Sveiki, pries pora dienu pastebejau kad pradejo pulsuoti variklis ant duju, bet perjungus ant benzo panasiai jauciamas tas pulsavimas. apsukos kyla ir leidzias labai nezymiai nuo 800-900 gal ir dar maziau, kai stoviu vietoje su laisva eiga. Vaziuojant nieko keisto nesijaucia nei gesta nei ka. Gaza priima gerai. O kai yra ant duju tai auto truputi purtosi. Ant benzo stabiliau bet apsukos irgi siek tiek plaukioja. Kas cia galetu buti? Gal kam buvo toks gedimas?
#1
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 08:56
#2
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 10:07
Na, jei gazą priima gerai, tai MAP'as tvarkoj turėtų būt. Bandyk gal žvakes tikrinti, babiną, žvaklaidžius, bet jei važiuojant pokyčiu nejauti, tai tada gal ir ne čia bėda. Dar gali būt laisvos eigos vožtuvas, pas maniškį v6 24 buvo prakuręs sujungimas tarp pėmimo koliko ir pačio laisvos eigos vožtuvo, tai tada ant dujų pulsavo, ant benzo kaip kada, bet skirtumas jausdavos. Beje, koks variklis?
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#3
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 10:30
Variklis 3.0 24v v6 140kw
Šį pranešimą redagavo fanrulz: 2014 lapkričio 18 - 10:33
#4
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 11:08
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#5
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 11:50
Tai pats pirmas dalykas, išsivalyk laisvos eigoa vožtuvą gerai. Jei reikės galėsiu numesti linką kaip viską pasidaryti jei tai nepadės-diagnostiką daryt reikia, kad kaip didžioji dalis mūsų, nekeistum visko iš eilės
Nera ten ka ziuret video.. nusiimi voztuva, pili skyscius ir valai.. o del keitimo, tai jo, protingai pasakei
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#6
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 12:50
Imesk nuoroda Gedmantai, aciu.
#7
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 16:37
Imesk nuoroda Gedmantai, aciu.
Tikiuosi su anglų kalba draugauji. Čia va parodyta ir pats droselis ir pats vožtuvas. Patį vožtuvą su wd gali plaut, tik aišku, pasistenk, kad visą skystį lauk išvarytum. Gali dar su kokiu šepetuku pavalyt viduj, tik atsargiai su tais vužtuvėliais, kurie viduj randas. Nėra sunku darbas, nes tiek priėjimas geras, tiek varžtai puikiai sukiojasi. Sėkmės darbe, duok Die, kad padėtų.
P.S. Ir nepraleisk 12 punkto, nes po to gali blogai baigtis. ;)
Šį pranešimą redagavo Forseti: 2014 lapkričio 18 - 16:38
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#8
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 19:09
Honda Accord(sedanas) 2ltr. '93 (ex)
Mazda 323 2ltr. '94 (ex)
Tevo wv jetta 1.6 '87 (ex)
Peugeot 406C V6 3ltr. '99 (now)
#9
Parašyta 2014 lapkričio 18 - 22:21
Ir dar patarimas iš savos patirties, jei matai, kad kampinė jungtis jau pradėjus irti, t.y. visokių įtrūkimų matosi ar panašiai, tai pasikeisk iš karto ir ją, nes po to vėl gali darytis nesąmonės ir užsiknisi ieškot priežasties, nes nelabai matosi, jei tarkim iš apačios prakiūra..
Kuriu internetines svetaines pagal pageidavimus. Viską darau pats, nenaudodamas jokių turinio valdymo sistemų. Kainos nesikandžioja ir dažniausiai būna sutartinės. Susidomėję galite rašyt į PM.
#10
Parašyta 2014 lapkričio 19 - 10:15
Dekui, isbandysiu sita nuorodele
#11
Parašyta 2015 vasario 27 - 07:32
Sutvarkiau pezuka, 3.0 v6 140kw, dirba stabiliai ir graziai, diagnostika jokiu klaidu nemete, variklis pulsavo ir daznai geso, nuemiai oro filtra, visas vakumo zarneles, isvaliau sklende, su svytriniu isvaliai sujungimus vakumo, sudejau, uzverziau, kaip nauja dirba, tiek benzinu tiek dujom.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0