Peugeot 406 1999m. 1.9tdi Trukcioja iki2000 rpm. Ir palengva greitejant.Jei dugnais-ne.Oro negaudo,kurias gerai,kuro lyg normaliai geria.
Gal kas turit minciu.
Edited by jart, 2014 November 06 - 14:09.
Posted 2014 November 06 - 14:07
Peugeot 406 1999m. 1.9tdi Trukcioja iki2000 rpm. Ir palengva greitejant.Jei dugnais-ne.Oro negaudo,kurias gerai,kuro lyg normaliai geria.
Gal kas turit minciu.
Edited by jart, 2014 November 06 - 14:09.
Posted 2014 November 07 - 14:13
Su TDI varikliais į VW, Audi, Skoda, SEAT... klubus prašom.
O šiaip tai pirma filtrai kuro ir oro nauji, o tada purkštukai arba siurblio komponentai tikrinami, arba pats siurblys.
Bet čia su sąlyga, kad ne ant kokio tai šamarliako važiuoji. Ir kad oro TIKRAI nesiurbia, nes simptomai būtent arba oro, arba užsikimšusio (mirtinai) kuro filtro, arba šamarliako bake.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 November 07 - 15:27
vwagenistai pavarys mano peza. Nu gerai,1.9 td.
Taip Tadai,simptomai oras-kuras,pertikrinta,pakeista. kazkur giliau.
Trukciot pradejo po truputi,ir vis progresuoja.
Ar gali trukciot del siurblio valdymo t,y, ankstintojas vakuminis,ir dar ten laidai ateina,net nezinau ka jie daro.
Siurblys bosh.
Saltas netrukcioja-i siurbli panasu?
Posted 2014 November 08 - 15:50
Reiktų pažiūrėt tiksliau, kurie laidai. Vakuuminis ankstintojas turi dirbti tik šaltam, paskui atsilaužti. Todėl jį atjungus ir svirtelę pastačius tokioje vietoje, kad šiltas variklis dirbtų gražiai - turėtų jokios įtakos nedaryti. Jei taip padarius dirbtų normaliai, tada jau žiūrėt, kaip tą ankstinimą sutaisyt.
Kai užsianstina labai stipriai - pradeda tarškėti variklis, kaip FORD Transit senas dyzelis, tada gali trukčioti važiuojant. Bet kad iš tos svirtelės tiek nesiankstins tikrai, nebent kas labai išreguliuota arba siurblys nusuktas į šoną. Esu turėjęs atvejį, kai atvažiavo 1,9TD su nutrūkusiom dviem siurblio flanšo špilkom ir neprisuktu galiniu varžtu - darėsi belekas, bet išgyveno ir diržo nenumetė, tai buvo sutaisyta.
Laidai reiktų žiūrėti kokie tiksliai, nes būna įvairių variantų.
Bet bandau sakyt pagal dažniausiai matytą variantą.
Mėlyna fiškė turėtų būti gazo ašelės potenciometro, į ją galima labai nežiūrėti, nes ten perduodami duomenys variklio kompui.
Ruda fiškė jei yra - būna ankstinimo selenoidas. Tik kada ir kaip ten turi būti maitinama - tiksliai nežinau. Bet jos tikriausiai nebus, jei ankstinimas vakuuminis.
Juoda keturių kontaktų su žalia sandarinimo gumele - imobilaizerio. Jei ten būtų problema, turėtų visai nedirbt.
Nesu didelis specas dyzelistas, tai tokiam su mechaniniu siurbliu bandyčiau tiesiog bandymų keliu daryt. Pasižymėjęs poziciją, pabandyt pasukiot visaip siurblį ir žiūrėt, kas darosi. Jei anstinant ar vėlinant pradeda gerai važiuoti, vadinas kažkokios bėdos su ankstinimu. Jei nieks nesikeičia, bent pats bandyčiau pasikeist siurblį, kad ir į senovinį pilnai mechaninį be jokių elektrų ir vakuumų, nes turiu porą senovinių atsargoj, ir žiūrėt kas vyksta.
Purkštukai neturėtų būt, nes paprastai su jais būtent problema, kai šalti, o sušilę pradeda dirbt gerai. Bet galima dėl mažesnio paro irgi pabandyt persukt kitus.
Šitiem senoliam viskas gan paprastai darosi, net ir siurblys keičiasi net diržo nenuimant.
O gerai pavažiavus, kuro kriaušė tikrai nebūna susispaudus?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 November 08 - 18:21
Su kuro padavimu OK. Itarimus Tadai patvirtinai,kaltas siurblys.Nes saltas kuriasi kiek geriau nei siltas. Manau tai irgi siurbli rodo. Dekui tadai uz pagalba
Posted 2014 November 19 - 10:28
Prisidesiu ir as prie sitos temos tas pats variklis tas pats bosch siurblys, pakolkas su uzsikurimu, trukciojimu ir kitais dalykais bedu neturiu, problema ta kad siurblys pradejo "prakaituoti", jau ciasi saliarkos kavapas salone kai vejelis pucia salta. pats siurblys nera taip kad upeliais varvetu tieiosg siek tiek padrekes, bent is priekio puses matos nezymiai o kaip is variklio puses sunku kanors iziureti. Kokia numatomi remonto darbai bei kainos, norisi susitvarkyti kad ziema visai "neapsimystu"
Posted 2014 November 20 - 13:42
Rem komplektas apie 50 lt.
www.e-tanagra.com/lt/products-in/automobiliu-dalys/variklis-kibirksties-kaitinamasis-uzdegimas-degimo-skirstytuvas-dalys-paskirstytojas/10248/bosch/kuro-siurblio-rem-kompl/10Y7462881
+ darbas
naudoto 200-300lt rizika vel prakaitas,ogal visai lavonas.
Trukciojimo priezasciu ieskojima pradejau nuo paprasciausio.Pripyliau purkstuku valymo. Po 200 km zenkliai pagerejo.
Posted 2014 November 20 - 17:29
Naudotą galima dėt tik tiesiai nuo mašinos ant mašinos, arba jei naudotas stovėjo ant variklio pilnai užpiltas dyzeliu ir neužsiorinęs. Sausai pastovėt užtenka kelių savaičių ir senos tarpinės susitraukia tiek, kad pradeda varvėti buvęs visai sausutėlis siurblys.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
0 members, 2 guests, 0 anonymous users