Jei yra, tai nipeliukas ant darbinio cilindriuko. Pagrindinis cilindras nusiorina pats.
Jei nėra jokio nuorinimo - sistema uždara, ir tokiu atveju keičiama visa (bent teoriškai)
Posted 2014 November 17 - 22:44
Jei yra, tai nipeliukas ant darbinio cilindriuko. Pagrindinis cilindras nusiorina pats.
Jei nėra jokio nuorinimo - sistema uždara, ir tokiu atveju keičiama visa (bent teoriškai)
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2014 November 23 - 21:14
Beja,ar turi kanors bendro su sankaba krentantis stabdziu pedalas..? nes kai stipriai nuspades laikai,tai po truputi jis krenta..
Edited by Rybokas, 2014 November 23 - 21:14.
Posted 2014 November 23 - 21:20
Su sankaba kaip ir ne, susiję tik bendru bakeliu sistemos, tai jei trūksta stabdžiams skysčio - sankabai jau senai trūksta paprastai, nebent sandari ir per žarnelę dar užtenka.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2018 December 12 - 16:45
Posted 2018 December 12 - 17:41
Pabandyt ne iskart tiesiai grust, o kai nesijungia, permint sankaba ar ijungt i koki ketvirta ir tada i atbulini. PSA dezes, kai pasiekia milziniskas ridas, turi toki atbulinio buga.Sveiki turiu beda mechaniniai dize pavaras jungia grazei tik kai reik adbuline imest , tada neisimeta tik po kokiu 20kartu imeti kas gali but
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Posted 2018 December 13 - 09:10
Sveiki turiu beda mechaniniai dize pavaras jungia grazei tik kai reik adbuline imest , tada neisimeta tik po kokiu 20kartu imeti kas gali but
Jeigu pas tave stovi ML5C deze ,didele tikimybe kad kaltas atbulines pavaros sinchronizatorius.Norint suzinoti reikia VIN.
O visa kita pasake Tadas.
0 members, 3 guests, 0 anonymous users