" ar yra forumiečių kurie yra Kaune ir gali man pagelbėti, lauksiu skambučio. Iš anksto Ačiū
http://peugeot-kluba...liu-pardavejai/
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#35
Parašyta 2017 gruodžio 21 - 06:44
#36
Parašyta 2017 gruodžio 21 - 07:48
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#37
Parašyta 2017 gruodžio 21 - 08:20
buvo ispjautas katalizatorius ir vietoj katalizatorio prikimsta metalo drozliu buvo , to pasekmej sugedo turbina.
dar ir taip įmanoma? iš perekūpo pirkaisi? kokiam mieste toks pirkinys pasitaikė?
#38
Parašyta 2017 gruodžio 21 - 08:40
#39
Parašyta 2017 gruodžio 21 - 09:18
Na čia tikrai NE LIGA.
TIESIOG, senom mašinom (turiu omenyje km) pasibaigia filtravimo sistema, ją reikia keisti, pildyti skysti ir pan. BET PAS MAŠINAS, kurių skydeliuose 220 000km (o realiai tai virs 350 000km) dėti naujus filtrus ir pildyti EOLYS tai čia išvis BULL SHIT. Pavažiuosit 10 000 km ir vėl filtras AKLINAI UŽSIKIŠĘS (primenu, FAP filtras pats pvz 1,6HDi kainuoja NE LENKIŠKAS apie 650 euru + EOLYS 2ltr minimum, gaunam 750 euru). Taigi po 10 000 km atvažiuoja pas mane ir klausia kas yra kodėl vėl pradėjo mesti FAP klaidą?
ATSAKYMAS PAPRASTAS - variklis PRIBAIGTAS, dėl susidėvėjusių cilindrų ir paties variklio (iskaitant turbina, purkštukus ir pan) variklis NATŪRALIAI DŪMIJA TRIGUBAI-PENKIAGUBAI daugiau nei kad yra iki 100000km, taigi, filtras užsikiša ir bando REGENERUOTIS vis dažniau ir dažniau, bet tai NEPAVYKSTA, nes ir purkštukai ir pats variklis ir turba jau PRIBAIGTA, jau nekalbu apie kitus mazgus ir pragreztas skyles FAP, kai nesusidaro tinkamas slegis regeneracijai...
Vienintelė išeitis - arba plauti FAP (DPF) kas 5000km naudojant DPF cleanerius (pilamus tiesiai i FAP filtra su siaudeliu) ir daryti priverstines regeneracijas ARBA isprogramuot sita breda ir pamirst visam LAIKUI. + isprogramavus sumazeja kuro sanaudos. Buna jog sumazeja net 1-3 litrai 100km (kai regeneracijos vyksta beveik be perstojo). O taip buna kai vilftrai pragrezhti.
KAS DEL DROZLIU. Taip daro BUKAGALVIAI SENO SUKIRPIMO OLUCHAI (o tokiu PILNA LT ir is WILNO irgi nemazai gryzta tokiu parduotu "stebuklu"), tegu nesupyskta. Istraukia AUKSA, ISGREZIA SKYLES (o dar buna ir kreivai ne iki galo) prikisa vietoj "AUKSO" drozliu ir VUALIA - I PARDAVIMA "FLYING COLORS". 2000-10000km atlaiko, paskui PAPUSK PEREKUPUI I SHINKA>>>>
IŠ 10-TIES MAN ATVAROMU MAŠINŲ 9-iose VAIZDELIAI BŪNA TOKIE (FAP PRAGRĘŽTAS, KATALIZATORIUS PAVOGTAS), taigi atsidarom ir MATOM TOKĮ VAIZDELĮ:
O katalizatorius senai senai paimtas ir jau "PRIDUOTAS" ,siuo atveju kai fotkinau "ABELITAI" vogė KATALIZATORIU, nesumąstė, jog jis siedžiasi PUSIAU, tai pjove virsuje direles ir išėmę katalizatorių skresai pragrežė skyles, kurios FAP'e pragrežtos ne iki galo net, kampo nėjo "išlaužt"... Aš tokius vadinu kaip kokiais LAUKINIAIS šunim, PROTO NULIS, bet uoslė NEREALI, užuodžia kad ten PINIGĖLIAI, DAWAYYYY dantis į darba, proto nebėr, BULGARKĖ Į RANKAS ir pirmyn...
O čia IŠVIS foto (pora kartų per tiek metų tokį bajerį mačiau), sumaišė vietom katalizatorių su FAP, katalize skylės pragrežtos
Oij turiu dar daug prisifotkines LIETUVIŲ AMATININKŲ...
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 gruodžio 21 - 09:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#40
Parašyta 2017 gruodžio 21 - 11:40
Kasdieniai muziejiniai vaizdai, Laimonai...
Realiai, labiausiai mėgstu dirbti prie automobilių, kurie būna dar su tranzitiniais numeriais arba be numerių. Kartais būna spėję žmonės jau kažkam nuvaryt, bet dažniausiai tai būni pirmas žmogus šituose mūsų prerijų kraštuose, kur kaubojai išiminėja suodžių filtrus juos peršaudami, ir dar nebūna išvis niekur kištos rankos, tai viskas puikiausiai ardosi, sukasi, atgal susirenka, būna nenulaužyti jokie plastikiniai laikikliai, šlangos ir laidai nesimėto belekur ir belekaip, o tvarkingai savo vietose, jokių skrutkių ir kitų nesąmonių. Labiausiai būna gaila žmogaus, kai matai, kad nusipirko pats nesupranta ką, o valstybinis numeris rodo, kad automobilis jau 6 metai Lietuvoje ir net nereikia atidarinėti kapoto, kad suprastum, kad jam tas remontas kainuos, nes bus taikomas "chaltūros taisymo koeficientas", praktiškai net nesvarbu, kokį darbą atliksi...
Čia mano naujausias perliukas. 2,0HDi 79kw 16V, minivene. Viskas puikiausiai ardosi ir meistrai tai žinojo. FAPe pragręžtos kelios skylės, kurių bendras plotas mažesnis už duslintuvo vamzdžio plotą. Vietoj katinuko - penki tvarkingai ir atsakingai sulankstyti vielos tinklo gabalai, suspausti labai stipriai ir sugrūsti, gale padarytas iš metalo juostų laikiklis ir rimtai vyriškai privirintas prie bakelio sienelės taip, kad virinimas matosi net iš išorės, nes pravirinta šiek tiek kiaurai. Žodžiu, vyrai rimčiau pažiūrėjo į šią užduotį. Šitą šūdą išlupus lauk ir tvarkingai pašalinus FAP - kuro sąnaudos sumažėjo litru. Beje, FAP jau buvo išprogramuotas, ir netgi visai padoriai su automatiniu išjungėju, tik EGR buvo palikta, matyt taip pigiau gavosi. Tai sąnaudos grynai dėl užsikimšimo.
Vielos ten grūdamos prisidengiant tuo, kad tipo garsas išmetimo nepasikeičia, bet paliekant katulį ir neišimant FAPo ten ir taip niekas nepasikeičia, o išėmus viską - pasikeičia vos vos girdimai (Taigi, tos vielos ten tik tam, kad pirkėjas, perkantis, pabarbenęs galvotų, kad katulis vietoje). Todėl, kad čia ne benzinas, o TURBOdyzelis ir turbina praktiškai išlygina srautą beveik idealiai. Daugumai turbodyzelių nuėmus įsiurbimą garsas būna daug garsesnis ir šlykštesnis, negu nuėmus išmetimą
Bet dėdės (meistrai) su ūsais to nežino, nenori žinoti ir net nenori apie tai girdėti. Vistiek kažką grežia, kala, pjauna, lupa. Matėm ir mes supjaustytų 1,6HDi bakelių, kur nuimt trunka 10min (jei vamzdelis atsisuka), žodžiu lengviausiai nuimamas ir iškrapštomas FAPas pasaulyje. Protas neišneša, kaip galima taip daryt ir dar už tai pinigus imti. Svarbiausia, kad aš visada mėgstu save linksmint įsivaizduodamas, kaip jie keikėsi ir purtėsi tai darydami, pykdami ant prancūzo, kad tą bakelį padarė tokios nepatogios formos, neradę, kad jis išsiardo
O paskui mes keikiamės - kugeliai, bebrai, asfalto klojėjai...
Tokie patys meistrai dar kartais būna bando keisti lemputes. Tai esu radęs įmestų į farą, apkarpytais patroniukais, aplaužytais pačiais lizdais, įklijuotas su epoksidiniais klijais ir t.t. Vielinio fiksatoriaus dažniausiai bent vienoj lempoj jau nebebūna. Kartais pavyksta magnetu išžvejoti iš faros gilumos, bet dažniausiai būna ne pametę, o išmetę, todėl reikia gaminti pagal pavyzdį naują arba ieškoti daužtos lempos ir pasiimti...
Bet žmogus klausė ne apie Particle Filter Clogged arba Low additive level, o apie Antipollution system faulty, tai nėra vien FAP, tai yra klaida, kuri kitų gamintojų sistemose vadinasi Check Engine, ir tai gali būti susiję tiek su FAP filtru, tiek su kokiu neveikiančiu MAP davikliu ar turbos nesuvaldymu, arba netgi gali užsidegti nuolat kartu spaudžiant stabdį ir gazą vienu metu Žodžiu, gali būti nesusiję su suodžių filtro sistema. Bet vistiek reiktų kreiptis pas Laimoną, jei tuose kraštuose važinėjate. Nesvarbu, kad ne prie namų, bet patikėkit, verta pavažiuoti, palyginus su tuo, ką gaunate pas ūsuotus dėdes.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 gruodžio 21 - 11:44
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0