Sveiki visi, arteja ziema ir galvoju ka daryti su pakaitinimo zvakem, nes jos visos nukepe, ir ant pakaitinimo zvakiu laido prie reles pajunges lempute h7 kad kompas klaidos nemetytu del neveikianciu zvakiu...reikia patarimo ka daryti su pakaitinimo zvakiu rele nes ji durniuoja,kartais ji tik suveikia trumpam kaip ir priklauso, o kartais uzvedus varikly ji pastoviai "kaitina zvakes", uzgesini ir vel uzvedi tada jau jokiu problemu, tai pastebejau tik kai pajungiau lempute, ar cia nauja rele deti, ar ka su ja daryti, nes zvakes buvau pakeites pries pora metu naujas ir jas vel sudegino?
Pakaitinimo Zvakiu Rele P307 1.4Hdi 2002
#1
Posted 2014 October 22 - 09:30
#2
Posted 2014 October 22 - 16:47
jei kalta rele,tai keisti (118 litu)
#3
Posted 2014 October 22 - 19:01
Po variklio uzvedimo pakaitinimo rele dirba (kaitina zvakes) priklausomai nuo sistemos nuo triju iki penkiu minuciu, Kaip tikrinai pakaitinimo zvakes?Nezinau ar kaip 1,4 HDI o, 2.0HDI 2002m jeigu perdega zvake, arba ji neveikia kompas jokiu pranesimu neduoda.
#4
Posted 2014 October 23 - 01:24
Po variklio uzvedimo pakaitinimo rele dirba (kaitina zvakes) priklausomai nuo sistemos nuo triju iki penkiu minuciu, Kaip tikrinai pakaitinimo zvakes?Nezinau ar kaip 1,4 HDI o, 2.0HDI 2002m jeigu perdega zvake, arba ji neveikia kompas jokiu pranesimu neduoda.
tai jeigu viena ar ar pora zvakiu nusprogsta tai taip pritariu kad klaidu jokiu nemeta, bet jei visos zvakes negyvos,klaida meta,dingsta trauka ir variklio darbas eina y serviso rezima max aps.3k. ir klaidos neistrinsi nepakeites zvakes bent vienos arbu turi kazka ximicint kad butu kokia nors varza ant pakaitinimo zvakiu laido...nu as suprantu kad kazkiek ta rele turi trumpam suveikti kai uzvedamas saltas variklis,bet dabar ji buna kad lyg pastrigtu ir neissijungia kai uzkuri masina net ilgiau nei kelios minutes,o lauko temperatura buna siek tiek zemesne nei +10
#5
Posted 2014 October 23 - 14:13
tai jeigu viena ar ar pora zvakiu nusprogsta tai taip pritariu kad klaidu jokiu nemeta, bet jei visos zvakes negyvos,klaida meta,dingsta trauka ir variklio darbas eina y serviso rezima max aps.3k. ir klaidos neistrinsi nepakeites zvakes bent vienos arbu turi kazka ximicint kad butu kokia nors varza ant pakaitinimo zvakiu laido...nu as suprantu kad kazkiek ta rele turi trumpam suveikti kai uzvedamas saltas variklis,bet dabar ji buna kad lyg pastrigtu ir neissijungia kai uzkuri masina net ilgiau nei kelios minutes,o lauko temperatura buna siek tiek zemesne nei +10
Tai tu geriau pirma pažiūrėk, ar į relės žadinimo koją tuo metu įtampa neateina, kad nepakeistum geros relės kita gera rele.
Tik tada, jei nežadinama relė duoda žvakėms įtampą ir kaitina, ją tokiu atveju keisčiau.
Gal kompas pagal kokį daviklį pjauna grybą ir kaitina be reikalo. O gal taip ir priklauso, kaip Valdas sakė.
Pas tuos motorus, kuriems eina po laidą atskirai nuo relės į žvakę, man atrodo, kad jau pradeda reikšti nepasitenkinimą ir dėl vienos ar kelių žvakių.
Kita vertus, jei žvakes gauni pigiai, tam 1,4HDi visai gerai dažniau pasikeisti. Jei susitepi sriegius tinkamu tepalu, tai po metų ar kelių beveik garantuotai atsuksi, o jei žvakės laiko 5-10 metų, gali taip gerai ir neišeiti. Čia ne senas traktorinis dyzelis su piršto ilgio žvake, kuri lūžta tik tada, jei sriegis užvarytas nagaru dėl sugadinto ar pradegusio lizdo.
Edited by tadas1991, 2014 October 23 - 14:14.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users