Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Greiciu Deze

greiciu deze

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 25

#1 Rybokas

Rybokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 51
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 lapkričio 16 - 19:03

Sveiki,turiu tokia bedele. Pasalus iki -7,sunkiai junginedavosi pavaros,tad nusprendziau pasikeisti greiciu dezes tepalus. Tad sendien supyliau VALVOLINE SYNPOWER GL-4 75-80 PILNAI SINTETINIUS. 1l kaina 55LT. Bet viskas tik pablogejo,stovint vietoje vos galiu ijungti pavaras, isijungia is kokio 3-5 karto ir tai tik is jegos "kalant" ir visos vienodai.  Vaziuojant kurkas lengviau bet irgi ne perlengviausiai jungiasi. kame cia beda?negi su tepalais kazkas negerai? Automobilis PEUGEOT 607 2.2HDI mehanine greiciu deze.


  • 0

#2 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2014 lapkričio 16 - 19:25

 O kaip su sankabos išmynimu? Gal neišsimina iki galo?


  • 0

#3 Rybokas

Rybokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 51
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 lapkričio 16 - 19:44

Su sankaba man jau problemos kazkur puse metu,Sankabos pedalas nukrenta,buna kad i savaite karta,kartais i menesi karta, o kartais i diena kelis kartus,bet pedala su rankomis atkeli ir viskas gerai.Speju kad cia bus sankabos cilindriukas. Bet pries tepalu keitima,begiai junginedavosi normaliai,bet neidealiai,jai lauke nesalta.100 kartu geriau nei dabar.


  • 0

#4 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 lapkričio 16 - 20:52

Sveiki,turiu tokia bedele. Pasalus iki -7,sunkiai junginedavosi pavaros,tad nusprendziau pasikeisti greiciu dezes tepalus. Tad sendien supyliau VALVOLINE SYNPOWER GL-4 75-80 PILNAI SINTETINIUS. 1l kaina 55LT. Bet viskas tik pablogejo,stovint vietoje vos galiu ijungti pavaras, isijungia is kokio 3-5 karto ir tai tik is jegos "kalant" ir visos vienodai.  Vaziuojant kurkas lengviau bet irgi ne perlengviausiai jungiasi. kame cia beda?negi su tepalais kazkas negerai? Automobilis PEUGEOT 607 2.2HDI mehanine greiciu deze.

O kaip junginejasi pavaros kada motoras neuzvestas?


  • 0

#5 Rybokas

Rybokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 51
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 lapkričio 16 - 21:44

Dabar isejes pabandziau,neuzvedus automobilio,pavaros junginejasi "ledas", o tik uzvedi ir prade strigt,reikia per jega jungt,ypac 1 pavara


  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 lapkričio 16 - 22:01

Nepilkit į dėžės visokių nesąmonių, ypač tokių brangių nesąmonių.

Tavo dėžei tinkamiausias tepalas yra Total BV 75w80 ir su juo dėžė dirbs ir pavaros jungsis puikiai, jeigu jos būklė dar bent apynormalė.

Jo kaina be nuolaidų iki 50Lt už 2l, kiek ir yra reikalinga (daugiau gali būti reikalinga tik pačioms naujausioms dėžėms ML6).

O šiaip tai rimtai - susitvarkyki sankabos išmynimą normalų ir turėtų pasitaisyti bėda, jeigu dar ne per vėlu ir nesupielinti sinchronizatoriai.

Vieno mūsų automobilio buvęs savininkas turėjo problemą, kad nesimindavo iki galo sankaba, ir dėl to sunkiai lįsdavo, netgi ir su garsais, antra pavara. Pakeičiau sankabą nauja, sutvarkiau ir sutepiau trosą. Sankaba minasi ir dirba puikiai, bet antros pavaros normalus jungimas negrįžo, tenka luktelti 1-2s, kad galėtum jungti, kitaip nesusisinchronizuoja.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 lapkričio 16 - 22:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Rybokas

Rybokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 51
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 06:55

Na as visada viska naudoju tik valvoline,pazystami meistrai rekomendavo si gamintoja kaip viena is geriausiu,tai ir pilu.. :) Beje,butent siuos tepalus pirkau dar del to,jog parduotuve,kaip manau kitu neturejo ir pasiule situos,kaip gamintojo rekuomenduojamus ir dar tipo nepopulerus klampumas 75w-80 tai tik situos turejo.


  • 0

#8 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 09:00

Dabar isejes pabandziau,neuzvedus automobilio,pavaros junginejasi "ledas", o tik uzvedi ir prade strigt,reikia per jega jungt,ypac 1 pavara

Viska paaishkina shitas postas. Neuzhvedus viskas ok, tai uzhvedus irgi turi buti ok jei problemos su dezhe.O jei uzhvedos bedos atsiranda vadinasi problemos su sankaba ir ishmynimu. + i dezhe pilasi total ne valvoline, pagal gamintojo rekomendacija.

 Ieshkok bedu su sankaba ;)


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#9 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 09:13

Dabar isejes pabandziau,neuzvedus automobilio,pavaros junginejasi "ledas", o tik uzvedi ir prade strigt,reikia per jega jungt,ypac 1 pavara

Kazkas tikrai su sankaba arba jos ismynimo sistema.O del tepalu , tai nereikia isradineti dviracio, pilti reikia tokius kokius rekomenduoja gamykla gamintoja ir viskas bus ok, patikrinta.


  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 09:57

Na as visada viska naudoju tik valvoline,pazystami meistrai rekomendavo si gamintoja kaip viena is geriausiu,tai ir pilu.. :) Beje,butent siuos tepalus pirkau dar del to,jog parduotuve,kaip manau kitu neturejo ir pasiule situos,kaip gamintojo rekuomenduojamus ir dar tipo nepopulerus klampumas 75w-80 tai tik situos turejo.

Pilk ką tu nori, tik matai, kad kaina dvigubai skiriasi ir bėgiai sunkiau junginėjasi.

Aš kalbu ne apie tą tepalą, kurį rekomenduoja pilti Total, kaip tepalų gamintojas. Aš apie tą tepalą, kurio būsimą naudojimą apgalvojant, buvo gaminama dėžė, renkamos jos dalims formos, medžiagos ir t.t.

Esu ir mineralką 80w90 pylęs, kai riebokšlis buvo kiauras, o neturėjau laiko ir noro dar tvarkyt. Dėžė važiavo visvien tyliai ir veikė pakankamai normaliai, tik jau nuo -5C pavarų rankena judėjo šaltoj dėžėj, kaip košėj, o dideliam šalty ten tikriausiai išvis į margariną virsdavo. Pakeitęs riebokšlį, supyliau BV, tai dvigubai palengvėjo pavaros perjungimas. Matomai, prieš tai buvęs savininkas irgi buvo bet ką supylęs prieš tą mano mineralką.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 lapkričio 17 - 10:00

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Vincenzo

Vincenzo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 57
  • Vieta:Alytus - Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 1.8 16v 81kw 1996

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 10:41

As galiu pasidalinti ziniomis, kurias man pasake meistrai, kai as sumasciau pasikeist pavaru dezes tepala. Pasake taip: tokio koks supiltas originalus pavaru dezej nerasi nusipirkt, kad ir brangiausiai sumokesi ir paskui susipyles nenustebk jei sivis ziema uzsals. Patare tik dapilt jei truksta siek tiek nusipirkus, bet ne visa keist.


  • 0
Skrendu kaip pūkas, ariu kaip plūgas.

#12 Liutc

Liutc
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:P406 03' 2.0 HDI baltas :)

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 13:15

As galiu pasidalinti ziniomis, kurias man pasake meistrai, kai as sumasciau pasikeist pavaru dezes tepala. Pasake taip: tokio koks supiltas originalus pavaru dezej nerasi nusipirkt, kad ir brangiausiai sumokesi ir paskui susipyles nenustebk jei sivis ziema uzsals. Patare tik dapilt jei truksta siek tiek nusipirkus, bet ne visa keist.

tokius meistrus per borta  ;]


  • 0

#13 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 13:24

As galiu pasidalinti ziniomis, kurias man pasake meistrai, kai as sumasciau pasikeist pavaru dezes tepala. Pasake taip: tokio koks supiltas originalus pavaru dezej nerasi nusipirkt, kad ir brangiausiai sumokesi ir paskui susipyles nenustebk jei sivis ziema uzsals. Patare tik dapilt jei truksta siek tiek nusipirkus, bet ne visa keist.

o tai koks pilamas gamykloje? :) toks koks parduodamas visame pasaulyje ar automobiliu gamintojai visi atskirai gamina sau tepalus?

 Juoku maishelis :)


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 13:43

Po tokių meistrų nuomonių atsiveria skylės pavarų dėžių korpusuose, dėžei nekeičiant tepalo pasiekus 500kkm ir didesnes ridas.

Iš dėžių, kurios dar neremontuotos, kuriem nekeisti tepalai, riebokšliai, sankabos ir t.t. dar neikart nesu išleidęs švaraus gražaus tepalo. Dažniausiai būna per mažai, juodas arba rudas, arba išvis majonezas (emulsija su vandeniu), o jei ir visai neblogas - tai metalo drožlėmis gražiai blizgantis.

Bent kas 100kkm pasikeist rekomenduočiau, jei norit su ta dėže dar važiuoti.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 Rybokas

Rybokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 51
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 16:10

Viska paaishkina shitas postas. Neuzhvedus viskas ok, tai uzhvedus irgi turi buti ok jei problemos su dezhe.O jei uzhvedos bedos atsiranda vadinasi problemos su sankaba ir ishmynimu. + i dezhe pilasi total ne valvoline, pagal gamintojo rekomendacija.

 Ieshkok bedu su sankaba ;)

Atsiprasau jai ne taip paaiskinau, :doh: . bet as turejau omenyje,kad VALVOLINE gamintojas,rekomenduoja siuos tepalus butent sitam automobiliui. http://www.valvoline...bricant_advisor    Ir argi yra labai didelis skirtumas kas juos gakina,ar valvoline,ar total ar dar koks,juk klampumas tai tas pats..? :dntknw:


  • 0

#16 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 16:54

Skirtumas yra ne klampume, o sudėtyje ir prieduose. Tarkim Renault kaikuriose dėžese yra iš tam tikros medžiagos gaminami sinchronizatoriai (berods kažkokio bronzos lydinio).

Jei ant tų sinchronizatorių užpili kitokio tepalo, negu dėžei suprojektuotas, tai viskas veikia, tik nepalyginamai greičiau sudyla minėtos dalys. Rinktis pačiam.

 

Jei valvoline rekomenduoja, nu ir gerai, tegul būna. Bet sankabą susitvarkyk, nes pasikeisi ir dėžę vėliau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#17 Rybokas

Rybokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 51
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 17:00

Skirtumas yra ne klampume, o sudėtyje ir prieduose. Tarkim Renault kaikuriose dėžese yra iš tam tikros medžiagos gaminami sinchronizatoriai (berods kažkokio bronzos lydinio).

Jei ant tų sinchronizatorių užpili kitokio tepalo, negu dėžei suprojektuotas, tai viskas veikia, tik nepalyginamai greičiau sudyla minėtos dalys. Rinktis pačiam.

 

Jei valvoline rekomenduoja, nu ir gerai, tegul būna. Bet sankabą susitvarkyk, nes pasikeisi ir dėžę vėliau.

Kad tvarkyti reikia tai cia net kalbu nera. bet nuo ko pradeti? ar bandyt pirma nuorinti,ar iskart cilindriukus keist? :dntknw:   juos prkti kokiam srote ar iskart naujus?


  • 0

#18 Liutc

Liutc
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 31
  • Vieta:Taurage
  • Automobilis:P406 03' 2.0 HDI baltas :)

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 17:15

Kad tvarkyti reikia tai cia net kalbu nera. bet nuo ko pradeti? ar bandyt pirma nuorinti,ar iskart cilindriukus keist? :dntknw:   juos prkti kokiam srote ar iskart naujus?

tai cilindriukus pasiziurek ar skyscio neleidzia, jei jie sausi, tai beda dezes viduje


  • 0

#19 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.936
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 20:52

tai cilindriukus pasiziurek ar skyscio neleidzia, jei jie sausi, tai beda dezes viduje

Su darbiniu beveik taip, jei koks manžetas viduj neatsilenkęs ir pan. Bet tam maža tikimybė

O pagrindinis dirba panašiai, kaip ir stabdžių pagrindinis cilindras, ir gali turėti vidinius nuotėkius, t.y. skystis grįžta į bakelį. 

Pagrindinį cilindrą tikrinam taip: išminam sankabą ir stebim jos išmynimo lapkę po kapotu. Jei per kokias 10minučių ta lapkė net nesujudėjo atgal, tai vadinas su pagrindiniu cilindru yra viskas gerai.

Pirmiausia visada pabandom paorint.

Kai pedalas neatšoka ir lieka ant dugno, reikia palįsti po kapotu ir pažiūrėt, ką veikia ta pati išmynimo lapkė. Jei ji atsilenkus į neutralią poziciją, beveik garantuotai problema su pagrindiniu cilindru.


  • 1

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#20 Rybokas

Rybokas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 51
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 lapkričio 17 - 21:19

Su darbiniu beveik taip, jei koks manžetas viduj neatsilenkęs ir pan. Bet tam maža tikimybė

O pagrindinis dirba panašiai, kaip ir stabdžių pagrindinis cilindras, ir gali turėti vidinius nuotėkius, t.y. skystis grįžta į bakelį. 

Pagrindinį cilindrą tikrinam taip: išminam sankabą ir stebim jos išmynimo lapkę po kapotu. Jei per kokias 10minučių ta lapkė net nesujudėjo atgal, tai vadinas su pagrindiniu cilindru yra viskas gerai.

Pirmiausia visada pabandom paorint.

Kai pedalas neatšoka ir lieka ant dugno, reikia palįsti po kapotu ir pažiūrėt, ką veikia ta pati išmynimo lapkė. Jei ji atsilenkus į neutralią poziciją, beveik garantuotai problema su pagrindiniu cilindru.

Gal gali trumpai ir aiskiai paaiskinti kaip ir kur randasi nuorinimas? :dntknw:


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0